Tof, ben je daar trots op?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:19 schreef MaxC het volgende:
Ik ben wel is bij Ron Jans thuis geweest. Vader van een oud-klasgenoot van mij![]()
Denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef methodmich het volgende:
Wie is die jongen dan of wil je dat niet zeggen? Is voor de aardigheid van het topic wel leuk.
Ik weet niet of hij t leuk vind als ik hier zn naam rondstrooi. Je kan wel in het A-junioren klassement kijken op de KNVB site als je graag wil weten wie het is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef methodmich het volgende:
Wie is die jongen dan of wil je dat niet zeggen? Is voor de aardigheid van het topic wel leuk.
Omniworld toch? Dat is prof, of semi...weet het eigelijk ook niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:32 schreef Posdnous het volgende:
Oh, en Juan Viedma, of is die geen prof meer.
Verder is de neef van Serge vd Ban een goede vriend van me. Maar het is niet zo dat Serge mij goed kent oidquote:
Zit je dan niet de hele avond op zo'n verjaardag te zeiken waarom hij Ruud en van Bommel in vredesnaam niet opstelt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
Dit is de broer van mijn moeders kant, ofwel; hij is mijn oom. Vaak zie ik hem niet, meestal alleen op de verjaardag van mijn moederOp zich wel tof
![]()
Lol, gezellige verjaardagen danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zit je dan niet de hele avond op zo'n verjaardag te zeiken waarom hij Ruud en van Bommel in vredesnaam niet opstelt?
Dat zou ik doen namelijk.
Is hij in het echt net zo'n eikel als op de tv?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
Dit is de broer van mijn moeders kant, ofwel; hij is mijn oom. Vaak zie ik hem niet, meestal alleen op de verjaardag van mijn moederOp zich wel tof
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:38 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Paul Bosvelt.
Samen dienstplichtig soldaat geweest.
Geweldig gelachen tijdens de rijopleiding in Venlo.
In het echt net zo down to earth als op TV.
Droogkloot met goed gevoel voor humor die nooit te beroerd was iets voor een ander te doen.
Ik denk dat-ie nog wel weet wie ik ben.
What's in a namequote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik ken Ray Fränkel speelt volgens mij voor Haarlem .
ken hem van Suriname, vroeger zo goed als elke dag samen gevoetbald.
hij scoorde nog een eigen doelpunt tegen ajax in een van die beker wedstrijden.
Dat is ook tof, zo'n cultheld als buurman!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Erik Nevland is mijn buurman
Wat ik me dan afvraag, heeft zon gast nou een groot huisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Erik Nevland is mijn buurman
Met een d of t... het is ook alweer zo'n poos geleden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Bosvelt, neem ik aan
In mijn geval:
De selectie van NEC in de jaren 2001-2004
En Patrick Kluivert en Marc Overmars.
Ben je journalist?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb verschillende geinterviewd: o.a. Kluivert, Huntelaar, Sneijder, Maduro en Charisteas. Maar of ze mij zullen herkennen? Geen idee.
Ik studeer ervoor.quote:
Hehe, hij is best goed hoor, zij het op een hele irritante manier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen voor jou dat je beter wordt dan die Bert van de NOS![]()
Die bracker scoorde zonet tegen H. BSCquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In Nederland ken ik een boel jeugdspelers van Ajax, Az, Volendam, Haarlem en Telstar.
Profspelers ken ik Nederland niet, wel in Duitsland.. Sebastian Freis (Karlsruhe) en Jan Calsen-Bracker(Leverkusen) heb ik twee jaar geleden een hele week mee gevoetbald..topgozers
Jij woont op de bosberg ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:07 schreef Max-Westerman het volgende:
De kinderen van Ger Senden spelen hier wel eens in de straat
Ik zie hem ook wel 's maar of hij mij kent
Geen idee
Nee, want dan ken ik er ook een hoop. Net als ex-profs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken een speler van ADO'20. Maar dat telt natuurlijk niet
Toen Fortuna nog goed meedeed in de hoogste klasse en zelfs Europees speelde zo'n 7 a 8 jaar terug toen woonde bv vaste basiskracht Arno van Zwam ook in een gewoon huisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, heeft zon gast nou een groot huis?
Oh, voor de aardigheid nog even verklaren:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:48 schreef BVO het volgende:
Van Peppen, Emnes, en van gezicht, niet bij naam vermoed ikVan Persie.
Zo zie je maar, Cocu smakt ook gewoon van het geld en is een normale jongenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toen Fortuna nog goed meedeed in de hoogste klasse en zelfs Europees speelde zo'n 7 a 8 jaar terug toen woonde bv vaste basiskracht Arno van Zwam ook in een gewoon huis
In NL zijn grote huizen duur.
Ik weet wel van Cocu dat hij met de helicopter weleens naar Valkenburg ging om daar te gaan uit eten
Dat is dat restaurant waar ook Bush was.
iemand die ik ken werkte daar.
Nevland woont in Zuidlaren. Hij is ook de buurman van Roy Beukenkamp, dus wie weet is Gizmo112 wel Beukenkampquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:03 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Dat is ook tof, zo'n cultheld als buurman!![]()
Waar woont hij (en jij dus ook) eigenlijk?
Hoe ken je die mensen, iets met je werk ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:04 schreef denthemen het volgende:
Edje in mijn geval dus, en de meeste spelers van het NL elftal kennen mij wel omdat ik daar regelmatig kwam, ook in de kleedkamer (alleen na trainingen hoor). Maar vooral VD Sar kent mij goed, heb toen een heel weekend met hem in hetzelfde hotel gezeten, met heel de selectie van Juve destijds, maar de mensen die ik 1 keer gezien heb zullen mij echt niet meer kennen.
Verder kent Willem van Hanegem mij ook nog wel, heb veel met hem moeten samenwerken voor een stichting destijds, geweldige vent is dat
Maar de enige die mij echt goed kent is Edgar
De meeste ken ik via Edgar, hem heb ik leren kennen bij een tv programma voor kinderen met een spierziektequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:43 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hoe ken je die mensen, iets met je werk ofzo?
John de Wolf in een boekenwinkelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef Leonos het volgende:
Oja effe serieus.
Feyenoord selectie trainde hier altijd in Bergambacht voor een belangrijke wedstrijd
En heb naast John de Wolf in de boekenwinkel hier gestaan
Allemaal off-topic, het gaat erom of ze jou kennen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:48 schreef TAV74 het volgende:
Heb wel eens naast René Eijkelkamp in de coniferen staan pissen bij een bruiloft in Dalfsen (of all places).
Vriend van me sprak de legendarische woorden: zo, dus jij pist ook gewoon in de bosjes. Was na 20 bier best een droge opmerking![]()
Stond later nog even naast hem bij de bar, nog even over Vennegoor staan kletsen als ik me goed herinner (hij was toen net als spitsentrainer begonnen bij FCT).
Verder heb ik in een heel grijs verleden met Ruben Schoenmakers gevoetbalt en ken ik Erwin Leurink nog een beetje, zijn schoonvader was mijn (handbal)trainer. Niet bepaald grote namen dus![]()
En z'n dildo?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Sensation89 het volgende:
Oja, verder ben ik Stefan Postma een keer tegengekomen in Engeland bij Aston Villa. Heeft ie nog ff zn auto laten zien
niet off topic dus, laatste twee genoemden kennen me welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Allemaal off-topic, het gaat erom of ze jou kennen.
Zeker een Aston Martinquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:06 schreef Sensation89 het volgende:
Oja, verder ben ik Stefan Postma een keer tegengekomen in Engeland bij Aston Villa. Heeft ie nog ff zn auto laten zien
Die heeft daar een kroeg toch, Beukenkamp?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:41 schreef Strooper het volgende:
[..]
Nevland woont in Zuidlaren. Hij is ook de buurman van Roy Beukenkamp, dus wie weet is Gizmo112 wel Beukenkamp![]()
Je neukt regelmatig met vitesse spelers?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:34 schreef OhMy.. het volgende:
Heeeel vroeger heeft Mbamba een tijdje geprobeerd met me te daten, maar goed, die zal dat wel niet meer weten inmiddels haha. Zoveel blonde dames he haha
En ik ken Purrel Frankel redelijk (en ja hij mij ook, behave wss als zn vriendin erbij is haha) maar dat is ook wel een tijdje terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |