quote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
En Hung-05 is inmiddels FOK!loos.
wederom dankquote:
Dat is bekend jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
Opzich doet hij niet heel veel verkeerds, alleen hij post vaak shirtjes die al geweest zijn, in meerdere reacties op elkaar, in linkjes die het niet doen, met spam![]()
quote:
Alleen is dit dus niet helemaal waarquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
En Hung-05 is inmiddels FOK!loos.
er is ergens iets misgegaan, want we hebben tot 2 keer toe te horen gekregen dat hij weg zou zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Alleen is dit dus niet helemaal waar
Of de ban is nog niet doorgevoerd door de crew.
Praat het forum tegen jouquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is ergens iets misgegaan, want we hebben tot 2 keer toe te horen gekregen dat hij weg zou zijn
ja, heb jij die update nog nietquote:
Gedaan, bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
kan een modje even een van de twee voetbalonderschrifttopics dichtgooien? Dank u
Ik zie niets. Heb getest in Internet Exployer en FireFox. Weet ook niet wat het kan zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Welke eredivisieclub kocht het best in?
Dat wat Dubno zegt, heeft iedereen geloof ik. Hoe kan zoiets?
In firefox heb ik daar geen last van, in IE wel..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Welke eredivisieclub kocht het best in?
Dat wat Dubno zegt, heeft iedereen geloof ik. Hoe kan zoiets?
Wanneer ik de lay-out wijzig, dan is het probleem met de knopjes idd opgelost..quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij is dat probleem alleen zichtbaar bij FOKSIlver. Een andere user vroeg mij ooit of ik daar ook last van had. Dat had ik met Dark niet. Toen ik even overging naar Silver had ik dat probleem wel .Maar zijn usersicon werkt bij mij ook niet. Maar dat komt denk ik door de URL en zal los staan van de lay-out van FOK>
Het gaat al tijden goed, met alleen PSV - Liverpool als uitzondering. Ik voorzie geen problemen, anders gaan de users er toch twee weken af. Dat is nu algemeen wel bekendquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie morgen een ploegendienst ingesteld om de te verwachten puinhoop een beetje bij te kunnen houden?
![]()
Ploegendienst is ouderwetsquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie morgen een ploegendienst ingesteld om de te verwachten puinhoop een beetje bij te kunnen houden?
![]()
We weten wie het zegtquote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu is er een kutbeleid inderdaad.
dus voor www.fok.plquote:
Was te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Lach hier Ajax uit :)
Lach hier Feyenoord uit :')
[TK] Rechteronderbeen! Zo goed als Nieuw!
Nou, het gebagger is begonnen!
Zal ik je ff helpen???quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef RayMania het volgende:
Ik heb geen haast, forum kan mij op het moment gestolen worden.
quote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kankerzooi echt wat een zooitje klote amateurs![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kankerzooi echt wat een zooitje klote amateurs![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef Nega het volgende:
kankerkankerkanker.
omg, voor ajax en voor vitesse.
GODVERDOMME
quote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is toch wel een verschil van klasse, die vuile kutlampjes weten zich wel te herpakken en flink te scoren tegen een respectievelijk goede ploeg, de kut amateurs van ajax scoren 2 magere kanker goals in 90 minuten........ dat hadden 90 goals moeten zijn!!!!!!!!!!! VUILE KUTMONCHOLEN
quote:Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?
sukkeltje
quote:Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef S-Two het volgende:
ik neem mn telefoon ook niet op eerst kankerzooi
quote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kanker zelf op strontmongool, ik verwerk dit op m'n eigen manier. Sukkel.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef Bullebak het volgende:
Uit de kroeg gerend net. Fokking kankerzooi
Sterf allemaal. Niet te geloven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef versteegrob het volgende:
Serieus van mij mogen ze allemaal de kogel krijgen, hoe kan je 2-0 van WILLEN 2 winnen, gewoon te slecht. En die kanker Roger, lekker laag over de grond, waarom zou je ook hoog schieten, wat denk je dan Kankerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
All due respect, maar jij loopt zelf ook niet te helpen met de sfeer.quote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef Vakkie_W het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |