Ik heb planet... hè verdommequote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je Tele2 als internetprovider hebt wel ja. Dan kun je op je TV en PC gratis kijken.
Zeg dat tegen de rest.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef RayMania het volgende:
Malibu, normaal doen vanaf nu.
Nee, alleen tegen Malibu, die gaat te ver.quote:
De 1-2 komt eraan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef Merkie het volgende:
Beter komt de 2-1 snel.
Nee en andere doen zeer lief, yeah right......quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, alleen tegen Malibu, die gaat te ver.
Omdat hij nu een keer een fout maakt? Heb je zijn wedstrijden tegen psv en zo niet gezien?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Drenthe valt weer eens door de mand, ik snap niet wat men daar in Rotterdam zo goed aan vindt.
Heb je hem tegen PSV niet gezien?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Drenthe valt weer eens door de mand, ik snap niet wat men daar in Rotterdam zo goed aan vindt.
Post even in Feedback alle posts die genote moeten worden dan, ik kijk ernaar uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Nee en andere doen zeer lief, yeah right......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |