Ik was er ook bij, stond op vakkie X destijds, vergeet het ook nooit meer!
Werd in de weken voor de finale rond de 1200 euro geboden voor een kaartje, maar mooi zelf gehouden
![]()
Geen spijt van gehad, ik weet nog wel dat ik er letterlijk weken naartoe heb geleefd, en heel die dag als een roes heb beleefd. De overwinning drong ook niet eens echt tot me door, overigens ook hele delen van de wedstrijd gemist maar goed
Was ook bij Feyenoord - Inter Milan en de ontlading was (in ieder geval bij mij) gek genoeg groter toen we de finale haalden, dan de ontlading toen we de Uefacup wonnen.
Weet nog goed hoe ik bij totaal onbekenden in de armen viel en paar trappen naar beneden pleurde toen de 2-0 viel tegen Inter Milan, en de spanning toen het 2-2 was geworden. Daarna die ontlading en het vuurwerk natuurlijk.
Het besef dat we de finale mochten spelen in onze eigen Kuip en dat we dat nog mochten meemaken, dat spookte allemaal door mijn hoofd. Ik krijg in ieder geval nog steeds kippenvel als ik er aan terugdenk en beelden terugzie.
Voor altijd trots
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith