Wie moet er verast worden dan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
AZ natuurlijk, behalve als er verassingen zijn.
Tuurlijk doen ze het zo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als ze het maar niet zo maken dat het nog spannend is![]()
Dus eerst PSV - Vitesse dan Willem II - Ajax en dan pas AZ of in een soortgelijke volgorde.
De kans is idd groot dat ze het zo doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze het zo.
Dan kunnen ze gelijk na de wedstrijd doorschakelen naar de huldiging. Perfecte TV!
Heus niet eerst feyenoord enzoquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik las ergens dat ze de uitzending gelijk beginnen met de titelstrijd.
Wilfred Genee zei het.quote:
Dan zullen er vele tienduizenden zijn die het missen, want zoveel 'reclame' hebben ze niet gemaakt voor het feit dat het een uur eerder begint dan normaalquote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik las ergens dat ze de uitzending gelijk beginnen met de titelstrijd.
idd wel raarquote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zullen er vele tienduizenden zijn die het missen, want zoveel 'reclame' hebben ze niet gemaakt voor het feit dat het een uur eerder begint dan normaal.
Is toch alleen een voorbeschouwing? Tenminste als ik het zo op TVGids.nl zie. Heb ook nog even op de site van de De Wedstrijden gekeken maar daar zie ik het niet zo snel staan. Dus ik ga er vanuit dat de echte samenvattingen pas om 19.00 uur beginnen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zullen er vele tienduizenden zijn die het missen, want zoveel 'reclame' hebben ze niet gemaakt voor het feit dat het een uur eerder begint dan normaal.
Klopt, gaven ze gister ook aan.quote:Op zondag 29 april 2007 12:04 schreef xJapser het volgende:
Volgens mij doen ze eerst een uur terugblik van Ajax, PSV en AZ. Athans dat is wat mn digi TV info ervan zegt.
Whehe ik wou net gaan vragen waar dat muziekje van is, thx hequote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Requiem For A Dream
Om 7 uur de laatste wedstrijden van het seizoen
Van Lord Of The Rings 2 o.a.quote:Op zondag 29 april 2007 18:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Whehe ik wou net gaan vragen waar dat muziekje van is, thx he
Toch onlogisch, laat dan eerst Ajax en AZ zien...quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze beginnen dus gewoon met de kampioen.
Alleen eerste helftquote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ze beginnen dus gewoon met de kampioen.
Niet dus. Halve wedstrijden door elkaar heen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:10 schreef JeroenV het volgende:
Toch onlogisch, laat dan eerst Ajax en AZ zien...
Als ze heel de wedstrijd laten zien tenminste.
Dat hoop ik toch niet. Beter gewoon eerst de top3.quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
eerste helft psv
eerste helft ajax
eerste helft az
rest
heerenveen - feyenoord
tweede helft ajax
tweede helft az
tweede helft psv
Denk ikof az en ajax andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |