jij was toch die diba-mallootquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
De komst van Pierre bij Feyenoord is maar voor 2 groepen goed: PSV en Ajax.²
Lees het maar zoals je het lezen wilt....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
voor het gemak scheer je alle Feyenoord supporters maar even over een kam
In het Feyenoord-topic zijn er genoeg mensen met mixed-feelings.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lees het maar zoals je het lezen wilt....
Wel opvallend is dat ik louter positieve reacties lees en dat ik mij nog heel goed bijna alleen maar reacties las bij zijn vertek.
Waarom onderbouw je niet even waarom je dat denkt, in plaats van alleen maar wat loze kreten te roepen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
waarom is dat goed voor die "groepen"?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:26 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb nogal mijn twijfels over het aantrekken van Van Hooijdonk door Feyenoord.
Ik zie niet in wat zijn toegevoegde waarde is eigenlijk.
Bovendien vind ik de man echt veel te oud.
Ik had liever een jongere speler gehaald met meer toekomstperspectief.
Ik weet dat hij pinchhitter isquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:24 schreef Fok_you het volgende:
[..]daarom is hij ook pinchhitter en geen basisspeler...
als er iets is waar ik niet aan twijfel is het zijn kwaliteit. Ik ben alleen bang dat hij de sfeer kont-schopt
al krijg ik er een steeds beter gevoel bij als ik eerlijk moet zijn
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef pekel het volgende:
De cirkel is rond.
Spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eenmaal weg op zo'n manier is weg bij mij,zou als Feyenoord-supporter niet meer achter hem kunnen staan.
Dat ie met gezeik weg is gegaan is geen pré, maar who cares. Het gaat toch om het voetbal. En hij heeft een belangrijk aandeel geleverd in de UEFA Cup, dus een beetje respect voor Pierre lijkt mij persoonlijk wel op z'n plaats. Of het een slimme aankoop is zullen we wel zien, maar ik vind het totaal niet 'onbegrijpelijk' dat hij nog de clubkleuren anderhalf jaar kan dragen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop.
Onbegrijpelijk dat deze vent de clubkleuren nog anderhalf jaar mag dragen.![]()
I care. Ik had respect voor die lange, niet meer. Voetballend gaat hij, net zoals bij nac, niks leveren. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ie met gezeik weg is gegaan is geen pré, maar who cares. Het gaat toch om het voetbal. En hij heeft een belangrijk aandeel geleverd in de UEFA Cup, dus een beetje respect voor Pierre lijkt mij persoonlijk wel op z'n plaats. Of het een slimme aankoop is zullen we wel zien, maar ik vind het totaal niet 'onbegrijpelijk' dat hij nog de clubkleuren anderhalf jaar kan dragen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
I care. Ik had respect voor die lange, niet meer. Voetballend gaat hij, net zoals bij nac, niks leveren. Ben ik heilig van overtuigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |