Bron: voetbalzonequote:Slory in voorselectie Oranje
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 16 mei om 11:33
Bondscoach Marco van Basten heeft 24 spelers opgeroepen voor de trip van Oranje naar Azië, die komende maand plaats zal vinden. De opvallendste naam is die van Andwele Slory. Ook Boudewijn Zenden, Romeo Castelen en Mario Melchiot zijn na een langdurige afwezigheid weer bij de voorlopige selectie.
Aanvoerder Edwin van de Sar ontbreekt op de lijst. Hij vroeg de bondscoach hem niet te selecteren om bij te komen van het zware seizoen dat de doelman beleefde bij zijn club Manchester United.
Oranje ontmoet zaterdag 2 juni eerst Zuid-Korea in het "Seoul World Cup Stadium", waarna vier dagen later Thailand wacht in het "Rajamangala National Stadium" in Bangkok.
www.fanshop.nl ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef pfaf het volgende:
Weet iemand waar ik shirts van het Nederlands elftal kan kopen met Slory 9 achterop?
Nummer 7, rechtsbuitenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef pfaf het volgende:
Weet iemand waar ik shirts van het Nederlands elftal kan kopen met Slory 9 achterop?
Eens. Slory heeft gewoon een prima seizoen gedraaid. Niks mis mee om hem dan voor een oefenwedstrijd eens op te roepen om te zien hoe hij zich staande houdt. Dat Oranje niet draait komt echt niet doordat er af en toe eens een talent opgeroepen wordt hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Beetje jammer die reacties.
Slory is absoluut geen wereldklassespeler maar hij is zonder twijfel een van de revelaties van dit seizoen. Als je dan zoveel afmeldingen hebt vind ik het vrij logisch dat hij is opgeroepen. Niet eens onterecht ook.
Vroeger vond men hem een van de grootste talenten van Nederland, zelfs nog getalenteerder dan Van Persie. Misschien komt het er nu pas uit?
Als je objectief kijkt is het helemaal waarquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef vingerplant het volgende:
Ryan Babel dit seizoen: 5 goals en 6 assists
Andwele Slory dit seizoen: 12 goals en 6 assists
De een speelt bij Ajax, de ander bij Excelsior...
Het is dus eerder tijd voor een Babel bash-topic
Hebben we het over voetbal of basketbal?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef vingerplant het volgende:
Ryan Babel dit seizoen: 5 goals en 6 assists
Andwele Slory dit seizoen: 12 goals en 6 assists
De een speelt bij Ajax, de ander bij Excelsior...
Het is dus eerder tijd voor een Babel bash-topic
Zal ik hem even uitleggen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hebben we het over voetbal of basketbal?
Voetbal is toch niet in cijfers uit te drukken man, je houdt jezelf voor de gek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:29 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zal ik hem even uitleggen dan?
Er wordt gezeken op de selectie van Slory, dus ik maak een vergelijking met een speler die op een vergelijkbare positie speelt en al bijna 3 jaar een vaste klant is in Oranje. Dan blijkt dat Slory in een veel mindere ploeg veel meer rendement heeft gehaald afgelopen seizoen dan die bewuste speler. Dat die bewuste speler toevallig een Ajacied is kan ik ook niks aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |