quote:bron
Afzeggen Reiziger opent deur voor De Jong16/2/2004 10:31
Michael Reiziger is er woensdag tegen de Verenigde Staten niet bij. De Nederlandse international heeft zich afgemeld bij bondscoach Dick Advocaat. Reiziger kampt met een spierblessure in zijn bovenbeen.
De verdediger van Barcelona raakte zondag in het duel met Atlético Madrid geblesseerd. Tien minuten na rust greep hij naar zijn dijbeen, waarna de jonge Oleguer Preses hem kwam aflossen. De oefeninterland tegen de VS komt daarom te vroeg voor Reiziger.
Nigel de Jong is door Advocaat opgeroepen als vervanger van Reiziger. Voor de multifunctionele Amsterdammer is het de eerste keer dat hij bij de selectie van het Nederlands elftal zit. De negentienjarige Ajacied had al een plaatsje in de voorlopige selectie gekregen en speelde dit weekend tegen FC Volendam als een van de weinige Ajacieden een goede wedstrijd.
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 16-02-2004 11:27]
quote:bron vi.nl
Afzeggen Reiziger opent deur voor De Jong16/2/2004 10:31
Michael Reiziger is er woensdag tegen de Verenigde Staten niet bij. De Nederlandse international heeft zich afgemeld bij bondscoach Dick Advocaat. Reiziger kampt met een spierblessure in zijn bovenbeen.
De verdediger van Barcelona raakte zondag in het duel met Atlético Madrid geblesseerd. Tien minuten na rust greep hij naar zijn dijbeen, waarna de jonge Oleguer Preses hem kwam aflossen. De oefeninterland tegen de VS komt daarom te vroeg voor Reiziger.Nigel de Jong is door Advocaat opgeroepen als vervanger van Reiziger. Voor de multifunctionele Amsterdammer is het de eerste keer dat hij bij de selectie van het Nederlands elftal zit. De negentienjarige Ajacied had al een plaatsje in de voorlopige selectie gekregen en speelde dit weekend tegen FC Volendam als een van de weinige Ajacieden een goede wedstrijd.
quote:Ja, doe dan maar Peter v/d Berg ofzo
Op maandag 16 februari 2004 11:25 schreef Cart_man het volgende:
Ophoeren
quote:Alfred Schreuder!
Op maandag 16 februari 2004 11:26 schreef Predojevic het volgende:[..]
Ja, doe dan maar Peter v/d Berg ofzo
.
Ik snap dat andere enigzins over hun nek gaan maar ja.......
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 16-02-2004 11:32]
Clubliefde telt niet als het om Oranje gaat, we moeten gewoon presteren daar in Portugal. Ik zie in Nigel de Jong wel iemand die op zo'n tournooi kan presteren. Slim, dienstbaar en met de nodige dosis humor en relativering. Dat heft de hoogmoed van Van der Vaart, Robben en Van Persie een beetje op.
Soms begrijp ik de hele redenering van Advocaat niet...een Bosschaart lijkt me ook wel een serieuze kandidaat voor een plaats bij het NL elftal.
Ach waar maak ik me eigenlijk druk om...dat hele Nederlandse elftal kan me niks schelen.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:31 schreef SCH het volgende:
Hartstikke goed om hem te testen en mee te nemen.
Hoe meer jonkies hoe beter. Van Persie de volgende keer ook weer mee.Clubliefde telt niet als het om Oranje gaat, we moeten gewoon presteren daar in Portugal. Ik zie in Nigel de Jong wel iemand die op zo'n tournooi kan presteren. Slim, dienstbaar en met de nodige dosis humor en relativering. Dat heft de hoogmoed van Van der Vaart, Robben en Van Persie een beetje op.
quote:Wat heeft Bosschaart laten zien dat Nigel niet heeft laten zien......?
Op maandag 16 februari 2004 11:32 schreef Cart_man het volgende:
Wat heeft Nigel de Jong tot nu toe laten zien eigenlijk?Soms begrijp ik de hele redenering van Advocaat niet...een Bosschaart lijkt me ook wel een serieuze kandidaat voor een plaats bij het NL elftal.
Dattie niet bedankt heeft voor de eer.
quote:Verjonging is het sleutelwoord.
Op maandag 16 februari 2004 11:34 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Ik denk bij mijzelf: Waarom Mario Melchiot niet?
quote:Kans gehad, gewogen en te licht bevonden. Dan maar een jonkie. Bosschaart is in potentie ook een international, maar dan moet ie eerst eens een tijdje bij Ajax, PSV, Feyenoord of een andere "grote" club in het buitenland constant presteren. En grote wedstrijden spelen, zoals De Jong vorig jaar met verve heeft gedaan.
quote:Oh, ik dacht kwaliteit?
Op maandag 16 februari 2004 11:36 schreef SCH het volgende:
Verjonging is het sleutelwoord.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:35 schreef kasper het volgende:
Nou ja, hij is en blijft natuurlijk wel 2e keus.Dattie niet bedankt heeft voor de eer.
quote:Dat vind ik wel weer wat raar. Dat is in het verleden ook nooit een criterium geweest. Als je gewoon goed speelt en je club doet het goed dan kan je mee. Maar zo goed doet Bosschaart het niet en Utrecht ook niet.
Op maandag 16 februari 2004 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Kans gehad, gewogen en te licht bevonden. Dan maar een jonkie. Bosschaart is in potentie ook een international, maar dan moet ie eerst eens een tijdje bij Ajax, PSV, Feyenoord of een andere "grote" club in het buitenland constant presteren. En grote wedstrijden spelen, zoals De Jong vorig jaar met verve heeft gedaan.
Maar perse bij de top 3 of in het buitenland? Nou nee, dat vind ik nogal een merkwaardig argument.
quote:Het gaat nu toch om de vorobereiding naar een Europees Kampioenschap? Dan moet hij toch wel ergens hebben laten zien dat ie het niveau aankan?
Op maandag 16 februari 2004 11:39 schreef SCH het volgende:[..]
Dat vind ik wel weer wat raar. Dat is in het verleden ook nooit een criterium geweest. Als je gewoon goed speelt en je club doet het goed dan kan je mee. Maar zo goed doet Bosschaart het niet en Utrecht ook niet.
Maar perse bij de top 3 of in het buitenland? Nou nee, dat vind ik nogal een merkwaardig argument.
quote:Ik ook.
quote:Ik denk dan nog liever aan Jürgen Colin./
Op maandag 16 februari 2004 11:42 schreef ErikT het volgende:[..]
Ik ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |