abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48899362
Ik zit die OP eens door te lezen, en valt het me ineens op dat we sinds 18 februari 2007 niks meer hebben gewonnen!

Natuurlijk weet ik heus wel dat we allang niks meer hebben gewonnen, maar je staat er niet altijd bij stil hoelang en hoeveel wedstrijden op rij dit precies is.

Als je dat dan zo ziet dan schrik je toch even hoor, al 10 weken niks gewonnen!

De laatste overwinning dateerd van net na de winterstop, en de eerste zal wel weer net na de zomerstop komen

Niet dat m'n post iets nuttigs toevoegd overigens

Verkapte TVP dan maar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48899444
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48899456
pi_48899481
De topictitels worden er niet origineler op.

Nog geen nieuws over de technische staf dus...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48899596
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Oh jah, die 1 april grap hadden we ook nog, een incidenteel succesje was dat

Wow, valt het toch nog mee zeg!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48899615
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Suijk het volgende:
De topictitels worden er niet origineler op.
Tsja, ze zijn nog steeds niet weg, dus we blijven bezig
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:23:26 #8
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48901093
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!

Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_48901239
welk prachtverhaal is dat?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_48902500
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!

Welk verhaal over Greene?
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:00:16 #11
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48902638
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Helaas niet

Maar weer Bosz / Koeman rot op in de TT en nog zijn ze niet weg , hoelang schreeuwt het Legioen nu niet om het vertrek van deze mensen (+bestuur) , het vertrek van Erwin zit er aan te komen , maar wie er dan voor terugkomt is nog maar de vraag ,Co Aadriaanse zou leuk zijn voor Feyenoord maar of die wil ?
pi_48902806
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:56 schreef Fetai het volgende:

[..]

Welk verhaal over Greene?
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.
pi_48902918
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantie
pi_48903165
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:

[..]

Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantie
Wat hij zegt dus
pi_48904088
Maar wat heeft bij jullie de overhand? De behoefte om onze club te steunen en nog proberen Feyenoord door een paar moeilijke wedstrijden naar Europees voetbal te schreeuwen, of de afkeer van de play offs?

Ik heb er een dubbel gevoel bij, ik zou er graag bij zijn als Feyenoord Europees voetbal weet te behalen (al heb ik er een hard hoofd in), maar aan de andere kant als iedereen maar naar de play offs blijft gaan, dan worden die play offs een commercieel succes en komen we nooit van de playoffs af
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:39:13 #16
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48904392
Ik zou niet naar de play offs gaan puur om het te boycotten al zou ik mn club graag willen steunen, maar zoals je al zei tomatenboer stel het wordt een commercieel succes dan zijn we er nooit van af. Die play offs moeten zo snel mogelijk afgeschaft worden, klaar.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48905076
Heb Greene altijd al een stink jood gevonden! Opzouten met die gast.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_48905589
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Helaas niet

Maar weer Bosz / Koeman rot op in de TT en nog zijn ze niet weg , hoelang schreeuwt het Legioen nu niet om het vertrek van deze mensen (+bestuur) , het vertrek van Erwin zit er aan te komen , maar wie er dan voor terugkomt is nog maar de vraag ,Co Aadriaanse zou leuk zijn voor Feyenoord maar of die wil ?
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
pi_48905720
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Een club die eigenlijk elke 2 jaar een keer 1e hoort te worden, wordt door wanbeleid 7e, en jij denkt dat iedereen maar blij gaat klappen en juichen voor een uselftal dat keer op keer vernederd wordt??

=Reageer wat minder=

[ Bericht 11% gewijzigd door RayMania op 01-05-2007 22:41:29 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:59:21 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48908751
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
En dat zal alleen maar door blijven gaan, zolang daar genoeg redenen voor zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48911272
quote:
Eredivisie 2006/2007 - UEFA Cup Plaats Special
Welk team kwalificeert zich?

FC Groningen 3.00
Roda JC 3.30
Feyenoord 4.40
FC Utrecht 4.50
Als we de gokhallen mogen geloven hebben we volgend jaar geen Europees voetbal. Het vervelende is dat ze nog vaak gelijk krijgen ook
pi_48912046
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:20:09 #23
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48912295
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
http://www.frfc1908.nl/

Kippenvel
Geboeid zitten kijken. Deze Feyenoorder verdiend een waardig afscheid.
pi_48912320
Feyenoord
Pi-Air
pi_48912334
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

als wij oprotten bestaat de club niet meer mafkees
pi_48912445
Pi-Air

Heeft toch wel m'n respect terug gewonnen de laatste tijd.
pi_48912500
Als de supporters er nou eens achter gaan staan, dan wordt het misschien nog wat. De spelers hebben vertrouwen nodig.
pi_48912672
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als de supporters er nou eens achter gaan staan, dan wordt het misschien nog wat. De spelers hebben vertrouwen nodig.
als we er niets voor terug krijgen houdt het een keer op
pi_48913687
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
http://www.frfc1908.nl/

Kippenvel
Mooi filmpje

Hij is dan ook heel belangrijk geweest voor Feyenoord in het jaar 2002 , zijn vrije trappen .

Pierre van Hooijdonk
pi_48914633
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:26 schreef g4st het volgende:
Pi-Air

Heeft toch wel m'n respect terug gewonnen de laatste tijd.
Ja kom we gaan huilen dan vergeten we dat door zijn schuld Van Persie en Kalou nu in engeland voetballen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:07:45 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48915896
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:35 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

als we er niets voor terug krijgen houdt het een keer op
Juistem.

De steun voor Feijenoord is altijd onvoorwaardelijk, maar er komt een keer dat het ophoudt.
Elite
Tegen TTIP
pi_48915924
Hoezo houdt het op? Je steunt Feyenoord altijd toch, ongeacht welke personen er zitten, die hoef je niet te steunen. De poppetjes veranderen wel weer.

Verder verbaas ik me een beetje over de Pierre adoratie, toch hele andere geluiden dan een paar maanden geleden...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:32:58 #33
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48916148
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Hoezo houdt het op? Je steunt Feyenoord altijd toch, ongeacht welke personen er zitten, die hoef je niet te steunen. De poppetjes veranderen wel weer.
Als je iets steunt, mag je ook een kritische noot laten vallen als het niet goed gaat.
quote:
Verder verbaas ik me een beetje over de Pierre adoratie, toch hele andere geluiden dan een paar maanden geleden...
Als iemand dood gaat, hoor je ook alleen de goede dingen.
Als een voetballer stopt met spelen, hoor je ook ineens de goede dingen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 08:35:07 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48916176
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja kom we gaan huilen dan vergeten we dat door zijn schuld Van Persie en Kalou nu in engeland voetballen
Nou, die schuld ligt nog altijd bij die 2 pestmannetjes zelf.
pi_48916836
Waarschijnlijk zal de kuip toch wel vol zitten met de play offs. Als je die prijzen ziet 7,50 t/m ¤ 17,50, iedereen die normaal niet gaat wil vast wel voor 12 euro eens in de kuip zitten. Zal een gezellige boel worden dus
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:23:32 #36
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48918443
quote:
Excelsior wacht op bedankje van PSV
02 mei 2007

Excelsior is verbaasd dat de club geen bedankje heeft gekregen uit Eindhoven. De Rotterdamse formatie was zondag immers te sterk voor AZ, waardoor PSV de kans greep om alsnog kampioen te worden.

"PSV roept de hele tijd dat het de beste is", aldus algemeen directeur Simon Kelder in het AD. "Ik snap niet waar ze die arrogantie vandaan halen. Als wij onze sportieve plicht niet hadden gedaan, was AZ gewoon kampioen geweest. Maar de teneur vanuit Eindhoven is dat Ajax het heeft laten liggen. De naam Excelsior is daar niet één keer genoemd."

Excelsior is wel te spreken over de supporters van PSV. Enkele Eindhovense fans hebben een spandoek opgehangen bij de ingang van het stadion van Excelsior met de tekst 'Bedankt'. Verder hebben ze toegezegd de Rotterdammers te steunen in de nacompetitie.
Hihi
pi_48918688
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:

In welk topic op Lunatic News is dat te vinden???
pi_48918756
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar wat heeft bij jullie de overhand? De behoefte om onze club te steunen en nog proberen Feyenoord door een paar moeilijke wedstrijden naar Europees voetbal te schreeuwen, of de afkeer van de play offs?

Ik heb er een dubbel gevoel bij, ik zou er graag bij zijn als Feyenoord Europees voetbal weet te behalen (al heb ik er een hard hoofd in), maar aan de andere kant als iedereen maar naar de play offs blijft gaan, dan worden die play offs een commercieel succes en komen we nooit van de playoffs af
Al spelen ze voor 100.000 man, ze halen het toch niet.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:37:10 #39
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48918849
ff kijken hoeveel teams van de play off gaan europe in ??
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:47:57 #40
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48919232
'Ook Erwin Koeman valt heel veel te verwijten '

2/5/2007 10:30

Angelos Charisteas is een Grieks international en nog steeds een grootheid in zijn eigen land. Jonathan De Guzman is misschien wel het grootste voetbaltalent van Nederland, Henk Timmer de derde doelman van Nederland, Ron Vlaar een bovenmodaal talent dat al een keer in Oranje stond, Danny Buijs was bij FC Groningen nog een van de beste middenvelders van Nederland, Stein Huysegems is net als Philippe Léonard een Belgisch international. André Bahia, die op zijn achttiende nog wereldkampioen werd met een Braziliaanse jeugdploeg, werd nog maar een jaar geleden door kenners getipt als een topverdediger. En zó versleten is Pierre van Hooijdonk toch ook weer niet?

Feyenoord is al weken een parodie op een voetbalteam en als je iedereen moet geloven, is dat niet meer als logisch. De club heeft geen geld, geen mogelijkheden en geen materiaal. Zelfs de spelers zijn gaan geloven in hun eigen noodlot en roepen in koor dat het wel niets zal worden.

Maar klopt dat eigenlijk wel? Is Feyenoord echt zo slecht dat het van de mat moet worden gespeeld door Heracles Almelo? De Rotterdammers hebben weliswaar niet dezelfde individuele kwaliteit als Ajax en PSV, maar dat is toch nooit anders geweest? Ook in de tijd dat Feyenoord zijn laatste prijs pakte, de UEFA Cup in 2002, legde de ploeg het af tegen de kapitaalkrachtige concurrenten. Feyenoord haalde voor weinig geld spelers van Fortuna Sittard (Patrick Paauwe), Willem II (Jean-Paul van Gastel), NAC Breda (Kees van Wonderen), FC Twente (Paul Bosvelt), talenten uit Ivoorkust (de broertjes Kalou) en Australië (Brett Emerton), of uit de eigen school (Robin van Persie, Leonardo) en gokte op de revanchegevoelens van een bij Newcastle United mislukte Deen (Jon Dahl Tomasson) en het eergevoel van een international die nog nooit een titel had gewonnen (Pierre van Hooijdonk). Het verschil in financiële mogelijkheden werd teniet gedaan door een uitstekende trainer (Bert van Marwijk) die zijn ploeg tactische en technische handvatten gaf in een speelwijze waarin voetballers zich sterk voelden en zich verder ontwikkelden. Het gaf Feyenoord de mogelijkheid boven zichzelf uit te stijgen.

Erwin Koeman is echter geen Bert van Marwijk. In zijn eerste seizoen eindigde Feyenoord op de derde plaats met 71 punten, wat de ploeg vooral te danken had aan een uitstekende eerste competitiehelft. Feyenoord hield achterin de nul en richtte het elftal in op de kwaliteiten van Dirk Kuijt en Salomon Kalou, die elke wedstrijd het verschil maakten. Het verval zette zich in tijdens de tweede seizoenshelft, toen de eenheid verloren ging en de buitenlanders en jeugdspelers botsten met de Nederlandse routiniers. Koeman heeft dat conflict nooit goed kunnen managen en het teambuildingproces na het vertrek van Kuijt en Kalou nooit in goede banen kunnen leiden.

Feyenoord heeft behalve De Guzman geen echte topspelers meer, maar tegelijkertijd is het elftal nu naar een ondenkbaar laag niveau afgezakt. Overal waar een trainer een meerwaarde in had kunnen zijn, daar heeft Erwin Koeman het laten afweten. De ploeg heeft geen enkele herkenbaarheid, geen enkele voetballer haalt zijn normale niveau. Onlangs stelde Koeman zijn eigen functioneren ter discussie. Het bleek achteraf slechts een bommetje om de zaak wakker te schudden. De waarheid is dat ook hém heel veel te verwijten valt.

Taco van den Velde
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:50:29 #41
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48919338
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Ik steun dit elftal niet meer. Feijenoord blijf ik altijd en overal steunen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:52:27 #42
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48919409
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik steun dit elftal niet meer. Feijenoord blijf ik altijd en overal steunen.
Dit elftal valt ook niet te steunen.
"We love you Feijenoord, we do".. maar de spelers bewijzen keer op keer dat de liefde maar van 1 kant komt.
Keer op keer zetten ze je voor lul.
pi_48920597
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dit elftal valt ook niet te steunen.
"We love you Feijenoord, we do".. maar de spelers bewijzen keer op keer dat de liefde maar van 1 kant komt.
Keer op keer zetten ze je voor lul.
Volgens mij ligt het toch voor het grootste deel aan jullie coach hoor. Hij wisselt zo vaak met opstellingen, dat je als speler al wat onzeker wordt. Als je dan ook nog geen duidelijke opdrachten krijgt, is je zelfvertrouwen helemaal snel naar de kloten, helemaal met zo'n jonge ploeg. Ga maar is hard het duel aan, als je niet het vertrouwen hebt dat iemand anders de afvallende bal wel pakt, of dat je rugdekking krijgt. En speel maar is goed op de buitenspelval als er steeds een speler meters achter blijft hangen. Op die manier ga je al heel snel voorzichtiger spelen, en dan komt het snel over of je d'r geen fuck voor wilt doen. Spelers als Danny Buijs, De Guzman, Vlaar, Castelen enz. hebben niet ineens geen zin meer om hun best te doen. Maar als geen duidelijke opdrachten krijgt, en d'r loopt ook nog is geen leider in het veld die je dan wel verteld hoe het moet, ja dan wordt het erg moeilijk.
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:29:24 #44
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48920640
"ze", daar zit de coach bij.
pi_48920666
Ik heb het al vaker gezegd maar het beste wat Feyenoord deze zomer kan doen is Koeman vriendelijk gedag zeggen en Mario Been aanstellen als nieuwe hoofdcoach.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_48920864
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Waarschijnlijk zal de kuip toch wel vol zitten met de play offs. Als je die prijzen ziet 7,50 t/m ¤ 17,50, iedereen die normaal niet gaat wil vast wel voor 12 euro eens in de kuip zitten. Zal een gezellige boel worden dus
haha ja inderdaad, allemaal dagjes mensen met kiddo's en pakjes fristi
Maar is op zich niet verkeerd, we gaan er keihard af, en dan hebben die succesneuze ook geen zin meer om nog eens te komen, dus op zich wel prima
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_48920982
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd maar het beste wat Feyenoord deze zomer kan doen is Koeman vriendelijk gedag zeggen en Mario Been aanstellen als nieuwe hoofdcoach.
Misschien is mario nog iets te onervaren... Al zal die het wel beter doen dan koeman. Misschien dat bosz trouwens ook wel beetje bang is voor Been, die zal natuurlijk de steun van het hele Legioen achter zich krijgen, en het bosz nog moeilijker maken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:42:22 #48
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48921130
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
Mag van mij ook, lijkt me een goede trainer voor Feijenoord ondanks dat ie niet heel veel ervaring heeft.

Maar dat filmpje van van Hooijdonck

bedankt voor alles Pierre
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48921352
George Boateng wou misschien ook wel weer terug naar Nederland stond in de VI. Lijkt me ook geen slechte voor Feyenoord...
pi_48921482
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

haha ja inderdaad, allemaal dagjes mensen met kiddo's en pakjes fristi
Maar is op zich niet verkeerd, we gaan er keihard af, en dan hebben die succesneuze ook geen zin meer om nog eens te komen, dus op zich wel prima
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')