Waren ook de NEC fansquote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht dat Het Legioen nooit het eigen team uitfloot.
Sowieso zijn hele commentaar was zwaar overdreven.quote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat een debiel die commentator.. ''1-0 is een typische Feyenoord voorsprong''![]()
Zielig,quote:
Ja Feyenoord komt helemaal losquote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso zijn hele commentaar was zwaar overdreven.
Wat zijn dit nou voor posts jongentje, heb je er nog te weinig vandaag?quote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
ten cate koekenbakker
hij zegt vooraf, ajax gaat kampioen worden, op basis waarvan manquote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor posts jongentje, heb je er nog te weinig vandaag?
En dus post je maar Ten Cate koekenbakker. Vrij logisch natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zegt vooraf, ajax gaat kampioen worden, op basis waarvan man![]()
Dat wist ik al welquote:
heel dat stadion staanquote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Echt een record om trots op te zijn.![]()
-->quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef RedFever007 het volgende:
2de keer dit seizoen dat ik de wedstrijden kijk![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Echt een record om trots op te zijn.![]()
Ik zou als ik jou was trouwens geen fan meer van Kimi zijn hoor, gezien zijn liefde voor Ajax.quote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
na die 1-1 van utrecht. Zullen er net zoveel stoeltjes zijn gesloopt als utrecht-ajax toen
Heel het stadion juichenquote:Op zondag 22 april 2007 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
83ste geel en een record ....eindelijk
![]()
Knappe kopbalquote:
Als Ajax hierdoor kampioen mocht worden, zullen ze wel balen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo hard heeft Utrecht nog nooit gejuicht geloof ik ?
Ja inderdaad. snapte niet dat utrecht zich niet gewonnen gafquote:Op zondag 22 april 2007 20:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als Ajax hierdoor kampioen mocht worden, zullen ze wel balen.![]()
Dat zul je als Feyenoorder wel nooit begrijpenquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja inderdaad. snapte niet dat utrecht zich niet gewonnen gaf
Omdat ze misschien sporters zijn?quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, want wij hadden de punten verder niet nodig.quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je weet toch, jorien ziet liever Ajax verliezen dan feyenoord winnenquote:Op zondag 22 april 2007 20:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, want wij hadden de punten verder niet nodig..
De Feijenoorders Mladen Ramljak en Tommie Krommendijk overleden bij een auto-ongeluk.quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
wat hebben die ajax spelers toch altijd met autoongelukken ?
Ik vind het wel mooie shirtjes..quote:
Gabri legt de bal stil, en speelt af. Moet Vink dan ruiken wat Gabri bedoelt?quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet die Vink nu toch weer, dit kán toch niet?
Ik kan hem ook niet zien zonder daar aan te denken hoor...quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar steeds over hebben.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
was een duidelijk penal voor sparta
Dus, als hij dit met zijn handen had gedaan was het hands geweest?quote:Op zondag 22 april 2007 20:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Gabri legt de bal stil, en speelt af. Moet Vink dan ruiken wat Gabri bedoelt?
Dan is het algemeen duidelijk dat de vrije trap nog niet genomen is.quote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus, als hij dit met zijn handen had gedaan was het hands geweest?
ja zeg het maarquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan kennen we toch van die clubquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
arrogantie ten over
Lang geleden dat ik het met je eens was.quote:
jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan kennen we toch van die club![]()
Ik denk dat Huntelaar even niet aan het opletten was omdat hij met zijn gebit bezig wasquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef BigFire het volgende:
toch aardig van Tien dat ze alle 5 kijkers van Voetbalvrouwen even op de hoogte stellen![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Easy voor Feyenoord
dat ging door merg en brainquote:Op zondag 22 april 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
Schitterend dat geluid als Utrecht scoort. En Shota![]()
Idd zo triest, ga er dan niet zitten zeg.quote:Op zondag 22 april 2007 23:25 schreef BigFire het volgende:
Frits Barend is net als Jack v Gelder..... Ajax fan maar overdreven anti Ajax lullen om objectief te lijken.
![]()
Het is nopoit goed hè ?quote:Op zondag 22 april 2007 23:25 schreef BigFire het volgende:
Frits Barend is net als Jack v Gelder..... Ajax fan maar overdreven anti Ajax lullen om objectief te lijken.
![]()
het is zo makkelijk. waarom zo resoluut doen alsof Ajax geen kans meer heeft? waarom triest doen dat het eigenlijk 3-3 had moeten zijn? Ajax had 6-1 moeten winnen, ook gewoon na de wissel en dat weet hij dondersgoed.quote:
censuurquote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom mochten we het vuurwerk niet zien maar alleen horen![]()
was wel jammerquote:Op maandag 23 april 2007 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom mochten we het vuurwerk niet zien maar alleen horen![]()
quote:De Wedstrijden zondag van 18.00 tot 21.30 uur
Tien zal zondagavond de ontknoping van de eredivisie uitgebreid in beeld brengen. Het programma De Wedstrijden zal zondag maar liefst 3,5 duren. Eerst komt er een seizoensoverzicht, waarna om 19.00 uur de samenvattingen volgen en de huldiging van de nieuwe kampioen.
Dan kunnen al die AZ supporters zonder seizoenskaart en andere voetballiefhebbers ook het feest bijwonen in het DSB Stadion. ( en dan kan je later naar de NOS schakelen waar ze dan verder gaanquote:
Wie moet er verast worden dan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
AZ natuurlijk, behalve als er verassingen zijn.
Tuurlijk doen ze het zo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als ze het maar niet zo maken dat het nog spannend is![]()
Dus eerst PSV - Vitesse dan Willem II - Ajax en dan pas AZ of in een soortgelijke volgorde.
De kans is idd groot dat ze het zo doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze het zo.
Dan kunnen ze gelijk na de wedstrijd doorschakelen naar de huldiging. Perfecte TV!
Heus niet eerst feyenoord enzoquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik las ergens dat ze de uitzending gelijk beginnen met de titelstrijd.
Wilfred Genee zei het.quote:
Dan zullen er vele tienduizenden zijn die het missen, want zoveel 'reclame' hebben ze niet gemaakt voor het feit dat het een uur eerder begint dan normaalquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik las ergens dat ze de uitzending gelijk beginnen met de titelstrijd.
idd wel raarquote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zullen er vele tienduizenden zijn die het missen, want zoveel 'reclame' hebben ze niet gemaakt voor het feit dat het een uur eerder begint dan normaal.
Is toch alleen een voorbeschouwing? Tenminste als ik het zo op TVGids.nl zie. Heb ook nog even op de site van de De Wedstrijden gekeken maar daar zie ik het niet zo snel staan. Dus ik ga er vanuit dat de echte samenvattingen pas om 19.00 uur beginnen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zullen er vele tienduizenden zijn die het missen, want zoveel 'reclame' hebben ze niet gemaakt voor het feit dat het een uur eerder begint dan normaal.
Klopt, gaven ze gister ook aan.quote:Op zondag 29 april 2007 12:04 schreef xJapser het volgende:
Volgens mij doen ze eerst een uur terugblik van Ajax, PSV en AZ. Athans dat is wat mn digi TV info ervan zegt.
Whehe ik wou net gaan vragen waar dat muziekje van is, thx hequote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Requiem For A Dream
Om 7 uur de laatste wedstrijden van het seizoen
Van Lord Of The Rings 2 o.a.quote:Op zondag 29 april 2007 18:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Whehe ik wou net gaan vragen waar dat muziekje van is, thx he
Toch onlogisch, laat dan eerst Ajax en AZ zien...quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze beginnen dus gewoon met de kampioen.
Alleen eerste helftquote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze beginnen dus gewoon met de kampioen.
Niet dus. Halve wedstrijden door elkaar heen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:10 schreef JeroenV het volgende:
Toch onlogisch, laat dan eerst Ajax en AZ zien...
Als ze heel de wedstrijd laten zien tenminste.
Dat hoop ik toch niet. Beter gewoon eerst de top3.quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
eerste helft psv
eerste helft ajax
eerste helft az
rest
heerenveen - feyenoord
tweede helft ajax
tweede helft az
tweede helft psv
Denk ikof az en ajax andersom.
Aad de Mos die z'n beste keeper eruit haalt ten gunste van zijn buurman.quote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef MakaveliTheDon het volgende:
klote vitesse, had wat beter gespeeld![]()
Of had zelf bij ons gewonnen , of zelf meer gescoord.quote:Op zondag 29 april 2007 19:26 schreef MakaveliTheDon het volgende:
klote vitesse, had wat beter gespeeld![]()
En AZ nogquote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we nou heletijd geswitch tussen Ajax en PSV?
Als Vitesse nou gewoon met zo'n inzet als tegen Ajax had gespeeld had et max. 3-1 geworden. Maar Ajax heeft het kampioenschap zelf uit handen gegeven.quote:Op zondag 29 april 2007 19:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Of had zelf bij ons gewonnen , of zelf meer gescoord.
2 jaar terug ook al tegen jullie kampioenquote:Op zondag 29 april 2007 19:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zei ik een tijd terug al , vitesse werkt altijd wel mee![]()
Was ook niet echt handig nee. Jammer dat ie na de 0-2 de sterren van de hemel ging keepen.quote:
Idd, toen kwam Guus nogquote:Op zondag 29 april 2007 19:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
2 jaar terug ook al tegen jullie kampioen
idd, net of nog niemand weet dat PSV kampioen isquote:Op zondag 29 april 2007 19:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Behoorlijk irritant zoals ze dit laten zien
Ik had het ook anders gedaan ja. Eerst Ajax, dan AZ en dan PSV ofzo.quote:Op zondag 29 april 2007 19:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd, net of nog niemand weet dat PSV kampioen is![]()
en je weet dat het goed komtquote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Dat virtuele gelul begint irri. te worden.
Je zegt het zelf al , Ajax heeft het zelf uit handen gegeven , en eigenlijk hebben ze dat al veel eerder dan vandaag gedaan .quote:Op zondag 29 april 2007 19:30 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Als Vitesse nou gewoon met zo'n inzet als tegen Ajax had gespeeld had et max. 3-1 geworden. Maar Ajax heeft het kampioenschap zelf uit handen gegeven.
Als...Als...ALs...![]()
Eens.quote:Op zondag 29 april 2007 19:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al , Ajax heeft het zelf uit handen gegeven , en eigenlijk hebben ze dat al veel eerder dan vandaag gedaan .
Noem zat wedstrijden , maar dan kom je idd bij als , als , als uit.
En ja vitesse had wel wat meer weerstand mogen tonen , maar ja dat wisten we in Arnhem eigenlijk al wel.
az heeft t ook uit handen gegeven. psv had dat ook al gedaanquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 19:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het wordt nu dramatisch met jullie Tien![]()
Had die Farval maar eens een keertje echt goed pijnquote:Op zondag 29 april 2007 19:39 schreef Un4 het volgende:
Farval weer.
Doet gewoon pijn om naar de beelden te kijken.
Hadden ze dan gewoon de 3 wedstrijden afzonderlijk van elkaar moeten uitzenden?quote:Op zondag 29 april 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs dit kunnen ze niet normaal in beeld brengen, irritant dit geswitch.
nu is het beter....net was het heel irritant met die Genee ertussenquote:Op zondag 29 april 2007 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hadden ze gewoon de 3 wedstrijden afzonderlijk van elkaar moeten uitzenden?
Zou een heel stuk van de climax die deze speeldag met zich mee bracht, volgens we die ook hebben mee mogen maken, verloren gaan.
Liever dat dan zoals ze nu doen. 20 seconden Ajax en nu laten ze weer 20 seconden PSV zien en zo gaat het al de hele tijd. Belachelijk gewoon.quote:Op zondag 29 april 2007 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hadden ze gewoon de 3 wedstrijden afzonderlijk van elkaar moeten uitzenden?
Zou een heel stuk van de climax die deze speeldag met zich mee bracht, volgens we die ook hebben mee mogen maken, verloren gaan.
Ja, natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hadden ze dan gewoon de 3 wedstrijden afzonderlijk van elkaar moeten uitzenden?
Als ze het eens normaal uitzenden, zouden er ook geen klachten zijnquote:Op zondag 29 april 2007 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik neem het hier op voor Talpa, het is ook heel moeilijk om in deze hectiek van deze speeldag alles nadien goed in beeld te brengen. Het is zo makkelijk om altijd weer Talpa af te kraken.
Precies..quote:Op zondag 29 april 2007 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als ze het eens normaal uitzenden, zouden er ook geen klachten zijn
haha.quote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Komt die verslaggever spontaan klaar ofzo?![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 19:43 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Klopt, Roger bedoelde ik. Zoveel indruk heeft die op me gemaakt![]()
en de Willem II'ers ookquote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Jasza het volgende:
Die Vitesse spelers waren bijna aan het meefeesten joh
Daarom waarom ze volgensmij ook te bang om naar het uitvak te lopenquote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Jasza het volgende:
joh de vitessefans op dit forum ook alquote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Jasza het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit zal wel een extra lang reclameblok zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |