Oh jah, die 1 april grap hadden we ook nog, een incidenteel succesje was datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Welk verhaal over Greene?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!
Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
Helaas nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.quote:
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:
[..]
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantie
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Maar weer Bosz / Koeman rot op in de TT en nog zijn ze niet weg , hoelang schreeuwt het Legioen nu niet om het vertrek van deze mensen (+bestuur) , het vertrek van Erwin zit er aan te komen , maar wie er dan voor terugkomt is nog maar de vraag ,Co Aadriaanse zou leuk zijn voor Feyenoord maar of die wil ?
Een club die eigenlijk elke 2 jaar een keer 1e hoort te worden, wordt door wanbeleid 7e, en jij denkt dat iedereen maar blij gaat klappen en juichen voor een uselftal dat keer op keer vernederd wordt??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
En dat zal alleen maar door blijven gaan, zolang daar genoeg redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
Als we de gokhallen mogen geloven hebben we volgend jaar geen Europees voetbal. Het vervelende is dat ze nog vaak gelijk krijgen ookquote:Eredivisie 2006/2007 - UEFA Cup Plaats Special
Welk team kwalificeert zich?
FC Groningen 3.00
Roda JC 3.30
Feyenoord 4.40
FC Utrecht 4.50
als wij oprotten bestaat de club niet meer mafkeesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
als we er niets voor terug krijgen houdt het een keer opquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als de supporters er nou eens achter gaan staan, dan wordt het misschien nog wat. De spelers hebben vertrouwen nodig.
Mooi filmpjequote:
Ja kom we gaan huilen dan vergeten we dat door zijn schuld Van Persie en Kalou nu in engeland voetballenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:26 schreef g4st het volgende:
Pi-Air
Heeft toch wel m'n respect terug gewonnen de laatste tijd.
Juistem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als we er niets voor terug krijgen houdt het een keer op
Als je iets steunt, mag je ook een kritische noot laten vallen als het niet goed gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Hoezo houdt het op? Je steunt Feyenoord altijd toch, ongeacht welke personen er zitten, die hoef je niet te steunen. De poppetjes veranderen wel weer.
Als iemand dood gaat, hoor je ook alleen de goede dingen.quote:Verder verbaas ik me een beetje over de Pierre adoratie, toch hele andere geluiden dan een paar maanden geleden...
Nou, die schuld ligt nog altijd bij die 2 pestmannetjes zelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja kom we gaan huilen dan vergeten we dat door zijn schuld Van Persie en Kalou nu in engeland voetballen![]()
Hihiquote:Excelsior wacht op bedankje van PSV
02 mei 2007
Excelsior is verbaasd dat de club geen bedankje heeft gekregen uit Eindhoven. De Rotterdamse formatie was zondag immers te sterk voor AZ, waardoor PSV de kans greep om alsnog kampioen te worden.
"PSV roept de hele tijd dat het de beste is", aldus algemeen directeur Simon Kelder in het AD. "Ik snap niet waar ze die arrogantie vandaan halen. Als wij onze sportieve plicht niet hadden gedaan, was AZ gewoon kampioen geweest. Maar de teneur vanuit Eindhoven is dat Ajax het heeft laten liggen. De naam Excelsior is daar niet één keer genoemd."
Excelsior is wel te spreken over de supporters van PSV. Enkele Eindhovense fans hebben een spandoek opgehangen bij de ingang van het stadion van Excelsior met de tekst 'Bedankt'. Verder hebben ze toegezegd de Rotterdammers te steunen in de nacompetitie.
In welk topic op Lunatic News is dat te vinden???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!
Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
Al spelen ze voor 100.000 man, ze halen het toch niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar wat heeft bij jullie de overhand? De behoefte om onze club te steunen en nog proberen Feyenoord door een paar moeilijke wedstrijden naar Europees voetbal te schreeuwen, of de afkeer van de play offs?
Ik heb er een dubbel gevoel bij, ik zou er graag bij zijn als Feyenoord Europees voetbal weet te behalen (al heb ik er een hard hoofd in), maar aan de andere kant als iedereen maar naar de play offs blijft gaan, dan worden die play offs een commercieel succes en komen we nooit van de playoffs af![]()
Ik steun dit elftal niet meer. Feijenoord blijf ik altijd en overal steunen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Hoezo houdt het op? Je steunt Feyenoord altijd toch, ongeacht welke personen er zitten, die hoef je niet te steunen. De poppetjes veranderen wel weer.
Dit elftal valt ook niet te steunen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik steun dit elftal niet meer. Feijenoord blijf ik altijd en overal steunen.
Volgens mij ligt het toch voor het grootste deel aan jullie coach hoor. Hij wisselt zo vaak met opstellingen, dat je als speler al wat onzeker wordt. Als je dan ook nog geen duidelijke opdrachten krijgt, is je zelfvertrouwen helemaal snel naar de kloten, helemaal met zo'n jonge ploeg. Ga maar is hard het duel aan, als je niet het vertrouwen hebt dat iemand anders de afvallende bal wel pakt, of dat je rugdekking krijgt. En speel maar is goed op de buitenspelval als er steeds een speler meters achter blijft hangen. Op die manier ga je al heel snel voorzichtiger spelen, en dan komt het snel over of je d'r geen fuck voor wilt doen. Spelers als Danny Buijs, De Guzman, Vlaar, Castelen enz. hebben niet ineens geen zin meer om hun best te doen. Maar als geen duidelijke opdrachten krijgt, en d'r loopt ook nog is geen leider in het veld die je dan wel verteld hoe het moet, ja dan wordt het erg moeilijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit elftal valt ook niet te steunen.
"We love you Feijenoord, we do".. maar de spelers bewijzen keer op keer dat de liefde maar van 1 kant komt.
Keer op keer zetten ze je voor lul.
haha ja inderdaad, allemaal dagjes mensen met kiddo's en pakjes fristiquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Waarschijnlijk zal de kuip toch wel vol zitten met de play offs. Als je die prijzen ziet 7,50 t/m ¤ 17,50, iedereen die normaal niet gaat wil vast wel voor 12 euro eens in de kuip zitten. Zal een gezellige boel worden dus![]()
Misschien is mario nog iets te onervaren... Al zal die het wel beter doen dan koeman. Misschien dat bosz trouwens ook wel beetje bang is voor Been, die zal natuurlijk de steun van het hele Legioen achter zich krijgen, en het bosz nog moeilijker maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd maar het beste wat Feyenoord deze zomer kan doen is Koeman vriendelijk gedag zeggen en Mario Been aanstellen als nieuwe hoofdcoach.
Mag van mij ook, lijkt me een goede trainer voor Feijenoord ondanks dat ie niet heel veel ervaring heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd maar het beste wat Feyenoord deze zomer kan doen is Koeman vriendelijk gedag zeggen en Mario Been aanstellen als nieuwe hoofdcoach.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha ja inderdaad, allemaal dagjes mensen met kiddo's en pakjes fristi![]()
Maar is op zich niet verkeerd, we gaan er keihard af, en dan hebben die succesneuze ook geen zin meer om nog eens te komen, dus op zich wel prima![]()
Whehe luistert er niemand naar jequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef Luni het volgende:
Kan iemand mij de link geven naar het Topic op het forum van Lunatic Nieuws betreffende Greene? Ik heb nu een aantal topics zitten lezen, maar ben het nog niet tegen gekomen.
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien dat Wijnaldum hem kan overhalen, dat zijn neefjes van elkaar..
Een spits? We hebben Griek toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.
Dat dacht ik dus ook toen ik dat familieverhaal las, maar het kan natuurlijk altijd nog.quote:Wijnaldum en Boateng neefjes Boateng is Ghanees he
Maar een topper komt niet als hij geen Europees speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Met de verwachte 26 miljoen kan je leuke dingen doen!!
Zal er alleen nooit komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Met de verwachte 26 miljoen kan je leuke dingen doen!!
Duh maar alles beter dan een aantal van die randdebielen die ons shirt nu dragen!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar een topper komt niet als hij geen Europees speelt.
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik dat familieverhaal las, maar het kan natuurlijk altijd nog.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.
Laat Been nog maar even zitten waar hij zit, bij onsquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Misschien is mario nog iets te onervaren... Al zal die het wel beter doen dan koeman. Misschien dat bosz trouwens ook wel beetje bang is voor Been, die zal natuurlijk de steun van het hele Legioen achter zich krijgen, en het bosz nog moeilijker maken.
We krijgen Sloery erbijquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.
Wijnaldum is toch, toen nog met de naam boateng over gekomen van sparta?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.
Klopt idd. Ik snap alleen niet waarom zijn naam is veranerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Wijnaldum is toch, toen nog met de naam boateng over gekomen van sparta?
Grootste Feyenoord-held van de afgelopen 10 jaar, samen met Kuytquote:
Omdat zijn vader niet de echte vader is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Waaom zijn de ouders van Van Hooijdonk blank?
Zijn blanke vader was vrachtwagenchauffeur en altijd van huis, en toen hij terugkwam was zijn vrouw ineens zwanger (en bleek Pierre-ke ook nog eens zwartquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Waaom zijn de ouders van Van Hooijdonk blank?
Briljant was die tijd, heel de nacht er na rijnmond geluisterdquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef g4st het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-A3l8XA2WtE&eurl=http%3A%2F%2Floekiej85%2Ehyves%2Enl%2F
Idd. Allemaal kapot gemaakt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:
Prachtige beelden om terug te zien eigenlijk.
Typisch dat het pas vijf jaar terug is. Wat een verschil als je kijkt waar Feyenoord nu staat qua selectie, technische staf en ambitie.
Flikker op man..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grootste Feyenoord-held van de afgelopen 10 jaar, samen met Kuyt.
Blijkbaar was het toen allemaal nog niet zo slecht als het leek... Toen ging ik nog met plezier naar Feyenoord - Ajax, omdat we nog een kansje maakten om te winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef TC03 het volgende:
Nu doet iedereen net alsof het 5 jaar geleden allemaal hosannah was. Ook toen konden de supporters Van Marwijk wel schieten en was er gezeik omdat Feyenoord zoals altijd al vroegtijdig was uitgeschakeld voor het landskampioenschap. En ook toen hadden we genoeg van de 'overgangsjaren'. Ook toen hadden we pannekoeken in het bestuur, zoals Rob Baan, die de ene na de andere miskoop deed.
Het enige verschil met toen is dat toen de selectie iets beter was.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wedstrijd is hoe Feyenoord zou moeten zijn.
Maar toch verloren we ook toen altijd kansloos hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef g4st het volgende:
[..]
Blijkbaar was het toen allemaal nog niet zo slecht als het leek... Toen ging ik nog met plezier naar Feyenoord - Ajax, omdat we nog een kansje maakten om te winnen.
van Wonderenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Laatste 5 jaar is gewoon
Bosvelt, Van Hooijdonk , Kuyt.. geen nummers maar gewoon hun
ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef renz0r het volgende:
Ik was bij die wedstrijd....Vergeet je NOOIT meer
Niet alleen die wedstrijd, ook de kwart en halve finale. Eerst tegen PSV, met die kopbal van Pierre vlak voor tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef renz0r het volgende:
Ik was bij die wedstrijd....Vergeet je NOOIT meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |