abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48827287
De spanning stijgt! wie wordt het? Ondanks dat AZ er al lijkt te zijn kunnen er nog veel gekke dingen gebeuren!

Martens/bron: voetbalzone.nl
quote:
AZ Alkmaar zal vanmiddag in Rotterdam proberen om de landstitel te veroveren. Ajax en PSV maken nog een kleine kans op de titel en om te voorkomen dat zij teveel gaan hopen is een snelle AZ-treffer noodzakelijk, zo laat Maarten Martens weten.

We moeten zo snel mogelijk een voorsprong nemen, want dan weten ook Ajax en PSV dat we voor staan", zo luidt het strijdplan van Martens. "Het is alleen de vraag hoe Excelsior dan met een achterstand zal omgaan. Valt dan de druk van ze af of zullen ze er juist voor gaan? Voor AZ is het makkelijker. We moeten gewoon winnen om het in eigen hand te houden."

"Ik kon afgelopen zondag nog niet echt blij zijn. Want we hebben nog niks. Iedereen had zoiets van ‘we zijn wel blij, maar we zijn er nog niet’. Daarom wilde ik ook gelijk dat het zo snel mogelijk weer zondag is. Dan kunnen we het tegen Excelsior echt waarmaken."
ten Cate/van Gaal bron: Fok!
quote:
Ajax-trainer Henk ten Cate gelooft nog steeds dat zijn team morgen landskampioen wordt. ''Ik weet dat het bijna verboden is. Maar ik denk dat wij kampioen worden. Het maakt me niet uit hoe we de titel pakken, maar we worden kampioen. Daar geloof ik in'', aldus een strijdvaardige Ten Cate.

AZ verdedigt morgen in de laatste competitiewedstrijd een voorsprong van zes doelpunten op Ajax. ''Dat lijkt veel, maar het is maar net hoe je dat bekijkt. Bovendien heeft mijn vriend Ton Lokhoff bij Excelsior mij een overwinning beloofd'', grapte de Ajax-trainer.

AZ staat momenteel op de eerste plaats. De Alkmaarse ploeg heeft 72 punten en dat zijn er net zoveel als directe concurrenten Ajax en PSV. Het doelsaldo van AZ bedraagt +53, dat van Ajax +47 en van PSV +46. PSV heeft op papier de sterkste tegenstander: nummer 12 Vitesse. AZ neemt het op tegen Excelsior, dat al veroordeeld is tot de nacompetitie. Ajax speelt tegen nummer 15 Willem II.

AZ-trainer Louis van Gaal zei deze week niet te verwachten dat het doelsaldo van zijn team nog onder vuur komt. ''Ons doelsaldo komt niet meer in gevaar. Ik ga er niet vanuit dat Ajax of PSV met 10-0 wint. Wat zij zondag doen is daarom ook niet relevant. Dat houd ik mijn spelers steeds voor. We moeten gewoon winnen, zoals we het hele seizoen al moeten. Eigenlijk verandert er dus niets. We moeten gewoon naar onszelf kijken, maar dat valt in deze situatie niet altijd mee.'' Hoe zijn team zondag kampioen wordt interesseert Van Gaal geen fluit. Het hoeft niet met mooi voetbal. ''Als we maar winnen''.
  zondag 29 april 2007 @ 11:22:07 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48827544
Alles beter dan AZ!!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48827744
Retteket AZ!
pi_48827781
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:22 schreef DarkShine het volgende:
Alles beter dan AZ!!
Цой жив
pi_48827792
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:22 schreef DarkShine het volgende:
Alles beter dan AZ!!
hoe kan dat nou ze zijn beter dan de meesten omdat ze bij de eerste 3 zitten toch ??
pi_48827815
Ik kan Ajax niet kijken helaas Ik heb via digitenne dat voetbalpakket: Op kanaal 1 wordt AZ uitgezonden, en op 2 Heerenveen - Feyenoord...

Alsof die tweede wedstrijd boeit, Heerenveen wint toch wel met 4-0

Maar om op de vraag terug te komen: Ik denk dat AZ wel gaat winnen, maar er bestaat natuurlijk een kans dat ze niet met de druk om weten te gaan en daardoor steken laten vallen... In dat geval wordt Ajax kampioen
  zondag 29 april 2007 @ 11:40:08 #7
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48827982
Doe maar AZ
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_48827983
Ik denk NAC
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 29 april 2007 @ 11:41:23 #9
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_48828006
Helemaal nix, helemaal nix, helemaal nix voor PSV!!
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  zondag 29 april 2007 @ 11:41:55 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48828013
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef Superheld het volgende:
Ik denk NAC
Hoop doet leven
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48828047
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hoop doet leven
En al worden ze het niet ga ik me helemaal lam zuipen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 29 april 2007 @ 16:50:54 #12
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_48841945
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:41 schreef bolletje_25 het volgende:
Helemaal nix, helemaal nix, helemaal nix voor PSV!!
Ga eens dood.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_48957636
ik denk PSV!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 11:26:06 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48958061
ik weet het wel zeker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')