1995 is verder terug dan 2002. Of kun jij naast spellen ook niet tellen?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef toma het volgende:
[..]
liggen er nog steeds koeien bij jou in de sloot?
als Sinnouh keept niet nee. Wat een verschrikkelijk slechte keeper.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Wooldoor het volgende:
Als het aankomt op penalty's in de playoffs zullen we dat in ieder gevaal niet gaan verliezen.
Ook die terugspeelbal, viel bijna over zijn voetquote:Op zondag 6 mei 2007 22:21 schreef toma het volgende:
[..]
als Sinnouh keept niet nee. Wat een verschrikkelijk slechte keeper.
je hebt het over de eerste Europacup. Volgens mij is dat een hele tijd geleden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
1995 is verder terug dan 2002. Of kun jij naast spellen ook niet tellen?
ik geniet er vanquote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Pritt het volgende:
Vakkie_W is duidelijk weer redelijk gefrustreerd.
Heerlijk he.
Heb wel wat andere dingen aan mijn kop, dan zo'n niets zeggende bekerfinale.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Pritt het volgende:
Heerlijk he.
Ga daar dan iets aan doen, ipv hier nietszeggende posts plaatsen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb wel wat andere dingen aan mijn kop, dan zo'n niets zeggende bekerfinale.
vind je het gek, als Ajax wéééééééééér wint in de KUIPquote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Pritt het volgende:
Heerlijk he.
Komen er nog 2 dit seizoen denk ik...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:28 schreef xFriendx het volgende:
*deze AZ'er komt even stiekem om de hoek kijken*
Partij ging aardig gelijk op, maar goed, op papier staan jullie als de winnaars dus bij deze gefeliciteerd.
Moge we nog vele potjes tegen jullie spelen want spannend was het wel.
ja proberen om uefa cup te halenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb wel wat andere dingen aan mijn kop, dan zo'n niets zeggende bekerfinale.
lucky of niet de penalty's is en blijft een loterij voor het zelfde geldt had Davids gemist.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef Jnk18 het volgende:
Heerlijk die frustatie van Vakkie_W, altijd leuk om te zien
Ajax vandaag weer lucky, mja boeit mij het we hebben tenminste 1 prijs dit jaar
Nu nog die play-offs.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef jna het volgende:
Roger ging niet eens op de lat zitten, dat was nou jammer.
I know, mja penalty's was onze enige kans om de wedstrijd te winnen.. die gabri weer met zn losse handjes :S gelukkig liep het nog goed af.. mja........... wel geschorst voor woensdag..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef WEST het volgende:
[..]
lucky of niet de penalty's is en blijft een loterij voor het zelfde geldt had Davids gemist.
quote:
Volgens mij wordt ie gewoon gek omdat ie eindelijk weer eens leuk voetbal ziet in de kuip.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vind je het gek, als Ajax wéééééééééér wint in de KUIPgek moetie er van worden. Hoe zou jij je voelen als Feyenoord steeds (de beker) wint in de ArenA... al is dat eigenlijk niet meer voor te stellen
![]()
AZ speelde idd leuk ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie gewoon gek omdat ie eindelijk weer eens leuk voetbal ziet in de kuip.
Wel een garantie voor europees voetbal, kunnen jullie wel gebruiken nietwaarquote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Zowel Ajax en AZ hebben alles gegeven wat in een bekerfinale thuishoort.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef koningdavid het volgende:
Mooi teksten van Ten Cate bij Studio Voetbal, ook over de supporters.
quote:Clubleiding en team bedanken supporters
Rotterdam, 06 mei 2007
De clubleiding, de technische staf en de spelers van Ajax bedanken de supporters die Ajax zo geweldig hebben gesteund tijdens de finale van de KNVB Beker.
De tienduizenden Ajax-supporters in de Kuip speelden tijdens de bekerfinale opnieuw een rol van betekenis. Toen Ajax geruime tijd met tien man moest spelen en tijdens de zenuwslopende penaltyserie hielden de Ajacieden op de tribune die op het veld overeind.
,,Het was fantastisch'', zei algemeen directeur Maarten Fontein nadat zijn club voor de zeventiende maal de beker had gewonnen. ,,Opnieuw gaven de supporters het elftal extra kracht. Namens de clubleiding, de staf en de spelers wil ik onze fans een groot compliment maken en ze bedanken voor de geweldige steun. De sfeer was super en hopelijk kunnen we op deze manier ook de play-offs tot een succes maken.''
Hij was op en had lichte vormen van kramp dus lijkt me wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder is gewoon van de partij woensdag?
Landzaat?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids heeft dembele en landzaat omver gebeukt in de tunnel
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids heeft dembele en landzaat omver gebeukt in de tunnel
de zeeuwquote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Landzaat?
Anyway, mooi dat we deze prijs gewonnen hebben. Het is natuurlijk geen hoofdprijs, maar toch wel een leuke prijs. Nu de play-offs nog even winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |