Weg ermeequote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Malibu-06 het volgende:
1 ding is wel fijn, we kunnen helemaal op 0 beginnen nu.
Mocht ie nog wat kunnen maken van deze zieke bende, dan wordt z'n ego alleen maar meer gestreeld.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Zal Co nog gaan komen?
deden ze toch ook?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Feyenoord had achteraf zelf ontiegelijk traag moeten gaan spelen ja.
hij lijkt wel gayquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik krijg altijd weer een lach op mijn gezicht van dat accentje van Nevland..![]()
Gelukkig niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die Timmer een slechte keeper vind?
Als je als ploeg zoveel doelpunten tegen krijgt is dat niet alleen de schuld van de verdedigers...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die Timmer een slechte keeper vind?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je als ploeg zoveel doelpunten tegen krijgt is dat niet alleen de schuld van de verdedigers...
Absoluut geen puntenpakker dit seizoen (behalve misschien tegen AZ).
Laat maar doen jaquote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
'I believe i can fly back next season to Groningen'
Lekker boeiend, als je geen greintje voetbal-kwaliteit hebt, heb je ook niets aan die mentaliteit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij had toch de mentaliteit van Feyenoord?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:59 schreef Prosac het volgende:
Buijs mag blijven in Rotterdam, we hoeven geen spelers van mindere clubs![]()
Dat had ie wel eerder mogen bedenken..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Ah Venomsnake waarom nou?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat had ie wel eerder mogen bedenken..
Veel plezier in Rotterdam Danny..
Tja, Feyenoord was zijn droomclub.quote:
Is dat verrassend dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:09 schreef appelsientje het volgende:
En ik kom net thuis... dus geen Feyenoord in Europa dit jaar.
Dat zal het altijd zijn ja.quote:
Nou verrassend misschien niet echt... Maar toch Feyenoord niet in Europa dat is opzich wel bijzonder (ff de schorsingen buiten gelaten)quote:
nee hoor, terecht juist. van Loo gehinderd door Bahia bal losgelaten binnen doelgebied (=bescherming) en Charisteas tikte daarna eenvoudig binnen, maar terecht afgekeurd dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:51 schreef Erasmusch het volgende:
Was er een goal onterecht afgekeurd?
OK op langs de lijn zeiden ze wat andersquote:Op zondag 13 mei 2007 17:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee hoor, terecht juist. van Loo gehinderd door Bahia bal losgelaten binnen doelgebied (=bescherming) en Charisteas tikte daarna eenvoudig binnen, maar terecht afgekeurd dus.
Zelfs bij Radio Rijnmond zeiden ze dat het terecht wasquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK op langs de lijn zeiden ze wat anders
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Leo: "Het waren drie hele mooie dagen".
I believen I can fly back to Groningen next season.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
I believe...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
I believen I can fly back to Groningen next season.
Grammaticaal foutje
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:59 schreef Prosac het volgende:
Buijs mag blijven in Rotterdam, we hoeven geen spelers van mindere clubs![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Leo: "Het waren drie hele mooie dagen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |