abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48608719
De laatste:
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:31 schreef RayMania het volgende:
Zo kunnen we van iedereen wel bij gaan houden of de avatar wel bij de clubvoorkeur past.
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Nashje het volgende:
Je hoeft het niet bij te houden hoor. Maar als het opvalt mag er wel tegen op getreden worden.

Het is toch godverdomme wel duidelijk dat die mongool er is om te trollen?

Scheldwoorden worden door jullie overal eruit geedit, maar dit soort is dan wel weer oke?

Wat een beleid
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Chen het volgende:
RayMania, hoe krijg ik jou aandacht?
  zondag 22 april 2007 @ 19:11:26 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48608885
Jankers.

[ Bericht 4% gewijzigd door golfer op 22-04-2007 19:26:13 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48609154
golfer, dat woord schrijf je met een d...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2007 @ 19:26:41 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48609295
Sorry maar speed trolt dus? Ik heb dat ff gemist, ik zal wel de enige zijn maar geef me een paar linkjes van wat ik gemist heb.

en Chen waarvoor wil je de aandacht van Ray hebben? Hij heeft al ff ingegrepen in het Ado topic en ik zal nu ook nog ff kijken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48609650
Ben ik ook benieuwd naar, want uit zulke posts trek ik toch de conclusie dat Speed voor Ajax is. Ik zie ook nergens trolls eigenlijk.

@ Chen: Ik had rond kwart voor zes al berichten aangepast en verwijderd (zie edittijd anders), alleen nog niet hier gemeld omdat ik ging eten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48610102
Vooruit, die TT Change mag hoor, rubber .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2007 @ 19:55:45 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48610154
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooruit, die TT Change mag hoor, rubber .
dank u, vind het wel een leuk topicidee
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48610478
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar, want uit zulke posts trek ik toch de conclusie dat Speed voor Ajax is. Ik zie ook nergens trolls eigenlijk.

@ Chen: Ik had rond kwart voor zes al berichten aangepast en verwijderd (zie edittijd anders), alleen nog niet hier gemeld omdat ik ging eten.

WAAROM GA JE DAN OOK ETEN
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef toma het volgende:
Ben blij dat deze klote club is gedegradeerd. Alleen al omdat ze de meest achterlijke supports hebben van Nederland. Een typerend afscheid van het stadion. Op die manier help je een club dus echt naar de tering.
Laat hem dat lekker melden in zijn eigen topic.
[14.gif]
pi_48610677
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet. Maar het kan ook niet van twee kanten komen. Het is op dit moment dweilen met de kraan open, de topics vliegen erdoor heen. In het laatste topic heb ik zeker 30+ reacties verwijderd, maar deze zijn toch zo weer terug. Even alle drie offline zijn zoals vanmiddag en het topic is vol gebaggerd. Kunnen wij niks aan doen, de users wel. Maar die vinden het schijnbaar wel okay om offtopic te posten.
Ik ga er niet meer dieper op in. Het is door de mods en door de users zelf compleet volkomen uit de hand gelopen, daardoor is het nu elke keer hetzelfde gedoe en gezeik. Dat had wel voorkomen kunnen worden mijn inziens.

Anyhow, nog maar een keer - omdat het nu toch weer in mijn AT staat, jullie kunnen het delete knopje vast nog wel vinden.
pi_48611150
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik ga er niet meer dieper op in. Het is door de mods en door de users zelf compleet volkomen uit de hand gelopen, daardoor is het nu elke keer hetzelfde gedoe en gezeik.
Ik voel mij echt niet aansprakelijk hoor. Het zijn de users die slowchatten, die hebben als eerste zich aan de regels te houden. Als dat niet gebeurt, dan pas kunnen wij 'in actie komen'. En dat hebben wij genoeg gedaan in mijn ogen. Misschien ben je ook wel teveel eisend door te verwachten dat er nooit offtopic gepost mag worden in de Ajax reeks.
quote:
Dat had wel voorkomen kunnen worden mijn inziens.
Volgens jouw inziens wel, volgens mij inziens niet. Er zijn genoeg posts verwijderd, genoeg genote, genoeg waarschuwingen gegeven, en in ieder geval door mij genoeg energie in de reeks gestoken. Meer kan er niet gedaan worden, of wil je dat iemand 48 uur geband wordt omdat iemand offtopic post? Om daarna weer verder te gaan. Er zijn zoveel users die er posten, dat is niet 1, 2, 3 op te lossen.

Verder is het enorm lastig om een topic dat zo snel gaat goed te modden. Binnen een dag staat het vol, even offline alle drie (zoals bijvoorbeeld gister) en het topic is volgeraakt met slowchat. Nutteloos om achteraf nog offtopic te verwijderen, niet?
quote:
Anyhow, nog maar een keer - omdat het nu toch weer in mijn AT staat, jullie kunnen het delete knopje vast nog wel vinden.
Ik zal even kijken.
pi_48611527
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik voel mij echt niet aansprakelijk hoor. Het zijn de users die slowchatten, die hebben als eerste zich aan de regels te houden. Als dat niet gebeurt, dan pas kunnen wij 'in actie komen'. En dat hebben wij genoeg gedaan in mijn ogen.
Mwah. Van 100 keer een waarschuwing "en nu ophouden" .. Wat schiet je daar mee op? Het is van kwaad tot erger gegaan met topics die totaal vol geslowchat worden.
quote:
Misschien ben je ook wel teveel eisend door te verwachten dat er nooit offtopic gepost mag worden in de Ajax reeks.
Nee hoor. Die drie posts van cultheld en twi die nu bijv over psv gaan. Lekker boeiend. Posts wat nu en dan off topic zijn, lekker boeiend. Persoonlijk gerelateerde grappige opmerkingen, ook prima hoor. Dat doe ik ook wel. Zoals het Feyenoord en PSV topic zijn, dat is prima. Daar is het serieus met een af en toe een off topic iets.

Wat het nu is, is slowchat over hoe lam iemand is, hoeveel iemand gaat drinken op vrijdag, zaterdag , zondag. Wat er allemaal bij AZ gebeurd. Wat er allemaal bij PSV gebeurd. Dan heb ik het nog niet eens over het over en weer heen trollen met diverse anderen. Laat staan pagina's vol smiley posten en users die denken dat je in serieuze VBL topics net zo kan posten als een SC, GC of ONZ topic (de whahahaha van BonJovi for instance.). Wanneer je dat dan elke keer zo laat staan, dan wordt dat de norm voor velen.

Er zal best behoefte aan zijn, maar ik zie niet in waarom dat persee in het Ajax topic moet. Maar goed, blijkbaar is dat toch de wens van velen. Dus ik zal er ook over ophouden en het topic mijden.
pi_48611572
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
one step beyond
Dit soort poistgedrag is en blijft vreselijk irritant.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48612153
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
]Mwah. Van 100 keer een waarschuwing "en nu ophouden" .. Wat schiet je daar mee op? Het is van kwaad tot erger gegaan met topics die totaal vol geslowchat worden.
Weet jij een andere manier dan waarschuwen? Ik zei in de post hiervoor dat bannen voor offtopic niet zinvol is.
quote:
Nee hoor. Die drie posts van cultheld en twi die nu bijv over psv gaan. Lekker boeiend. Posts wat nu en dan off topic zijn, lekker boeiend. Persoonlijk gerelateerde grappige opmerkingen, ook prima hoor. Dat doe ik ook wel. Zoals het Feyenoord en PSV topic zijn, dat is prima. Daar is het serieus met een af en toe een off topic iets.

Wat het nu is, is slowchat over hoe lam iemand is, hoeveel iemand gaat drinken op vrijdag, zaterdag , zondag. Wat er allemaal bij AZ gebeurd. Wat er allemaal bij PSV gebeurd. Dan heb ik het nog niet eens over het over en weer heen trollen met diverse anderen. Laat staan pagina's vol smiley posten en users die denken dat je in serieuze VBL topics net zo kan posten als een SC, GC of ONZ topic (de whahahaha van BonJovi for instance.). Wanneer je dat dan elke keer zo laat staan, dan wordt dat de norm voor velen.

Er zal best behoefte aan zijn, maar ik zie niet in waarom dat persee in het Ajax topic moet. Maar goed, blijkbaar is dat toch de wens van velen. Dus ik zal er ook over ophouden en het topic mijden.
Ja, BS. Ik ben het gewoon met je eens hoor. Al die zaken die noemt zijn allemaal offtopic, en worden gewoon verwijderd. Ik verwijder constant offtopic posts over drinken, bier, PES (vanmiddag), verkapte TVP's, enkele smileys en ga maar door. Ik heb het hoeveel keer aangegeven (zie de post van begin april op de vraag van TerroRobbie) wat graag gezien wordt in de reeks, en wat niet. Misschien dat het wel beter in de praktijk gebracht moet worden, maar dat is, zoals ik al eerder zei, lastig, omdat de topics hartstikke snel gaan.

Het komt nu alleen over dat wij helemaal niets eraan doen, dat is helemaal niet zo . Die 'whahah' van BonJovi zijn gewoon verwijderd gister (stuk of 8), is gewoon genote. Net zoals ongeveer 6 andere users gister die offtopic postten. Alleen zien jullie niet altijd wat er wordt verwijderd, omdat dat niet terug te zien is, en omdat wij niet altijd melding ervan doen. Edits zien jullie wel, en daarom lijkt het misschien enkel dat wij schelden aanpakken, zoals Nashje hier zegt.
pi_48612612
Rond de 50 posts trouwens verwijderd in het huidige Ajax topic. Kon van mijn kant wel eerder, maar is door De Wedstrijden en eten beetje tussendoor geglipt.
pi_48614755
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef RayMania het volgende:
Rond de 50 posts trouwens verwijderd in het huidige Ajax topic. Kon van mijn kant wel eerder, maar is door De Wedstrijden en eten beetje tussendoor geglipt.
Prima RayMania, maar jij bent natuurlijk niet de enige blauwe. En het is al een behoorlijke tijd zo. Al die modwisselingen helpen weinig. Maar waarom verwijder jij ze nu wel en laat rubbereend ze staan?

Rubbereend vond het alleen nodig om een ziekte te editten, maar liet al die posts over dat wedden en het gedrink wel weer staan.

Als jij het elke keer verwijderd, maar rubbereend en dndiek laten het staan - welk nut heeft het dan nog dat jij gaat verwijderen? Als in de zin van duidelijkheid naar users en qua beleid.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2007 @ 22:03:23 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48614898
Ik ben aan eht verwijderen vanmiddag niet meer toegekomen,m het stond nog op mn te doen lijstje maar het was ff druk met modden dus dan is het geen nummer 1 proititeit. Dat is dan ineens snel bij de computer weg moet gaf het resultaat dat het er nog stond. Verder haal ik regelmatig offtopic weg.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48621795
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef RayMania het volgende:
Rond de 50 posts trouwens verwijderd
dat dat nodig is.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 23 april 2007 @ 08:14:38 #19
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48621969
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Nashje het volgende:
Je hoeft het niet bij te houden hoor. Maar als het opvalt mag er wel tegen op getreden worden.

Het is toch godverdomme wel duidelijk dat die mongool er is om te trollen?

Scheldwoorden worden door jullie overal eruit geedit, maar dit soort is dan wel weer oke?

Wat een beleid
Wat is dit nou weer voor een onzin.

Ten eerste ben ik geen mongool.
Ten tweede pas ik ervoor omdat ik een Ajax avatar heb geen kritische noten over mijn liefde uiten. Of dat ik het een andere club niet zou mogen gunnen prijzen te pakken.

Anyway de mensen die hier al wat langer posten weten dat ik een Ajacied in hart en nieren ben. Ajax draait een uitermate slecht seizoen. Helaas wordt dat verbloemd doordat PSV het enorm heeft laten liggen na de winterstop. Europees gezien heeft Ajax geen deuk in een pakkie boter weten te slaan. Om nog maar over blamages als tegen Excelsior en RKC te zwijgen.

Mijn liefde voor Ajax is grotendeels gebaseerd op het mooie verzorgde aanvalsspel. Iets wat de laatste jaren ver te zoeken is bij Ajax. Maar ook iets wat AZ zeker laten zien de laatste tijd. Ik kan dat waarderen en in mijn optiek zou elke Ajax supporter dat moeten kunnen waarderen.

Voor wat het waard is. Ik heb al sinds 1981 een seizoenskaart. Vanaf mijn 16de tot ergens midden 20 ben ik naar zo`n beetje alle uitwedstrijden geweest. En sinds twee jaar heeft mijn bedrijfje 6 business seats. Ik geen Ajax supporter? Laat me ajb niet lachen.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48622352
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:53 schreef DIGGER het volgende:

[..]

dat dat nodig is.....
Tsja. Ging helemaal nergens over DIGGER.

Ik heb ooit na mijn post hier over het Ajax topic gevraagd hoe de users het willen zien, tot nu toe nog geen reactie op gehad.
pi_48627951
Ik vind het terecht hoor, dat rotzooi eruit gemikt word, het is en blijft alleen zo jammer dat het nodig is (ongeacht welk topic trouwens)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 april 2007 @ 13:23:23 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48630080
verzoeken ingediend
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48639434
Er kan een slot op Voetbalcrypto's # 36 Sjimz meldde zich al een half uurtje eerder.
pi_48639743
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef Beschouw het volgende:
Er kan een slot op Voetbalcrypto's # 36 Sjimz meldde zich al een half uurtje eerder.
Het slotje zit erop
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48640122
Mooi
pi_48644906
Zou een mod hier Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 3

de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 2 (dus vanaf ASWH tot en met de zin over supporteren) kunnen invoegen?

De nieuwe stand staat er al onder.

Bij voorbaat dank!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48644958
Ik ga even knutselen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2007 @ 07:45:40 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48656353
[UEFA CUP 1/2 FINALE] Werder Bremen - Espanyol 26-4 is wel een idee om live bij de NOS bij te zetten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_48657030
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:45 schreef borisz het volgende:
[UEFA CUP 1/2 FINALE] Werder Bremen - Espanyol 26-4 is wel een idee om live bij de NOS bij te zetten
Check
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:19:11 #31
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48667323
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_48667352
Van een slotje voorzien
pi_48687575
Kan iemand Hung-05 hier ( Voetbalshirts # 21 laat al die nieuwe shirts maar zien. ) in de gaten houden , het lijkt erop dat ie het erom doet dat ie niet weet hoe die een plaatje moet plaatsen.
pi_48687776
Leg het hem dan even stap voor stap uit.
That's all folks!
pi_48687946
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand al gedaan

En eerst vond ie het al zo leuk om dat topic onder te spammen met zijn site ( waarvan die plaatsjes uit die topicreeks kwammen )
pi_48688016
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben al een poging gedaan
pi_48690999
Bij deze een banaanvraag voor TilburgCasual. Ik vroeg 3 maanden geleden al of hij een kaartje voor w2-Ajax wilde kopen maar hij heeft het niet gedaan en nu is het uitverkocht!!!!!!!!!!!!!! Het is nog wel onze kampioenswedstrijd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 april 2007 @ 01:33:05 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48691725
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48709365
Haal de bagger van Hung-05 maar weer weg uit het voetbalshirtjestopic
pi_48713960
Is ie al gebanned?
pi_48714661
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kan iemand Hung-05 hier ( Voetbalshirts # 21 laat al die nieuwe shirts maar zien. ) in de gaten houden , het lijkt erop dat ie het erom doet dat ie niet weet hoe die een plaatje moet plaatsen.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
Haal de bagger van Hung-05 maar weer weg uit het voetbalshirtjestopic
Verwijderd .
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:07 schreef De_Ananas het volgende:
Is ie al gebanned?
Nee .
pi_48716263
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:26 schreef RayMania het volgende:

Verwijderd .
Nog wel iets vergeten , maar het meeste is weg
  woensdag 25 april 2007 @ 22:17:58 #43
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48722046
Je account werd toch meteen verwijderd als je een acount maakt om spam te posten?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 25 april 2007 @ 22:24:49 #44
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48722398
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef stefmans het volgende:
Je account werd toch meteen verwijderd als je een acount maakt om spam te posten?
In de prullenbak ja.
pi_48729116
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Nog wel iets vergeten , maar het meeste is weg
Gister nog effe alles weggehaald .
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef stefmans het volgende:
Klopt ja, en toen ik meldde dat het spam was, werd er ook gezegd dat de user 'weg' was. Nu weer op een vage manier terug. Dus maar weer achter gevraagd .
pi_48730966
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48731049
Dank u zeer
pi_48734806
En Hung-05 is inmiddels FOK!loos.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:55:28 #49
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48741830
Doe eens iets aan die BonJovi in het Ajax-topic hij plaatst nu een tvp omdat hij zijn haren moet wassen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48752490
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:24 schreef RayMania het volgende:
Gister nog effe alles weggehaald .
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
pi_48752907
quote:

Hoef ik tenminste niet meer uit te leggen hoe je images post
pi_48753618
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48754205
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Dat is vreemd....
wederom dank
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:11:43 #54
89850 Proud2beDiepfries
Fryslān Boppe!!!
pi_48779583
Rivaliteit voorafgaande aan een belangrijke wedstrijd is prima, maar deze post slaat nergens op. Zou één van de mods deze willen aanpassen/verwijderen? Ik erger me er namelijk aan, ondanks dat 'ie niet in het SCH-topic staat.. Bvd
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_48780053
Gezien
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:28:58 #56
89850 Proud2beDiepfries
Fryslān Boppe!!!
pi_48780166
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_48783991
Hung-05 nog niet in de shredder
Zijn plaatjes doen het weer eens niet in het voetbalshirtjes topic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 april 2007 @ 17:29:11 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48784068
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48784093
Opzich doet hij niet heel veel verkeerds, alleen hij post vaak shirtjes die al geweest zijn, in meerdere reacties op elkaar, in linkjes die het niet doen, met spam
pi_48784165
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
Opzich doet hij niet heel veel verkeerds, alleen hij post vaak shirtjes die al geweest zijn, in meerdere reacties op elkaar, in linkjes die het niet doen, met spam
Dat is bekend ja
pi_48784194
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:33 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat is bekend ja
quote:
Alleen is dit dus niet helemaal waar
Of de ban is nog niet doorgevoerd door de crew.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 april 2007 @ 17:39:27 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48784315
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

Alleen is dit dus niet helemaal waar
Of de ban is nog niet doorgevoerd door de crew.
er is ergens iets misgegaan, want we hebben tot 2 keer toe te horen gekregen dat hij weg zou zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48784622
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is ergens iets misgegaan, want we hebben tot 2 keer toe te horen gekregen dat hij weg zou zijn
Praat het forum tegen jou ?
pi_48786806
Drie maal is [vul maar in], zullen we maar zeggen hč .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 april 2007 @ 19:51:26 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48788449
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef dndiek het volgende:

[..]

Praat het forum tegen jou ?
ja, heb jij die update nog niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48790038
kan een modje even een van de twee voetbalonderschrifttopics dichtgooien? Dank u
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_48790831
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
kan een modje even een van de twee voetbalonderschrifttopics dichtgooien? Dank u
Gedaan, bedankt .
pi_48801699
Play-off schema

Ik heb net twee topics geopend, krijg je die drol .
pi_48801801
Slotje erop gegooid
pi_48811725
Welke eredivisieclub kocht het best in?

Dat wat Dubno zegt, heeft iedereen geloof ik. Hoe kan zoiets?
www.thuisuiteten.nl
pi_48814251
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:

Ik zie niets. Heb getest in Internet Exployer en FireFox. Weet ook niet wat het kan zijn.
pi_48814425
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:

In firefox heb ik daar geen last van, in IE wel..
pi_48815091
Ik heb nergens last van
pi_48817906
Was mij ook al opgevallen tijdje terug:

Ook z'n usericon is overigens hier niet goed (zoals je kunt zien)..
pi_48818208
Volgens mij is dat probleem alleen zichtbaar bij FOKSIlver. Een andere user vroeg mij ooit of ik daar ook last van had. Dat had ik met Dark niet. Toen ik even overging naar Silver had ik dat probleem wel .Maar zijn usersicon werkt bij mij ook niet. Maar dat komt denk ik door de URL en zal los staan van de lay-out van FOK>
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48818481
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:59 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij is dat probleem alleen zichtbaar bij FOKSIlver. Een andere user vroeg mij ooit of ik daar ook last van had. Dat had ik met Dark niet. Toen ik even overging naar Silver had ik dat probleem wel .Maar zijn usersicon werkt bij mij ook niet. Maar dat komt denk ik door de URL en zal los staan van de lay-out van FOK>
Wanneer ik de lay-out wijzig, dan is het probleem met de knopjes idd opgelost..
pi_48818875
Ik gebruik FOK!silver ook en heb nergens last van
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:30:01 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48818974
Hebben jullie morgen een ploegendienst ingesteld om de te verwachten puinhoop een beetje bij te kunnen houden?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48819017
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie morgen een ploegendienst ingesteld om de te verwachten puinhoop een beetje bij te kunnen houden?

Het gaat al tijden goed, met alleen PSV - Liverpool als uitzondering. Ik voorzie geen problemen, anders gaan de users er toch twee weken af. Dat is nu algemeen wel bekend .
pi_48819039
Wishfull thinking?
pi_48819294
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef golfer het volgende:

Ploegendienst is ouderwets
pi_48823162
Nu is er een kutbeleid inderdaad.
That's all folks!
pi_48823197
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu is er een kutbeleid inderdaad.
We weten wie het zegt
pi_48825211
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ploegendienst is ouderwets
Ploegendienst is voor Polen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 april 2007 @ 14:26:09 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48832450
quote:
Op zondag 29 april 2007 07:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ploegendienst is voor Polen!
dus voor www.fok.pl
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 29 april 2007 @ 16:34:03 #87
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  zondag 29 april 2007 @ 16:34:37 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48841184
quote:
Was te verwachten natuurlijk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_48841185
Ben ik blij dat ik morgen mag werken
pi_48841197
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Was te verwachten natuurlijk.
Mijn topic is geniaal golfer!
pi_48841383
Genoeg "kanker" woorden gevallen in het Ajax topic. Ik kreeg er 2 weken geleden een ban van 2 weken voor. Er zullen nu wel genoeg bans vallen neem ik aan
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_48841406
Ach dndiek gaat feestvieren en eend denk ik ook!
Succes Ray
pi_48841494
Heerlijk
pi_48841594
Ik heb geen haast, forum kan mij op het moment gestolen worden.
pi_48841669
En gelijk heb je.

En Vakkie
That's all folks!
pi_48841834
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef RayMania het volgende:
Ik heb geen haast, forum kan mij op het moment gestolen worden.
Zal ik je ff helpen???
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kankerzooi echt wat een zooitje klote amateurs
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kankerzooi echt wat een zooitje klote amateurs
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef Nega het volgende:
kankerkankerkanker.
omg, voor ajax en voor vitesse.
GODVERDOMME
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is toch wel een verschil van klasse, die vuile kutlampjes weten zich wel te herpakken en flink te scoren tegen een respectievelijk goede ploeg, de kut amateurs van ajax scoren 2 magere kanker goals in 90 minuten........ dat hadden 90 goals moeten zijn!!!!!!!!!!! VUILE KUTMONCHOLEN
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?

sukkeltje
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef S-Two het volgende:
ik neem mn telefoon ook niet op eerst kankerzooi
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Kanker zelf op strontmongool, ik verwerk dit op m'n eigen manier. Sukkel.
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
de lachende derde... KANKER PSV
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef Bullebak het volgende:
Uit de kroeg gerend net. Fokking kankerzooi

Sterf allemaal. Niet te geloven
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef versteegrob het volgende:
Serieus van mij mogen ze allemaal de kogel krijgen, hoe kan je 2-0 van WILLEN 2 winnen, gewoon te slecht. En die kanker Roger, lekker laag over de grond, waarom zou je ook hoog schieten, wat denk je dan Kankerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_48841920
Je hoeft niet te helpen.
  zondag 29 april 2007 @ 16:55:16 #98
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_48842121
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef Vakkie_W het volgende:
All due respect, maar jij loopt zelf ook niet te helpen met de sfeer.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 april 2007 @ 16:55:33 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48842132
ben al bezig
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 29 april 2007 @ 17:00:28 #100
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48842321
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 29 april 2007 @ 18:28:01 #101
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48844899
En wat is het resultaat van vandaag ?
pi_48844940
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Matigjes, maar dat zijn alleen de livescoretopics.

Ajax topics moeten nog . Veel users op scherp trouwens voor de playoffs. Eén keer etteren is foetsie.
  zondag 29 april 2007 @ 18:30:23 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48844951
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Laten we dat even afwachten. Geef Ray even de tijd. MOrgen wordt denk ik wel de stand opgenomen.
pi_48844968
Matig van de 2 andere mods trouwens hoor
  zondag 29 april 2007 @ 18:35:32 #105
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48845068
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Matigjes, maar dat zijn alleen de livescoretopics.

Ajax topics moeten nog . Veel users op scherp trouwens voor de playoffs. Eén keer etteren is foetsie.
idd matig, eigenlijk ook wel positief

Daar is idd het meeste werk ,ook in het AZ topic valt wellicht nog wat werk te verichten , suc6 ermee
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Laten we dat even afwachten. Geef Ray even de tijd. MOrgen wordt denk ik wel de stand opgenomen.
Zie die post boven je
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 april 2007 @ 18:50:12 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48845399
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef sjimz het volgende:
Matig van de 2 andere mods trouwens hoor
wat?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48845434
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat?
Nee, ik dacht dat beide PSV modjes wel aan het feesten zouden zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 april 2007 @ 19:06:55 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48845751
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, ik dacht dat beide PSV modjes wel aan het feesten zouden zijn
ik feest vanavond nog wel ff, maar niet in Eindhoven.

Maar ik geef fok graag nog even wat aandacht Ray verdient wat steun vandaag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48845775
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik feest vanavond nog wel ff, maar niet in Eindhoven.
En gelijk heb je!
Ik zal rond een uur of 11 na mijn laatste biertje in bed liggen, denkend aan de puin die ik morgen zal moeten ruimen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 april 2007 @ 19:18:53 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48846005
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

En gelijk heb je!
Ik zal rond een uur of 11 na mijn laatste biertje in bed liggen, denkend aan de puin die ik morgen zal moeten ruimen.
succes
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48848910
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
PSV & De Graafschap : Kampioenen 2006-2007 kuttopic
Dank je, op slot .
pi_48849816
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:34 schreef sjimz het volgende:
Het grote Excelsior Topic!
Deze mag dicht
. Gesloten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 mei 2007 @ 00:05:47 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48876919
[UEFA CUP 1/2 FINALE]Osasuna - Sevilla 26-04

of je de clubs om kan draaien voor de terugwedstrijd, + goede data + live op RTL 7 erbij te zetten. bvd
pi_48877345
pi_48881023
Zo... Wat is de oogst van Zondag?
pi_48881072
Zie ban-meldtopic.
That's all folks!
pi_48881205
Daar staat nog niets
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:51:39 #120
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48881331
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

. Gesloten.
pi_48881531
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Daar staat nog niets
Beter kijken.
pi_48881657
Ik zie Pizzakoppo er niet tussen staan.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:05:38 #123
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48892488
Hung-05 is weer terug , als ie zoals nu post mag ie wel blijven
pi_48897175
That's all folks!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:55:51 #125
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48897820
Zou dit in de ajax-topic OP kunnen?

AFC Ajax Topic # 627 Joden zijn de baas in Rotterdam!
pi_48898946
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik zie Pizzakoppo er niet tussen staan.
Ik ook niet. Over het hoofd gezien door ons, nu te laat, maar wel op scherp.
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[B&H] Spelersvrouwen!

Dubbel.
Nu niet meer, dank je .
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef PLAE@ het volgende:

Zou dit in de ajax-topic OP kunnen?

AFC Ajax Topic # 627 Joden zijn de baas in Rotterdam!
Toegevoegd.
pi_48899066
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik ook niet. Over het hoofd gezien door ons, nu te laat, maar wel op scherp.
[..]
Over het hoofd gezien
Kijk op de vorig pagina! 2x schelden met kanker, en met kut mongool.
pi_48899396
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Over het hoofd gezien
Kijk op de vorig pagina! 2x schelden met kanker, en met kut mongool.
Foutje, moet kunnen.

Verder hadden wij hem al voor jouw post vanochtend hier aangegeven, de FA's vinden het te laat. Klaar.
pi_48899529
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Foutje, moet kunnen.

Verder hadden wij hem al voor jouw post vanochtend hier aangegeven, de FA's vinden het te laat. Klaar.
Echt de meest trieste rede die ik ooit heb gezien
pi_48899592
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Echt de meest trieste reden die ik ooit heb gezien
Kunnen wij niks aan doen, klaag bij de FA's zou ik zeggen. Niet hier.
pi_48901062
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:44 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kunnen wij niks aan doen, klaag bij de FA's zou ik zeggen. Niet hier.
Hoe heb je het over het hoofd gezien dan? Ik heb een topic report gedaan, en het ook nog eens 2x gequote (hier en in het ajax topic zelf).
pi_48901864
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Hoe heb je het over het hoofd gezien dan? Ik heb een topic report gedaan, en het ook nog eens 2x gequote (hier en in het ajax topic zelf).
Alles is toch geėdit, op zondag al? Alleen vergeten bij FA's te melden, kan gebeuren door de hectiek. Kwam ik vanochtend achter, maar was te laat. Volgende keer beter .
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:17:17 #133
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48926065
Misschien een beetje een flauwe vraag maar kan een modje dat zinloze Ajax topic ff wijzigen naar AFC AJAX topic #628.

Thnx
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48926243
Been there done that
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:25:51 #135
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48926307
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:23 schreef dndiek het volgende:
Been there done that
Misschien een beetje een flauwe vraag maar kan een modje dat zinloze Ajax topic ff wijzigen naar AFC AJAX topic #628 Joden winnen weer in Rotterdam

Thnx
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_48926352
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:

[..]

Misschien een beetje een flauwe vraag maar kan een modje dat zinloze Ajax topic ff wijzigen naar AFC AJAX topic #628 Joden winnen weer in Rotterdam

Thnx
Nee
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:28:06 #137
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48926373
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Nee
Waarom worden mensen met overgewicht gediscrimineerd ten gunste van mensen met 6 business seats in de arena ?
Mijn party reviews
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:28:17 #138
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48926382
Misschien een beetje een flauwe vraag maar kan een modje dat zinloze Ajax topic ff wijzigen naar AFC Ajax topic #628 Wij zijn de baas.

En graag Ajax met maar 1 hoofdletter

Thnx
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:37:21 #139
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_48926716
Sinds wanneer wordt een TT gewijzigd als 1 iemand dat nodig vindt?
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:38:48 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48926779
De Ajaxtopics zijn toch al een tijdje zonder iets achter de naam van het topic
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:39:29 #141
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_48926807
Dat bepaalt TS toch gewoon.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:39:36 #142
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48926814
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef Bos81 het volgende:
De Ajaxtopics zijn toch al een tijdje zonder iets achter de naam van het topic
De vorige had ook een titel (dezelfde! ) en daar was geen gezeik over.
Mijn party reviews
pi_48926830
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef Riro het volgende:
Dat bepaalt TS toch gewoon.
Maar je kan toch ook een minder trollende titel maken
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:40:56 #144
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48926865
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom word DEZELFDE titel een topic eerder dan wel 2 dagen lang geaccepteerd? Het is gewoon bullshit en die Speedy is een irritante debiel
Mijn party reviews
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:41:16 #145
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48926882
Ik ben die Speed een beetje flauw

overigens ben ik ook niet zo van de tt's in r'dam de baas bladiebla etc. Ajacieden kijken vooral naar zichzelf niet naar plaatsen waar het nog slechter gaat .
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:41:39 #146
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_48926900
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tuurlijk, daar gaat het mij niet om. Ik vind het alleen raar dat 1 figuur vraagt om een andere titel en dat dat dan ook gebeurt.

Als ik vraag om hem voorlopig uit het Ajaxtopic weg te houden gebeurt dat toch ook niet?
pi_48927068
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef Sethje het volgende:

[..]

Waarom word DEZELFDE titel een topic eerder dan wel 2 dagen lang geaccepteerd? Het is gewoon bullshit en die Speedy is een irritante debiel
Daar heb ik niet op gelet. Dan vind ik het inderdaad vreemd dat hij nu wel wordt gewijzigd, of dat ie de eerste keer al niet werd gewijzigd.
pi_48927431
Romarinho (het zoontje van)
Misschien is het een leuk idee om hier het "Zo vader, zo zoon" Topic van te maken!
De TS vindt het een goed idee!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 mei 2007 @ 15:07:30 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48927753
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:43:42 #150
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_48937711
RayMania snapt er ook niets van.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_48937868
Sorry, ben een beetje afwezig vandaag.

Wat wil je met het topic bereiken?
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:51:43 #152
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_48938017
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:47 schreef RayMania het volgende:
Sorry, ben een beetje afwezig vandaag.

Wat wil je met het topic bereiken?
Het Liverpool topic weer leuk maken Maargoed, hij is wel slotje waardig. Misschien dan DAM de hint dat ik de moeite heb genomen om zo'n kuttopic te maken op zal pakken om eens wat minder te bitchen over Liverpool. Kritiek is leuk, alle gelegenheden aanpakken om aan 1 stuk door te blijven bitchen over 1 club omdat je het ergens niet mee eens bent, en daarmee de complete sfeer uit het topic bitchen is niet leuk.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_48941072
Vitesse Arnhem #37 - Op weg naar de derby en Intertoto?
Hier worden bepaalde bevolkingsgroepen toch wel érg zwart gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door denthemen op 02-05-2007 21:06:14 ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_48945531
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef denthemen het volgende:
Vitesse Arnhem #37 - Op weg naar de derby en Intertoto?
Hier worden bepaalde bevolkingsgroepen toch wel érg zwart gemaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post zo goed mogelijk geprobeerd aan te passen. Bedankt.
quote:
Al dicht door mijn collega . Dank je.
pi_48946217
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Daarrrrrrrrr verder!
pi_48946985
Wat is de inbreng van De_ananas???

De falende scouting van Feyenoord # Deel 1
pi_48947052
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat is de inbreng van De_ananas???

De falende scouting van Feyenoord # Deel 1
Geen idee, verwijderd.
pi_48947081
Ey dat ging gewoon over een Feyenoord supporter
pi_48947109
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ey dat ging gewoon over een Feyenoord supporter
Best, maar niet over de falende scouting van Feyenoord.
pi_48948380
Het grote Feijenoord-topic #274 : Koeman en Bosz rot op!!!!!

Mogen die linkjes naar m'n hyves ff weg?
pi_48948434
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef g4st het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #274 : Koeman en Bosz rot op!!!!!

Mogen die linkjes naar m'n hyves ff weg?
Aangepast.
pi_48948564
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

Aangepast.
Dankje, lekker snel
pi_48948610
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef g4st het volgende:

[..]

Dankje, lekker snel
lijkt de overtoom wel!
pi_48948627
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

lijkt de overtoom wel!
Zo!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2007 @ 00:04:58 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48949085
[UEFA CUP 1/2 FINALE][LIVE OP NL-3] Espanyol - Werder Bremen
of de ploegen even omgedraaid kunnen worden en live op NL3 weg
bvd

[ Bericht 17% gewijzigd door borisz op 03-05-2007 00:09:59 ]
pi_48949798
aangepast
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2007 @ 00:35:34 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48949803
dank
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2007 @ 10:40:07 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48956599
Het grote Javier Mascherano fan-topic: Altijd te laat

Kan iemand hier even al het offtopic gezever van DAM en de meeste reacties erop verwijderen of DAM een waarschuwing geven want het gaat echt nergens meer over.
Koning.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:07:42 #171
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_48957275
Lelijke Tattoo bij Rooney

Kan dit een Centraal tattoo's bij voetballers topic worden?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 11:12:00 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48957449
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef Riro het volgende:
Centraal tattoo's bij voetballers topic

Kan dit een Centraal tattoo's bij voetballers topic worden?
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 11:15:31 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48957602
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef tha_dark het volgende:
Het grote Javier Mascherano fan-topic: Altijd te laat

Kan iemand hier even al het offtopic gezever van DAM en de meeste reacties erop verwijderen of DAM een waarschuwing geven want het gaat echt nergens meer over.
ik ga ff kijken
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:24:40 #174
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48957996
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 11:27:13 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48958107
en een slot, dank u
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48958545
Kan slotje op GOOGLE VBL-Quiz #4

Deel 5 is al opgestart. Bedankt alvast.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 11:43:11 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48958794
slotje hangt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48958911
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
slotje hangt
pi_48960078
Voetbalschoenen Deze hebben we al, zoeken naar het topic mag een van jullie mooi doen.
That's all folks!
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:15:14 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48960173
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalschoenen Deze hebben we al, zoeken naar het topic mag een van jullie mooi doen.
Ik heb al gezocht (staat in het linkjes topic). Link staat nu in dubbele topic.
pi_48960225
Goed zo Bos
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:17:38 #182
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48960266
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef dndiek het volgende:
Goed zo Bos
Je hebt hem nu wel centraal gemaakt
pi_48961072
Er zit een slotje op hoor
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:40:45 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48961148
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef dndiek het volgende:
Er zit een slotje op hoor
Nu wel ja. Maar eerst toch niet

Foutjes die kunnen gemaakt worden hoor, helemaal niet erg.
pi_48974563
AFC AJAX #629 kan dicht! er is een 630:)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:51:51 #186
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48974583
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Noshiba het volgende:
AFC AJAX #629 kan dicht! er is een 630:)

zo werkt het niet
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 mei 2007 @ 19:13:16 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48975276
gelukkig is pfap er nog
  vrijdag 4 mei 2007 @ 05:01:29 #188
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48991942
pi_48992062
Dank
pi_48997186
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

gezien

[ Bericht 6% gewijzigd door dndiek op 04-05-2007 11:31:02 ]
pi_48997332
Dank je
pi_48997842
Mag in het Feyenoord topic dat trieste verhaal van hippo-clippo weg gehaald worden?
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 16:33:41 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_49008890
Maak de TT van dat andere topic dan duidelijker. Nu staat er Kaka helemaal op het eind.

Kakį de beste speler op dit moment.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:35:43 #195
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49008975
Ah jammer, al het werk van tong voor niks.

Kun je niet mergen?
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 mei 2007 @ 16:37:13 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49009029
ik zal die OP even overzetten
DeLuna vindt me dik ;(
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 16:39:20 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_49009106
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:37 schreef rubbereend het volgende:
ik zal die OP even overzetten
Dank je wel.Misschien kun je mijn OP op één of andere manier verwerken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 mei 2007 @ 16:40:54 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49009171
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dank je wel.Misschien kun je mijn OP op één of andere manier verwerken.

jouw OP staat er nu ipv die andere, die was wat beknopt en jouw plaatje werkte wel :
DeLuna vindt me dik ;(
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 16:41:38 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_49009196
Ik dank u vriendelijk.Mijn dag is weer goed

Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 17:06:26 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_49010171
Kan iemand de TT nog veranderen in KAKA-Fantopic of iets anders dat minder verwarrend is. Nu zie je de naam Kaka helemaal niet. Vandaar waarschijnlijk het weinige aantal posts in het topic.

Het grote Ricardo Izecson Santos Leite (Kakį) - topic

pi_49013067
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand de TT nog veranderen in KAKA-Fantopic of iets anders dat minder verwarrend is. Nu zie je de naam Kaka helemaal niet. Vandaar waarschijnlijk het weinige aantal posts in het topic.

Het grote Kak (Ricardo Izecson Santos Leite) - topic

Ik heb er "Het grote Kakį (Ricardo Izecson Santos Leite) - topic" van gemaakt.

Tevreden? .
pi_49013082
Shit, nu valt de į weg .
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 18:41:22 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_49013185
Ik ben helemaal tevreden

vrijdag 4 mei 2007 @ 18:45:31 #204
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49013315
pi_49035438
Keeper Recidivist Sessa schopt spits
Waarom is dit topic wel open en mijn topic is er over gesloten
pi_49035608
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
Keeper Recidivist Sessa schopt spits
Waarom is dit topic wel open en mijn topic is er over gesloten
Vriendelijkpolitiek, dndiek mag jou niet .

Weet niet waarom jouwe dicht is, ik zeg sorry voor dndiek.
pi_49035766
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49035843
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Leo Beenhakker (voorlopig) nieuwe coach Feyenoord.

Een tvptje van apekoek
Weg, merci.
pi_49041411
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bundesliga 2006/2007 #8: Ein tolles Ende dubbel
Dicht, dank je.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 19:09:51 #211
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49042855
pi_49044825
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef venomsnake het volgende:
heerlijk
Dicht.
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 20:17:38 #213
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49044964
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef RayMania het volgende:

[..]

Omdat de titel en OP duidelijker was, vertelde hij. En hij was denk ik te snel met het sluiten van die van sjimz.
That's all folks!
pi_49048526
Loonstrookje's voetballers USA TT komma mag weg.
That's all folks!
pi_49048576
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Loonstrookje's voetballers USA TT komma mag weg.
Dat is toch geen komma? . Hoe heet dat dingetje trouwens?

Weg in ieder geval .
pi_49048594
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is toch geen komma? . Hoe heet dat dingetje trouwens?

Weg in ieder geval .
apostrof!
pi_49048625
Ohja, natuurlijk!

De apostrof is weg!
pi_49048738
Hangende komma dan.
That's all folks!
pi_49048750
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hangende komma dan.
A-PO-STROF!!!!!

pi_49050728
hoge komma ftw
  Trouwste user 2022 zondag 6 mei 2007 @ 11:14:21 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_49056928
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hangende komma dan.

zondag 6 mei 2007 @ 16:36:56 #223
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  Trouwste user 2022 zondag 6 mei 2007 @ 16:37:08 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_49065582
Ik vind dat die van mij open moet blijven als starter van deze geweldifge reeks.

Net gepost in het gesloten topic.

Jammer. Iemand was 10 seconden eerder en gaat er met de bloemen vandoor.

Als ik Mod was had ik Tongs topic open gehouden.

