Met een d of t... het is ook alweer zo'n poos geleden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Bosvelt, neem ik aan
In mijn geval:
De selectie van NEC in de jaren 2001-2004
En Patrick Kluivert en Marc Overmars.
Ben je journalist?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb verschillende geinterviewd: o.a. Kluivert, Huntelaar, Sneijder, Maduro en Charisteas. Maar of ze mij zullen herkennen? Geen idee.
Ik studeer ervoor.quote:
Hehe, hij is best goed hoor, zij het op een hele irritante manier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen voor jou dat je beter wordt dan die Bert van de NOS![]()
Die bracker scoorde zonet tegen H. BSCquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In Nederland ken ik een boel jeugdspelers van Ajax, Az, Volendam, Haarlem en Telstar.
Profspelers ken ik Nederland niet, wel in Duitsland.. Sebastian Freis (Karlsruhe) en Jan Calsen-Bracker(Leverkusen) heb ik twee jaar geleden een hele week mee gevoetbald..topgozers
Jij woont op de bosberg ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:07 schreef Max-Westerman het volgende:
De kinderen van Ger Senden spelen hier wel eens in de straat
Ik zie hem ook wel 's maar of hij mij kent
Geen idee
Nee, want dan ken ik er ook een hoop. Net als ex-profs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken een speler van ADO'20. Maar dat telt natuurlijk niet
Toen Fortuna nog goed meedeed in de hoogste klasse en zelfs Europees speelde zo'n 7 a 8 jaar terug toen woonde bv vaste basiskracht Arno van Zwam ook in een gewoon huisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, heeft zon gast nou een groot huis?
Oh, voor de aardigheid nog even verklaren:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:48 schreef BVO het volgende:
Van Peppen, Emnes, en van gezicht, niet bij naam vermoed ikVan Persie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |