abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48899362
Ik zit die OP eens door te lezen, en valt het me ineens op dat we sinds 18 februari 2007 niks meer hebben gewonnen!

Natuurlijk weet ik heus wel dat we allang niks meer hebben gewonnen, maar je staat er niet altijd bij stil hoelang en hoeveel wedstrijden op rij dit precies is.

Als je dat dan zo ziet dan schrik je toch even hoor, al 10 weken niks gewonnen!

De laatste overwinning dateerd van net na de winterstop, en de eerste zal wel weer net na de zomerstop komen

Niet dat m'n post iets nuttigs toevoegd overigens

Verkapte TVP dan maar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48899444
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48899456
pi_48899481
De topictitels worden er niet origineler op.

Nog geen nieuws over de technische staf dus...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48899596
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Oh jah, die 1 april grap hadden we ook nog, een incidenteel succesje was dat

Wow, valt het toch nog mee zeg!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48899615
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Suijk het volgende:
De topictitels worden er niet origineler op.
Tsja, ze zijn nog steeds niet weg, dus we blijven bezig
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:23:26 #8
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_48901093
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!

Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_48901239
welk prachtverhaal is dat?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_48902500
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!

Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
Welk verhaal over Greene?
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:00:16 #11
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48902638
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Helaas niet

Maar weer Bosz / Koeman rot op in de TT en nog zijn ze niet weg , hoelang schreeuwt het Legioen nu niet om het vertrek van deze mensen (+bestuur) , het vertrek van Erwin zit er aan te komen , maar wie er dan voor terugkomt is nog maar de vraag ,Co Aadriaanse zou leuk zijn voor Feyenoord maar of die wil ?
pi_48902806
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:56 schreef Fetai het volgende:

[..]

Welk verhaal over Greene?
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.
pi_48902918
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantie
pi_48903165
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:

[..]

Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantie
Wat hij zegt dus
pi_48904088
Maar wat heeft bij jullie de overhand? De behoefte om onze club te steunen en nog proberen Feyenoord door een paar moeilijke wedstrijden naar Europees voetbal te schreeuwen, of de afkeer van de play offs?

Ik heb er een dubbel gevoel bij, ik zou er graag bij zijn als Feyenoord Europees voetbal weet te behalen (al heb ik er een hard hoofd in), maar aan de andere kant als iedereen maar naar de play offs blijft gaan, dan worden die play offs een commercieel succes en komen we nooit van de playoffs af
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:39:13 #16
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48904392
Ik zou niet naar de play offs gaan puur om het te boycotten al zou ik mn club graag willen steunen, maar zoals je al zei tomatenboer stel het wordt een commercieel succes dan zijn we er nooit van af. Die play offs moeten zo snel mogelijk afgeschaft worden, klaar.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48905076
Heb Greene altijd al een stink jood gevonden! Opzouten met die gast.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_48905589
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Helaas niet

Maar weer Bosz / Koeman rot op in de TT en nog zijn ze niet weg , hoelang schreeuwt het Legioen nu niet om het vertrek van deze mensen (+bestuur) , het vertrek van Erwin zit er aan te komen , maar wie er dan voor terugkomt is nog maar de vraag ,Co Aadriaanse zou leuk zijn voor Feyenoord maar of die wil ?
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
pi_48905720
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Een club die eigenlijk elke 2 jaar een keer 1e hoort te worden, wordt door wanbeleid 7e, en jij denkt dat iedereen maar blij gaat klappen en juichen voor een uselftal dat keer op keer vernederd wordt??

=Reageer wat minder=

[ Bericht 11% gewijzigd door RayMania op 01-05-2007 22:41:29 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:59:21 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48908751
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
En dat zal alleen maar door blijven gaan, zolang daar genoeg redenen voor zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48911272
quote:
Eredivisie 2006/2007 - UEFA Cup Plaats Special
Welk team kwalificeert zich?

FC Groningen 3.00
Roda JC 3.30
Feyenoord 4.40
FC Utrecht 4.50
Als we de gokhallen mogen geloven hebben we volgend jaar geen Europees voetbal. Het vervelende is dat ze nog vaak gelijk krijgen ook
pi_48912046
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:20:09 #23
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48912295
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
http://www.frfc1908.nl/

Kippenvel
Geboeid zitten kijken. Deze Feyenoorder verdiend een waardig afscheid.
pi_48912320
Feyenoord
Pi-Air
pi_48912334
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

als wij oprotten bestaat de club niet meer mafkees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')