Maar goed.

pi_49065594
Er zit toch geen slot op?
  Trouwste user 2022 zondag 6 mei 2007 @ 16:38:02 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_49065612
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Er zit toch geen slot op?
Nu niet meer
pi_49065655
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nu niet meer
Er heeft nooit een slotje op gezeten hoor, alleen jouw dubbele topic wel.
  Trouwste user 2022 zondag 6 mei 2007 @ 16:39:55 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_49065675
Ok kut ik dacht dat je me begreep

pi_49065677
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:

[..]

Er heeft nooit een slotje op gezeten hoor, alleen jouw dubbele topic wel.
Alleen wordt het nu wel heel erg slowchatterig
pi_49065718
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef tong80 het volgende:
Ok kut ik dacht dat je me begreep

Ik reageerde op jorien, jij kwam tussendoor.

Wat maakt het trouwens uit wie een slowchattopic opent? Eergevoel?
pi_49065751
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen wordt het nu wel heel erg slowchatterig
Tsja, zei ik ook al in het topic. Naja, mensen hebben er lol in, dus laat maar effe open .
  Trouwste user 2022 zondag 6 mei 2007 @ 16:47:58 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_49065973
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik reageerde op jorien, jij kwam tussendoor.

Wat maakt het trouwens uit wie een slowchattopic opent? Eergevoel?
Nee joh gekkie

Is ok

Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 mei 2007 @ 17:02:06 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49066507
Ik snap het probleem ook niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49074806
Kunnen we niet een jorien filter opzetten?
Die gast post echt de grootst mogelijke onzin om maar top-poster in VBL te blijven
  zondag 6 mei 2007 @ 20:29:09 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49074841
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
Kunnen we niet een jorien filter opzetten?
Die gast post echt de grootst mogelijke onzin om maar top-poster in VBL te blijven
Het is een vreselijk mannetje inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_49074862
Ik zou wel willen.
  zondag 6 mei 2007 @ 20:30:16 #237
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49074906
Volgens mij bestaat er toch een straf op constant offtopic gaan. Dat doet hij toch?
pi_49074988
In livescoretopics is er weinig aan te doen, iedereen doet het daar. Jorien alleen een factor 100 erger.
  zondag 6 mei 2007 @ 20:32:47 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49075022
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef RayMania het volgende:
In livescoretopics is er weinig aan te doen, iedereen doet het daar. Jorien alleen een factor 100 erger.
Ja okee, Dan zal de emmer toch allang vol moeten zijn, of niet?
  zondag 6 mei 2007 @ 20:33:50 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49075082
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef RayMania het volgende:
100x een reden om hem even te laten afkoelen dus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_49075208
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja okee, Dan zal de emmer toch allang vol moeten zijn, of niet?
In andere topics valt het 'opzich' nog wel mee, niet zo erg als in livescoretopics. Tuurlijk willen wij het niet hebben, offtopic gaat gewoon weg als wij het zien. En wordt 'bestraft' als het 'de pan uit rijst'.
pi_49076054
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
= Niet doen =
ik wilde het nog voor de penalty doen .
pi_49076280
Al die posts van Nood-Kloon met die strontplaatjes zijn niet echt grappig
pi_49076939
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
Al die posts van Nood-Kloon met die strontplaatjes zijn niet echt grappig
Yup, had al twee keer gewaarschuwd. Vieze plaatjes maar weggehaald.
pi_49077493
Reactie van Grimm in het emanuelson topic is ook overbodig.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:11:45 #246
139407 jorienvdherik
pi_49077627
quote:
Op zondag 6 mei 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

In andere topics valt het 'opzich' nog wel mee, niet zo erg als in livescoretopics. Tuurlijk willen wij het niet hebben, offtopic gaat gewoon weg als wij het zien. En wordt 'bestraft' als het 'de pan uit rijst'.
Pff, ik post gewoon in het topic omdat het gezellig was tijdens de wedstrijd.

het is sinds lange tijd dat er geen ruzie was in het live topic denk ik zo...
en dan gaan jullie hier moeilijk over doen ?
pi_49077653
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef sjimz het volgende:
Reactie van Grimm in het emanuelson topic is ook overbodig.
Weg .
pi_49077671
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Pff, ik post gewoon in het topic omdat het gezellig was tijdens de wedstrijd.

het is sinds lange tijd dat er geen ruzie was in het live topic denk ik zo...
en dan gaan jullie hier moeilijk over doen ?
Je doet het overal. Probeer gewoon te minderen, want veel users ergeren zich aan jouw postgedrag.

Wil je dat?
  zondag 6 mei 2007 @ 21:15:03 #249
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49077768
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Weg .
De quote in de post van Sjimz moet ook nog worden aangepast
pi_49077878
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

De quote in de post van Sjimz moet ook nog worden aangepast
Zelf al gedaan!
  zondag 6 mei 2007 @ 21:18:50 #251
139407 jorienvdherik
  zondag 6 mei 2007 @ 21:19:01 #252
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49077977
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zelf al gedaan!
pi_49078059
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef DANILXL het volgende:
-

[ Bericht 6% gewijzigd door RayMania op 06-05-2007 21:26:02 ]
pi_49078354
quote:
Ja, bedankt.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:30:50 #255
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_49078522
pi_49078564
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef Bos81 het volgende:
aztertje jullie kunnen hier uit huilen

overbodig lijkt me
, dicht. Dank je.
  zondag 6 mei 2007 @ 21:58:49 #257
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49080074
een kopie topic

Troost hier Ryan Donk
pi_49082303
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Dos37 het volgende:
een kopie topic

Troost hier Ryan Donk
Dank
  zondag 6 mei 2007 @ 23:59:43 #259
139407 jorienvdherik
pi_49085275
AFC Ajax topic #632 - De beker is binnen!

hier zegt jasza een dubbelaccount te hebben, terwijl die geband is. Dat mag toch niet
pi_49085573
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax topic #632 - De beker is binnen!

hier zegt jasza een dubbelaccount te hebben, terwijl die geband is. Dat mag toch niet
we zullen eens kijken
  maandag 7 mei 2007 @ 00:11:02 #261
139407 jorienvdherik
pi_49085674
Het is nu weg ofzo
pi_49085759
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is nu weg ofzo
Zo gaat dat
pi_49087021
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef RayMania het volgende:

[..]

Klopt
quote:
Ik weet het en zeg geen sorry
pi_49087037
quote:
Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef dndiek het volgende:

[..]

Klopt
[..]

Ik weet het en zeg geen sorry
Geen sorry
  maandag 7 mei 2007 @ 07:27:13 #265
139407 jorienvdherik
pi_49089533
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:13 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zo gaat dat
Waarom krijgt die geen ban dan ?

Banmeld-topic, deel negen

zeker omdat nikky voor ajax is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 08:13:50 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49089823
quote:
Op maandag 7 mei 2007 07:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Waarom krijgt die geen ban dan ?

Banmeld-topic, deel negen

zeker omdat nikky voor ajax is
hij heeft toch al een ban
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 mei 2007 @ 09:11:39 #267
139407 jorienvdherik
pi_49090467
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij heeft toch al een ban
normaal krijg je bij een dubbelaccount toch een extra ban ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 09:19:02 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49090613
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

normaal krijg je bij een dubbelaccount toch een extra ban ?
lees eerst zn med maar........ hij is er zeg maar niet voor een bepaald aantal weken afgegooid.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2007 @ 11:44:37 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49094369
pi_49094599
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:44 schreef borisz het volgende:
knal er ff HOOLS voor [HOOLS] De VBL-lunch #1534: Lunchvermaak met Rob Stenders
Fixed.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:15:17 #271
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49107248
Moet ik alle personelijke bashes en off-topic geneuzel in mijn topic hier opsommen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49107352
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet ik alle personelijke bashes en off-topic geneuzel in mijn topic hier opsommen?
Je mag je personele bashes hier altijd plaatsen, kom maar met je klantenbestand.
That's all folks!
  maandag 7 mei 2007 @ 17:18:49 #273
Argentina en PSV
pi_49107399
Robrar
Golfer
Sjimz
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:22:41 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49107540
*kijkje nemen gaat
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 mei 2007 @ 17:29:39 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49107815
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
*kijkje nemen gaat
Vergeet dan vooral niet de posts van DAM zelf even onder de loupe te nemen?
Qua uitlokking, bashen en inhoudelijkheid?
Poef.....gone! ©golfer
pi_49107862
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef rubbereend het volgende:
*kijkje nemen gaat
Ach ik kan ook wel klagen dat DAM ongefundeerd te werk gaat, al denkt hij daar natuurlijk zelf anders over.
pi_49107999
Z'n OP was toch gewoon in orde? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar de insteek van het topic vond ik wel ok.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 7 mei 2007 @ 17:34:55 #278
Argentina en PSV
pi_49108019
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach ik kan ook wel klagen dat DAM ongefundeerd te werk gaat, al denkt hij daar natuurlijk zelf anders over.
Knock yourself out
  maandag 7 mei 2007 @ 17:35:46 #279
Argentina en PSV
pi_49108052
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
Z'n OP was toch gewoon in orde? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar de insteek van het topic vond ik wel ok.
Het is schijnbaar moeilijk om gewoon te reageren, de helft valt er niet onder in elk geval
pi_49108053
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
Mijn topic toch ook
Jammer dat VBL-user fantopics niet mogen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:36:10 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49108073
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

dat is dan zijn mening, die mag hij hebben, DAM staat er toch om bekend een duidelijke mening te hebben? Je weet precies hoe het vogeltje gebekt is en toch ga je er tegenin? Zoek je dan sensatie?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49108120
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is dan zijn mening, die mag hij hebben, DAM staat er toch om bekend een duidelijke mening te hebben? Je weet precies hoe het vogeltje gebekt is en toch ga je er tegenin? Zoek je dan sensatie?
Sensatie zie ik al genoeg op mijn werk
Hij mag best een duidelijke mening hebben, verwacht met zo'n duidelijke mening dan wel enig weerwoord
pi_49108122
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is schijnbaar moeilijk om gewoon te reageren, de helft valt er niet onder in elk geval
Het heeft ook wel een beetje een reden dat er tegenwoordig meer op je naam gereageerd wordt dan op je inhoud natuurlijk...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:38:00 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49108139
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Vergeet dan vooral niet de posts van DAM zelf even onder de loupe te nemen?
Qua uitlokking, bashen en inhoudelijkheid?
wij zullen alles in ogenschouw nemen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:39:26 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49108188
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sensatie zie ik al genoeg op mijn werk
Hij mag best een duidelijke mening hebben, verwacht met zo'n duidelijke mening dan wel enig weerwoord
tja je kent zn manier van discussie voeren.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 mei 2007 @ 17:39:39 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49108198
Och, pfaf constateerde zelf ook al in dat topic:
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef pfaf het volgende:
Leuk dat je een potentie leuk topic, notabene van jouw hand, eigenhandig de nek omdraait, trouwens.
Poef.....gone! ©golfer
pi_49108208
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tja je kent zn manier van discussie voeren.
Dus is dat een vrijbrief?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:41:40 #288
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49108277
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus is dat een vrijbrief?
nee, maar DAM is vooral eigenwijs, dat maakt een echte discussie erg moeilijk..... maarja dat weet iedereen in VBL. Dat het dan vervolgens persoonlijk wordt in een discussie is de schuld van beide.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:42:21 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49108304
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:39 schreef golfer het volgende:
Och, pfaf constateerde zelf ook al in dat topic:
[..]
ja, maar het is dan toch jammer dat op de eerste pagina verschillende users het topic al af serveren omdat het van DAM is? Dat slaat net zo min ergens op.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49108339
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee, maar DAM is vooral eigenwijs, dat maakt een echte discussie erg moeilijk..... maarja dat weet iedereen in VBL. Dat het dan vervolgens persoonlijk wordt in een discussie is de schuld van beide.
Als een discussie moeilijk is met hem, moet hij geen topics openen
  maandag 7 mei 2007 @ 17:43:52 #291
Argentina en PSV
pi_49108371
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja, maar het is dan toch jammer dat op de eerste pagina verschillende users het topic al af serveren omdat het van DAM is? Dat slaat net zo min ergens op.
Het valt niet mee in debat te gaan als je geen argumenten hebt
  maandag 7 mei 2007 @ 17:44:35 #292
Argentina en PSV
pi_49108404
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Of jij niet reageren. Schijnbaar is de topic interessant genoeg voor je
pi_49108447
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of jij niet reageren. Schijnbaar is de topic interessant genoeg voor je
Ik sta open voor discussie Daarom ben ik ook op een forum te vinden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 17:45:33 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49108449
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

het staat iedereen vrij om topics over onderwerpen te openen. Niet iedereen hoeft vervolgens met ts in discussie.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49108543
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het staat iedereen vrij om topics over onderwerpen te openen. Niet iedereen hoeft vervolgens met ts in discussie.
Wat is dit nou voor een uitspraak
quote:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiėren
Het gaat op een forum toch juist om de discussie
Om toch maar met de taal van DAM te blijven spreken
  maandag 7 mei 2007 @ 17:48:30 #296
Argentina en PSV
pi_49108576
Je gaat al in de fout bij het woord deskundig
pi_49108598
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Open dan ook geen topics meer!
  maandag 7 mei 2007 @ 17:50:16 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49108626
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En met dit soort posts van jou, denk je nog serieus genomen te worden?
Of was dit ook al geen uitlokking van je?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 mei 2007 @ 17:50:18 #299
Argentina en PSV
pi_49108629
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Open dan ook geen topics meer!
Ik ben wel deskundig als ik er een mening geef. Anders wil ik wat weten
  maandag 7 mei 2007 @ 17:51:20 #300
Argentina en PSV
pi_49108669
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef golfer het volgende:

[..]

En met dit soort posts van jou, denk je nog serieus genomen te worden?
Of was dit ook al geen uitlokking van je?
Volgens de letter van het woord, zou iedere topic waarin jij reageert in elk geval geen discussie meer zijn. Dat is iets dat zeker is

Of het moet over parenclubs gaan, dan wel misschien
pi_49108692
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben wel deskundig als ik er een mening geef. Anders wil ik wat weten
Dat ik hier nog op wil gaan reageren ook nog
Ga terug naar die afkickkliniek van je, waaruit je net weer bent ontslagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')