abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49262267

10/06/07 Grp A Netherlands 18:15 Israel Heerenveen
10/06/07 Grp A Portugal 20:45 Belgium Groningen
13/06/07 Grp A Israel 18:15 Belgium Heerenveen
13/06/07 Grp A Netherlands 20:45 Portugal Groningen
16/06/07 Grp A Belgium 20:45 Netherlands Heerenveen
16/06/07 Grp A Israel 20:45 Portugal Groningen

Selecties volgen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:06:20 #2
15600 BB-King
Long live the King!
pi_49262326
Leuke poule.

Tegen onze zuiderburen, onze angstgegner en een land dat niet op een EK hoort te spelen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_49262377
Zeg, kan je gewoon kaarten kopen aan de kassa, of moet dit online?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49262425
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef mcyodogg het volgende:
Zeg, kan je gewoon kaarten kopen aan de kassa, of moet dit online?
Hier kan je een bericht vinden over de kaartverkoop.

Nederland - Portugal is al uitverkocht. Kaarten gaan heel hard.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:57:35 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49264138
Eerste 2 gaan door neem ik aan. Moet wel te doen zijn Portugal en Nederland schat ik het hoogst in.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 mei 2007 @ 14:04:46 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49266904
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Dos37 het volgende:
Eerste 2 gaan door neem ik aan. Moet wel te doen zijn Portugal en Nederland schat ik het hoogst in.
jep en ook naar de OS
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49282816
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:06 schreef BB-King het volgende:
Leuke poule.

Tegen onze zuiderburen, onze angstgegner en een land dat niet op een EK hoort te spelen.
Waarom zou België niet mee mogen doen op dit EK? Ze zijn één van de betere beloftenteams van Europa.

Trouwens België heeft zijn voorselectie vrijgegeven. Maar het is dus niet uitgesloten dat bepaalde spelers niet meekunnen omdat ze opgeroepen worden voor het A-team. Het gaat onder meer om Logan Bailly, Vincent Kompany, Thomas Vermaelen, Nicolas Lombaerts, Steven Defour, Faris Haroun, Marouane Fellaini, Anthony Vanden Borre en Tom De Mul.

DE VOORSELECTIE:

Doelmannen: Logan Bailly (RC Genk), Frank Boeckx (Sint-Truiden), Michaël Cordier (FC Brussels), Glenn Verbauwhede (Club Brugge)

Verdedigers: Laurent Ciman (RSC Charleroi), Steve Colpaert (FC Brussels), Sepp De Roover (Sparta Rotterdam/Ned), Guillaume Gillet (AA Gent), Vincent Kompany (Hamburg SV/Dui), Nicolas Lombaerts (AA Gent), Landry Mulemo (Sint-Truiden), Sébastien Pocognoli (RC Genk), Thomas Vermaelen (Ajax Amsterdam/Ned), Jan Vertonghen (RKC Waalwijk/Ned),

Middenvelders: Jonathan Blondel (Club Brugge), Steven Defour (Standard), Marouane Fellaini (Standard), Faris Haroun (RC Genk), Ibrahim Maaroufi (Inter Milaan/Ita), Maarten Martens (AZ Alkmaar/Ned), Kilian Overmeire (SC Lokeren), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht), Axel Witsel (Standard).

Aanvallers: Tom De Sutter (Cercle Brugge), Moussa Dembele (AZ Alkmaar/Ned), Tom De Mul (Ajax Amsterdam/Ned), Stijn De Smet (Cercle Brugge), Jonathan Legear (RSC Anderlecht), Kevin Mirallas (Rijsel/Fra) en Jeanvion Yulu-Matondo (Club Brugge). (belga/hln)
pi_49285714
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Waarom zou België niet mee mogen doen op dit EK? Ze zijn één van de betere beloftenteams van Europa.
Israel ligt niet ten zuiden van Nederland hoor.
pi_49285824
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 22:57 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Israel ligt niet ten zuiden van Nederland hoor.
Ooow, ik had het verkeerd begrepen sorry.

Ik dacht dat hij één en dezelfde ploeg bedoelde met die zin: "Tegen onze zuiderburen, onze angstgegner en een land dat niet op een EK hoort te spelen."

Mijn excuses.
pi_49285909
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:01 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ooow, ik had het verkeerd begrepen sorry.

Ik dacht dat hij één en dezelfde ploeg bedoelde met die zin: "Tegen onze zuiderburen, onze angstgegner en een land dat niet op een EK hoort te spelen."

Mijn excuses.
Is al goed. Belgie is natuurlijk ook niet echt onze angstgegner.
pi_49285929
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:04 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Die spelen anders altijd hun beste wedstrijden tegen NL.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49285966
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:04 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Misschien niet dé grote angstgegner, maar tegen Nederland kunnen de Belgen natuurlijk altijd wat meer. En ze boeken meestal ook goeie resultaten, beter dan tegen eenders welk ander topland.
pi_49286137
Nouja, topland mag ook wel tussen aanhalingstekens hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49289229
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:12 schreef Suijk het volgende:
Nouja, topland mag ook wel tussen aanhalingstekens hoor.
Nou bij de grote jongens hebben we laatste tijd minder gepresteerd ja. Maar onze jonge jongens doen het echt goed waren Europees Kampioen. Dus het is wel zeker een topland , maar Belgie heeft een sterk elftal het zal lastig worden maar toch denk ik dat we gaan winnen. We zijn iets sterker en hebben een hecht team met ervaring op een toernooi.
AFC AJAX
pi_49291349
belgische U21 zijn sterker dan het A-team, hoe raar het ook mag klinken (of juist niet want minder is niet echt mogelijk)
pi_49295819
Ik vind die selectie van Jong België zoals die daar staat er inderdaad niet verkeerd uitzien. Toch best wat jongens die bij hun clubs de nodige speeltijd krijgen en zich goed kunnen ontwikkelen zo. Lijkt me dat ze best eens kunnen gaan verrassen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49296591
Selectie Israel:
quote:
Big names back Israel bid
Thursday, 10 May 2007

Senior internationals Ben Sahar and Toto Tamuz have been named in a provisional 30-man Israel squad for the UEFA European Under-21 Championship.

Chelsea FC striker Sahar, 17, a used substitute in last night's Premiership draw against Manchester United FC, is included along with 19-year-old Beitar Jerusalem FC forward Tamuz in coach Guy Levy's initial selection for the finals in the Netherlands in June. There is also a call-up for frontman Ohad Kadousi, whose goal helped Bnei Sakhnin FC win promotion this season, while Beitar striker Barak Itzhaki finds a place despite being freshly recovered from long-term injury. The squad will be cut to 23 players on 30 May.

Israel squad
Goalkeepers: Tom Al Madon (Maccabi Haifa FC), Yossef Shekel (Maccabi Hertzliya FC), Ohad Levite (Hapoel Kfar-Saba FC), Guy Haimov (Hapoel Kfar-Saba FC).

Defenders: Dekel Keinan (Maccabi Haifa FC), Moshe Shai Maymon (Maccabi Herzliya FC), Nitzan Damari (Maccabi Petach-Tikva FC), Naor Peser (Maccabi Petach-Tikva FC), Oded Elkayam (Hapoel Haifa FC), Eliran Danin (Hapoel Kfar-Saba FC), Yuval Shpungin (Maccabi Tel-Aviv FC), Ori Shitrit (Maccabi Tel-Aviv FC), Ram Doani (Hapoel Tel-Aviv FC), Dani Bondarv (Hapoel Tel-Aviv FC).

Midfielders: Tom Mensharov (Hapoel Petach-Tikva FC), Idan Srur (Hapoel Petach-Tikva FC), Lior Gan (Maccabi Tel-Aviv FC), Shiran Yeini (Maccabi Tel-Aviv FC), Aviram Baruchyan (Beitar Jerusalem FC), Lior Rafaelov (Maccabi Haifa FC), Amir Taga (Maccabi Netanya FC), Gil Vermouth (Hapoel Tel-Aviv FC).

Forwards: Amit Ben Shushan (Beitar Jerusalem FC), Toto Tamuz (Beitar Jerusalem FC), Barak Itzhaki (Beitar Jerusalem FC), Omer Peretz (Maccabi Tel-Aviv FC), Menachem Shechter Etey (Maccabi Netanya FC), Ben Sahar (Chelsea FC), Shlomi Arbeitman (Maccabi Haifa FC), Ohad Kadousi (Bnei Sakhnin FC).
pi_49296800
Belgie lijkt zo een wereldselectie te hebben. Maargoed, de beste zullen wel met t A-team meegaan. Nederland zou ook Sneijder en Robben in de voorselectie kunnen opnemen, want deze voldoen immers aan de leeftijdsgrens, maar ze zouden toch niet meegaan.
pi_49452566
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:26 schreef Fides het volgende:
Belgie lijkt zo een wereldselectie te hebben. Maargoed, de beste zullen wel met t A-team meegaan. Nederland zou ook Sneijder en Robben in de voorselectie kunnen opnemen, want deze voldoen immers aan de leeftijdsgrens, maar ze zouden toch niet meegaan.
Vandereijken heeft veel jongens geselecteerd voor het A-team die in juni tegen Portugal en Finland spelen (Dembele, Martens, Defour, Vermaelen, Verthongen, de Mul). De kansen slinken voor de Belgen.
Op papier vond ik de belgische selectie beter dan de nederlandse. Ze waren ook de favoriet voor mij. Op zich wel logisch natuurlijk, het A-team gaat altijd voor. Kompany zal het ook wel niet gaan halen denk ik (heeft het hele jaar nog geen wedstrijd gespeeld).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_49452949
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:37 schreef Heero87 het volgende:

DE VOORSELECTIE:

Doelmannen: Logan Bailly (RC Genk), Frank Boeckx (Sint-Truiden), Michaël Cordier (FC Brussels), Glenn Verbauwhede (Club Brugge)

Verdedigers: Laurent Ciman (RSC Charleroi), Steve Colpaert (FC Brussels), Sepp De Roover (Sparta Rotterdam/Ned), Guillaume Gillet (AA Gent), Vincent Kompany (Hamburg SV/Dui), Nicolas Lombaerts (AA Gent), Landry Mulemo (Sint-Truiden), Sébastien Pocognoli (RC Genk), Thomas Vermaelen (Ajax Amsterdam/Ned), Jan Vertonghen (RKC Waalwijk/Ned),

Middenvelders: Jonathan Blondel (Club Brugge), Steven Defour (Standard), Marouane Fellaini (Standard), Faris Haroun (RC Genk), Ibrahim Maaroufi (Inter Milaan/Ita), Maarten Martens (AZ Alkmaar/Ned), Kilian Overmeire (SC Lokeren), Anthony Vanden Borre (RSC Anderlecht), Axel Witsel (Standard).

Aanvallers: Tom De Sutter (Cercle Brugge), Moussa Dembele (AZ Alkmaar/Ned), Tom De Mul (Ajax Amsterdam/Ned), Stijn De Smet (Cercle Brugge), Jonathan Legear (RSC Anderlecht), Kevin Mirallas (Rijsel/Fra) en Jeanvion Yulu-Matondo (Club Brugge). (belga/hln)
Blijven er over dus.
pi_49453125
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef Fides het volgende:

[..]

Blijven er over dus.
Meteen de halve basis eruit.
pi_49454429
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Selectie Israel:
[..]
Tamuz en Sahar zijn wel aardige (FM-)talenten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49456911
Kaartjes voor NL - POR en de FINALE

Jammer dat de Belgische selectie zo is uitgehold, leek me een leuk team om te zien!
pi_49686212
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef Fides het volgende:

[..]

Blijven er over dus.
Maar Faris Haroun (Genk) en Maarten Martens (AZ) hebben al aangegeven na de EK-interlands met het A-team ook mee te gaan naar het EK voor beloften.

Mogelijk doen Jan Vertonghen, Tom De Mul, Moussa Dembele en Thomas Vermaelen hetzelfde.
pi_49691024
Eigenlijk hadden wij ook al onze a-internationals moeten vragen.
Robben en Sneijder mogen gewoon spelen op dit toernooi.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')