quote:Wordt deze 20 jarige Servier een topspeler of wordt het een transfer in de trant van Johan Elmander?
Nieuwe aanwinst is afmaker én aangeverFeyenoord presenteert maandag bij de eerste training de nieuwe aanwinst Danko Lazovic. Clubarts Robbart van Linschoten heeft de 20-jarige spits uit Servië-Montenegro aan een intensieve medische keuring onderworpen.
Later op de dag werden de laatste financiële plooien rond zijn overgang van Partizan Belgrado naar Feyenoord gladgestreken. Lazovic staat de komende vijf seizoen onder contract bij de Rotterdammers.
De buiten het veld bescheiden Lazovic staat te boek als een toptalent. De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt. De jonge aanvaller maakte vorig jaar tegen Brazilië zijn debuut voor het nationale team, waarvoor ook PSV'er Mateja Kezman - zijn grote voorbeeld - speelt. Ook Kezman groeide trouwens op bij Partizan Belgrado voordat PSV hem daar wegplukte.
Lazovic is in de voorste linie op verschillende plekken inzetbaar: als diepe spits, maar ook als aangever. Zelfs op de vleugels kan hij behoorlijk uit de voeten. ,,Beschouw hem primair als een investering voor de toekomst'', is de officiële reactie van Feyenoord, dat met Lazovic de zoveelste aanvaller binnenhaalt. ,,Hij kan uitgroeien tot een echte topper. Misschien staat hij er komend seizoen al helemaal, maar het kan ook zo zijn dat hij wat maanden nodig heeft zijn draai te vinden. Die tijd kunnen we hem geven.''
Ze noemen daar de 2e Kezman, matige vergelijking, maar als ie net zo veel scoort als dat tuig van psv, dan hoor je mij niet klagen!
quote:
De voormalige Duitse international Lothar Matthäus, trainer van de club uit Belgrado, heeft dan ook flink de pest in dat Lazovic vertrekt.
Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.
quote:Ik heb Elmander ook altijd OK gevonden, en ik denk dat ie in Zweden alleen maar gegroeid is.
Op zondag 6 juli 2003 11:22 schreef Staanplaats het volgende:Ik moet het allemaal nog maar zien, jammer dat Elmander nu zeker op het tweede spoor zal belanden. Na Bayern - Feijenoord (doelpunt op karakter) en de wedstrijd tegen Spartak had hij toch een beetje me hart veroverd.
Ik vind dat ze hem zeker een "2de" kans hadden moeten geven.
En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van . Elmander.
. hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.
quote:Beetje vreemd lopende zin!
Op zondag 6 juli 2003 11:34 schreef RedGuy het volgende:En iedereen zeurt wel over Pierre, maar zonder die voorzet van
. Elmander.
. hadden we die hele Cup niet gewonnen hoor.
D'r zijn zoveel dingen die meespelen als het gaat om prestaties van zo'n jonge gast in het buitenland. Mentaliteit en geloof in eigen kunnen zijn daarbij belangrijk, maar niets is doorslaggevend.
Dus ik ben benieuwd
'T zal iig vast geen tweede Kezman zijn (die link is ook alleen maar gelegt ivm het feit dat het óók een jonge joegoslaaf is van Partizan). Ze zeggen btw ook dat hij ook nog op de flanken aardig uit de voeten kan, en zowel aangever als afmaker is. Je kunt wel stellen dat de meeste spelers nog niet zo compleet zijn op dergelijke leeftijd, dus zal het wel óf een aangever óf een afmaker zijn. Of beide mits het een natuurtalent á la Rafael van der Vaart is...
We zullen 't wel zien, toch?
Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.
Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.
quote:Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.
Op zondag 6 juli 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Deze jongen stond dus helemaal niet in de belangstelling van welke Europese topclub dan ook, behalve wanneer je Italiaanse degradatiekandidaten dat predikaat wilt toedichten.Feyenoord heeft dit verhaal verteld om te doen geloven dat ze een grote transfer hebben gedaan, maar de kans dat deze jongen richting Farrington, Griga en Damaschin gaat is groter dan dat hij de nieuwe Kiprich wordt.
Deze transfer vertoont tevens opvallend veel overeenkomsten met de omstandigheden waarin ooit Marek Saganowski werd gecontracteerd.... Dat moet genoeg zeggen, al hoop ik voor Feyenoord van niet.
Ben sceptisch over deze aankoop.
quote:Saganowski, exact hetzelfde verhaal. Poolse van Basten. Dat is de grote overeenkomst die ik momenteel zie, Farrington is misschien wat overdreven.
Op zondag 6 juli 2003 18:43 schreef Vikingo het volgende:[..]
Dat je hem vergelijkt met die drie is wat overdreven zo'n flopper zal het niet zijn. In zn eigen land wordt hij wel degelijk gezien als een groot talent. Ik moet het allemaal nog maar eens zien, Feyenoord is idd nooit echt tactisch met wat ze roepen over dit soort aankopen. Die vergelijkingen met andere spelers vind ik maar niks, als ze nu al zeggen dat die de nieuwe Kezman wordt kan hij eigenlijk alleen maar floppen. Maaar ik ben wel erg benieuwd naar hem ik heb wat beelden van hem gezien en dat zag er wel leuk uit. We zullen zien. Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is wat die gekost heeft.
quote:Het grote Wesley Sonck topic.
Op zondag 6 juli 2003 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dit niet gewoon in het centrale feyenoord topic?
Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?
quote:Doe alleen maar even de feyenoord mannetjes na hoor, doen dat ook altijd... Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.
Op zondag 6 juli 2003 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Kan dit niet gewoon in het centrale ajax topic?
quote:tuuuuuurlijk!
Op zondag 6 juli 2003 20:20 schreef Da_Sandman het volgende:Enne, omdat wij het doen, moeten jullie het ook weer hebben... Na-apers.
quote:Zo is het toch altijd?
Op zondag 6 juli 2003 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
tuuuuuurlijk!
quote:nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?
Op zondag 6 juli 2003 20:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Zo is het toch altijd?
quote:Ja, maar feyenoord moest zo een finale spelen weer na apen!
Op zondag 6 juli 2003 20:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
nee nee,wie moest Feyenoord nadoen toen ze in 1970 de EC 1 pakte als Nederlandse club zijnde?
Ik verwacht er maar niet te veel van, het zal niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een 'supertalent' binnen haalt dat best wel tegen valt .
Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!
quote:niet waar,Feyenoord won,ajax niet
Op zondag 6 juli 2003 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ja, maar feyenoord moest zo een verloren finale spelen weer na apen!
quote:gebruik ik eens posticons, is het weeeeeeer niet goed!
Op zondag 6 juli 2003 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe hoog is de kast?Niet erg hoog, want Da_Sandman zit er weer op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |