Lol, gezellige verjaardagen danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zit je dan niet de hele avond op zo'n verjaardag te zeiken waarom hij Ruud en van Bommel in vredesnaam niet opstelt?
Dat zou ik doen namelijk.
Is hij in het echt net zo'n eikel als op de tv?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
Dit is de broer van mijn moeders kant, ofwel; hij is mijn oom. Vaak zie ik hem niet, meestal alleen op de verjaardag van mijn moederOp zich wel tof
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
Dit is de broer van mijn moeders kant, ofwel; hij is mijn oom. Vaak zie ik hem niet, meestal alleen op de verjaardag van mijn moederOp zich wel tof
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Paul Bosvelt.
Samen dienstplichtig soldaat geweest.
Geweldig gelachen tijdens de rijopleiding in Venlo.
In het echt net zo down to earth als op TV.
Droogkloot met goed gevoel voor humor die nooit te beroerd was iets voor een ander te doen.
Ik denk dat-ie nog wel weet wie ik ben.
What's in a namequote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik ken Ray Fränkel speelt volgens mij voor Haarlem .
ken hem van Suriname, vroeger zo goed als elke dag samen gevoetbald.
hij scoorde nog een eigen doelpunt tegen ajax in een van die beker wedstrijden.
Dat is ook tof, zo'n cultheld als buurman!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Erik Nevland is mijn buurman
Wat ik me dan afvraag, heeft zon gast nou een groot huisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Erik Nevland is mijn buurman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |