Whehe luistert er niemand naar jequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef Luni het volgende:
Kan iemand mij de link geven naar het Topic op het forum van Lunatic Nieuws betreffende Greene? Ik heb nu een aantal topics zitten lezen, maar ben het nog niet tegen gekomen.
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien dat Wijnaldum hem kan overhalen, dat zijn neefjes van elkaar..
Een spits? We hebben Griek toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.
Dat dacht ik dus ook toen ik dat familieverhaal las, maar het kan natuurlijk altijd nog.quote:Wijnaldum en Boateng neefjes Boateng is Ghanees he
Maar een topper komt niet als hij geen Europees speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Met de verwachte 26 miljoen kan je leuke dingen doen!!
Zal er alleen nooit komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Met de verwachte 26 miljoen kan je leuke dingen doen!!
Duh maar alles beter dan een aantal van die randdebielen die ons shirt nu dragen!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar een topper komt niet als hij geen Europees speelt.
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik dat familieverhaal las, maar het kan natuurlijk altijd nog.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.
Laat Been nog maar even zitten waar hij zit, bij onsquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Misschien is mario nog iets te onervaren... Al zal die het wel beter doen dan koeman. Misschien dat bosz trouwens ook wel beetje bang is voor Been, die zal natuurlijk de steun van het hele Legioen achter zich krijgen, en het bosz nog moeilijker maken.
We krijgen Sloery erbijquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.
Wijnaldum is toch, toen nog met de naam boateng over gekomen van sparta?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.
Klopt idd. Ik snap alleen niet waarom zijn naam is veranerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Wijnaldum is toch, toen nog met de naam boateng over gekomen van sparta?
Grootste Feyenoord-held van de afgelopen 10 jaar, samen met Kuytquote:
Omdat zijn vader niet de echte vader is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Waaom zijn de ouders van Van Hooijdonk blank?
Zijn blanke vader was vrachtwagenchauffeur en altijd van huis, en toen hij terugkwam was zijn vrouw ineens zwanger (en bleek Pierre-ke ook nog eens zwartquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Waaom zijn de ouders van Van Hooijdonk blank?
Briljant was die tijd, heel de nacht er na rijnmond geluisterdquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef g4st het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-A3l8XA2WtE&eurl=http%3A%2F%2Floekiej85%2Ehyves%2Enl%2F
Idd. Allemaal kapot gemaakt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:
Prachtige beelden om terug te zien eigenlijk.
Typisch dat het pas vijf jaar terug is. Wat een verschil als je kijkt waar Feyenoord nu staat qua selectie, technische staf en ambitie.
Flikker op man..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grootste Feyenoord-held van de afgelopen 10 jaar, samen met Kuyt.
Blijkbaar was het toen allemaal nog niet zo slecht als het leek... Toen ging ik nog met plezier naar Feyenoord - Ajax, omdat we nog een kansje maakten om te winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef TC03 het volgende:
Nu doet iedereen net alsof het 5 jaar geleden allemaal hosannah was. Ook toen konden de supporters Van Marwijk wel schieten en was er gezeik omdat Feyenoord zoals altijd al vroegtijdig was uitgeschakeld voor het landskampioenschap. En ook toen hadden we genoeg van de 'overgangsjaren'. Ook toen hadden we pannekoeken in het bestuur, zoals Rob Baan, die de ene na de andere miskoop deed.
Het enige verschil met toen is dat toen de selectie iets beter was.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wedstrijd is hoe Feyenoord zou moeten zijn.
Maar toch verloren we ook toen altijd kansloos hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef g4st het volgende:
[..]
Blijkbaar was het toen allemaal nog niet zo slecht als het leek... Toen ging ik nog met plezier naar Feyenoord - Ajax, omdat we nog een kansje maakten om te winnen.
van Wonderenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Laatste 5 jaar is gewoon
Bosvelt, Van Hooijdonk , Kuyt.. geen nummers maar gewoon hun
ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef renz0r het volgende:
Ik was bij die wedstrijd....Vergeet je NOOIT meer
Niet alleen die wedstrijd, ook de kwart en halve finale. Eerst tegen PSV, met die kopbal van Pierre vlak voor tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef renz0r het volgende:
Ik was bij die wedstrijd....Vergeet je NOOIT meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |