Gabri legt de bal stil, en speelt af. Moet Vink dan ruiken wat Gabri bedoelt?quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet die Vink nu toch weer, dit kán toch niet?

Ik kan hem ook niet zien zonder daar aan te denken hoor...quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar steeds over hebben.

quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
was een duidelijk penal voor sparta

Dus, als hij dit met zijn handen had gedaan was het hands geweest?quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Gabri legt de bal stil, en speelt af. Moet Vink dan ruiken wat Gabri bedoelt?

Dan is het algemeen duidelijk dat de vrije trap nog niet genomen is.quote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus, als hij dit met zijn handen had gedaan was het hands geweest?

ja zeg het maarquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
wat hebben die ajax spelers toch altijd met autoongelukken ?

Dan kennen we toch van die clubquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
arrogantie ten over

Lang geleden dat ik het met je eens was.quote:

jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan kennen we toch van die club![]()

Ik denk dat Huntelaar even niet aan het opletten was omdat hij met zijn gebit bezig wasquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
wat hebben die ajax spelers toch altijd met autoongelukken ?

ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef BigFire het volgende:
toch aardig van Tien dat ze alle 5 kijkers van Voetbalvrouwen even op de hoogte stellen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |