Waren ook de NEC fansquote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht dat Het Legioen nooit het eigen team uitfloot.

Sowieso zijn hele commentaar was zwaar overdreven.quote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat een debiel die commentator.. ''1-0 is een typische Feyenoord voorsprong''![]()

Zielig,quote:

Ja Feyenoord komt helemaal losquote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso zijn hele commentaar was zwaar overdreven.

Wat zijn dit nou voor posts jongentje, heb je er nog te weinig vandaag?quote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
ten cate koekenbakker

hij zegt vooraf, ajax gaat kampioen worden, op basis waarvan manquote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou voor posts jongentje, heb je er nog te weinig vandaag?

En dus post je maar Ten Cate koekenbakker. Vrij logisch natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zegt vooraf, ajax gaat kampioen worden, op basis waarvan man![]()

Dat wist ik al welquote:

heel dat stadion staanquote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Echt een record om trots op te zijn.![]()

-->quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef RedFever007 het volgende:
2de keer dit seizoen dat ik de wedstrijden kijk![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Echt een record om trots op te zijn.![]()

Ik zou als ik jou was trouwens geen fan meer van Kimi zijn hoor, gezien zijn liefde voor Ajax.quote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
na die 1-1 van utrecht. Zullen er net zoveel stoeltjes zijn gesloopt als utrecht-ajax toen

Heel het stadion juichenquote:Op zondag 22 april 2007 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
83ste geel en een record ....eindelijk
![]()

Knappe kopbalquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |