Oh jah, die 1 april grap hadden we ook nog, een incidenteel succesje was datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Welk verhaal over Greene?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!
Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
Helaas nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef RayMania het volgende:
Ik zie anders in de OP een Vitesse - Feyenoord van 0-1 staan, of is dat een 1-april-grap?
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.quote:
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij het verhaal van een supporter die Greene aansprak op de wanprestaties van Feyenoord de laatste weken/maanden, en Greene zichtbaar weinig zin had om hierop in te gaan (was ipod aan het luisteren ofzo), maar wel antwoord wat hem het nou kan schelen ofzoiets, want hij speelt toch niet, en dat die supporter z'n bek moest houden of iets in die richting.
Wat hij zegt dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef g4st het volgende:
[..]
Trap die gast alsjeblieft richting A'dam waar ie thuishoort met z'n arrogantie
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Maar weer Bosz / Koeman rot op in de TT en nog zijn ze niet weg , hoelang schreeuwt het Legioen nu niet om het vertrek van deze mensen (+bestuur) , het vertrek van Erwin zit er aan te komen , maar wie er dan voor terugkomt is nog maar de vraag ,Co Aadriaanse zou leuk zijn voor Feyenoord maar of die wil ?
Een club die eigenlijk elke 2 jaar een keer 1e hoort te worden, wordt door wanbeleid 7e, en jij denkt dat iedereen maar blij gaat klappen en juichen voor een uselftal dat keer op keer vernederd wordt??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
En dat zal alleen maar door blijven gaan, zolang daar genoeg redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
Als we de gokhallen mogen geloven hebben we volgend jaar geen Europees voetbal. Het vervelende is dat ze nog vaak gelijk krijgen ookquote:Eredivisie 2006/2007 - UEFA Cup Plaats Special
Welk team kwalificeert zich?
FC Groningen 3.00
Roda JC 3.30
Feyenoord 4.40
FC Utrecht 4.50
als wij oprotten bestaat de club niet meer mafkeesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Wanneer rot de aanhang zelf eens op. Alleen maar gezeur en getier.
als we er niets voor terug krijgen houdt het een keer opquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als de supporters er nou eens achter gaan staan, dan wordt het misschien nog wat. De spelers hebben vertrouwen nodig.
Mooi filmpjequote:
Ja kom we gaan huilen dan vergeten we dat door zijn schuld Van Persie en Kalou nu in engeland voetballenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:26 schreef g4st het volgende:
Pi-Air
Heeft toch wel m'n respect terug gewonnen de laatste tijd.
Juistem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als we er niets voor terug krijgen houdt het een keer op
Als je iets steunt, mag je ook een kritische noot laten vallen als het niet goed gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Hoezo houdt het op? Je steunt Feyenoord altijd toch, ongeacht welke personen er zitten, die hoef je niet te steunen. De poppetjes veranderen wel weer.
Als iemand dood gaat, hoor je ook alleen de goede dingen.quote:Verder verbaas ik me een beetje over de Pierre adoratie, toch hele andere geluiden dan een paar maanden geleden...
Nou, die schuld ligt nog altijd bij die 2 pestmannetjes zelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja kom we gaan huilen dan vergeten we dat door zijn schuld Van Persie en Kalou nu in engeland voetballen![]()
Hihiquote:Excelsior wacht op bedankje van PSV
02 mei 2007
Excelsior is verbaasd dat de club geen bedankje heeft gekregen uit Eindhoven. De Rotterdamse formatie was zondag immers te sterk voor AZ, waardoor PSV de kans greep om alsnog kampioen te worden.
"PSV roept de hele tijd dat het de beste is", aldus algemeen directeur Simon Kelder in het AD. "Ik snap niet waar ze die arrogantie vandaan halen. Als wij onze sportieve plicht niet hadden gedaan, was AZ gewoon kampioen geweest. Maar de teneur vanuit Eindhoven is dat Ajax het heeft laten liggen. De naam Excelsior is daar niet één keer genoemd."
Excelsior is wel te spreken over de supporters van PSV. Enkele Eindhovense fans hebben een spandoek opgehangen bij de ingang van het stadion van Excelsior met de tekst 'Bedankt'. Verder hebben ze toegezegd de Rotterdammers te steunen in de nacompetitie.
In welk topic op Lunatic News is dat te vinden???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Sjesus, las vanmiddag dat verhaal over Greene. Wat een grafhond zeg, dat ie snel opkankert naar Diemen Zuid!
Gaan er hier nog mensen naar de plee offs overigens? Ik iig niet!
Al spelen ze voor 100.000 man, ze halen het toch niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar wat heeft bij jullie de overhand? De behoefte om onze club te steunen en nog proberen Feyenoord door een paar moeilijke wedstrijden naar Europees voetbal te schreeuwen, of de afkeer van de play offs?
Ik heb er een dubbel gevoel bij, ik zou er graag bij zijn als Feyenoord Europees voetbal weet te behalen (al heb ik er een hard hoofd in), maar aan de andere kant als iedereen maar naar de play offs blijft gaan, dan worden die play offs een commercieel succes en komen we nooit van de playoffs af![]()
Ik steun dit elftal niet meer. Feijenoord blijf ik altijd en overal steunen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Hoezo houdt het op? Je steunt Feyenoord altijd toch, ongeacht welke personen er zitten, die hoef je niet te steunen. De poppetjes veranderen wel weer.
Dit elftal valt ook niet te steunen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik steun dit elftal niet meer. Feijenoord blijf ik altijd en overal steunen.
Volgens mij ligt het toch voor het grootste deel aan jullie coach hoor. Hij wisselt zo vaak met opstellingen, dat je als speler al wat onzeker wordt. Als je dan ook nog geen duidelijke opdrachten krijgt, is je zelfvertrouwen helemaal snel naar de kloten, helemaal met zo'n jonge ploeg. Ga maar is hard het duel aan, als je niet het vertrouwen hebt dat iemand anders de afvallende bal wel pakt, of dat je rugdekking krijgt. En speel maar is goed op de buitenspelval als er steeds een speler meters achter blijft hangen. Op die manier ga je al heel snel voorzichtiger spelen, en dan komt het snel over of je d'r geen fuck voor wilt doen. Spelers als Danny Buijs, De Guzman, Vlaar, Castelen enz. hebben niet ineens geen zin meer om hun best te doen. Maar als geen duidelijke opdrachten krijgt, en d'r loopt ook nog is geen leider in het veld die je dan wel verteld hoe het moet, ja dan wordt het erg moeilijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit elftal valt ook niet te steunen.
"We love you Feijenoord, we do".. maar de spelers bewijzen keer op keer dat de liefde maar van 1 kant komt.
Keer op keer zetten ze je voor lul.
haha ja inderdaad, allemaal dagjes mensen met kiddo's en pakjes fristiquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Waarschijnlijk zal de kuip toch wel vol zitten met de play offs. Als je die prijzen ziet 7,50 t/m ¤ 17,50, iedereen die normaal niet gaat wil vast wel voor 12 euro eens in de kuip zitten. Zal een gezellige boel worden dus![]()
Misschien is mario nog iets te onervaren... Al zal die het wel beter doen dan koeman. Misschien dat bosz trouwens ook wel beetje bang is voor Been, die zal natuurlijk de steun van het hele Legioen achter zich krijgen, en het bosz nog moeilijker maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd maar het beste wat Feyenoord deze zomer kan doen is Koeman vriendelijk gedag zeggen en Mario Been aanstellen als nieuwe hoofdcoach.
Mag van mij ook, lijkt me een goede trainer voor Feijenoord ondanks dat ie niet heel veel ervaring heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd maar het beste wat Feyenoord deze zomer kan doen is Koeman vriendelijk gedag zeggen en Mario Been aanstellen als nieuwe hoofdcoach.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha ja inderdaad, allemaal dagjes mensen met kiddo's en pakjes fristi![]()
Maar is op zich niet verkeerd, we gaan er keihard af, en dan hebben die succesneuze ook geen zin meer om nog eens te komen, dus op zich wel prima![]()
Whehe luistert er niemand naar jequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef Luni het volgende:
Kan iemand mij de link geven naar het Topic op het forum van Lunatic Nieuws betreffende Greene? Ik heb nu een aantal topics zitten lezen, maar ben het nog niet tegen gekomen.
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien dat Wijnaldum hem kan overhalen, dat zijn neefjes van elkaar..
Een spits? We hebben Griek toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.
Dat dacht ik dus ook toen ik dat familieverhaal las, maar het kan natuurlijk altijd nog.quote:Wijnaldum en Boateng neefjes Boateng is Ghanees he
Maar een topper komt niet als hij geen Europees speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Met de verwachte 26 miljoen kan je leuke dingen doen!!
Zal er alleen nooit komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Met de verwachte 26 miljoen kan je leuke dingen doen!!
Duh maar alles beter dan een aantal van die randdebielen die ons shirt nu dragen!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Maar een topper komt niet als hij geen Europees speelt.
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:38 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik dat familieverhaal las, maar het kan natuurlijk altijd nog.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.
Laat Been nog maar even zitten waar hij zit, bij onsquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Misschien is mario nog iets te onervaren... Al zal die het wel beter doen dan koeman. Misschien dat bosz trouwens ook wel beetje bang is voor Been, die zal natuurlijk de steun van het hele Legioen achter zich krijgen, en het bosz nog moeilijker maken.
We krijgen Sloery erbijquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat als je goeie plannen hebt hij ook wel wil komen. Als je bijvoorbeeld Hofland en v. Bronckhorst er ook nog bij zou kunnen krijgen heb je alweer een heel aardig team, mis je alleen een spits die er 20 inknalt.
Wijnaldum is toch, toen nog met de naam boateng over gekomen van sparta?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, Wijnalbum is een neger. Boateng is een neger. Zijn het geen neefjes, zijn het wel Brothers.
Klopt idd. Ik snap alleen niet waarom zijn naam is veranerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Wijnaldum is toch, toen nog met de naam boateng over gekomen van sparta?
Grootste Feyenoord-held van de afgelopen 10 jaar, samen met Kuytquote:
Omdat zijn vader niet de echte vader is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Waaom zijn de ouders van Van Hooijdonk blank?
Zijn blanke vader was vrachtwagenchauffeur en altijd van huis, en toen hij terugkwam was zijn vrouw ineens zwanger (en bleek Pierre-ke ook nog eens zwartquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef TC03 het volgende:
Waaom zijn de ouders van Van Hooijdonk blank?
Briljant was die tijd, heel de nacht er na rijnmond geluisterdquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef g4st het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-A3l8XA2WtE&eurl=http%3A%2F%2Floekiej85%2Ehyves%2Enl%2F
Idd. Allemaal kapot gemaakt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:
Prachtige beelden om terug te zien eigenlijk.
Typisch dat het pas vijf jaar terug is. Wat een verschil als je kijkt waar Feyenoord nu staat qua selectie, technische staf en ambitie.
Flikker op man..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grootste Feyenoord-held van de afgelopen 10 jaar, samen met Kuyt.
Blijkbaar was het toen allemaal nog niet zo slecht als het leek... Toen ging ik nog met plezier naar Feyenoord - Ajax, omdat we nog een kansje maakten om te winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef TC03 het volgende:
Nu doet iedereen net alsof het 5 jaar geleden allemaal hosannah was. Ook toen konden de supporters Van Marwijk wel schieten en was er gezeik omdat Feyenoord zoals altijd al vroegtijdig was uitgeschakeld voor het landskampioenschap. En ook toen hadden we genoeg van de 'overgangsjaren'. Ook toen hadden we pannekoeken in het bestuur, zoals Rob Baan, die de ene na de andere miskoop deed.
Het enige verschil met toen is dat toen de selectie iets beter was.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wedstrijd is hoe Feyenoord zou moeten zijn.
Maar toch verloren we ook toen altijd kansloos hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef g4st het volgende:
[..]
Blijkbaar was het toen allemaal nog niet zo slecht als het leek... Toen ging ik nog met plezier naar Feyenoord - Ajax, omdat we nog een kansje maakten om te winnen.
van Wonderenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Laatste 5 jaar is gewoon
Bosvelt, Van Hooijdonk , Kuyt.. geen nummers maar gewoon hun
ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef renz0r het volgende:
Ik was bij die wedstrijd....Vergeet je NOOIT meer
Niet alleen die wedstrijd, ook de kwart en halve finale. Eerst tegen PSV, met die kopbal van Pierre vlak voor tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef renz0r het volgende:
Ik was bij die wedstrijd....Vergeet je NOOIT meer
Eigenlijk ook wel jaquote:
Whehehe, eindelijk een gezicht bij loekje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef g4st het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-A3l8XA2WtE&eurl=http%3A%2F%2Floekiej85%2Ehyves%2Enl%2F
dikke zonnebrilquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Whehehe, eindelijk een gezicht bij loekje.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Whehehe, eindelijk een gezicht bij loekje.
Hé he he he he, smoke weed everydayquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't nog steeds zo naar dat Emerton die finale niet mocht spelen vanwege een debiele gele kaart in de halve finale die nergens op sloeg. Bah.
Ach we wonnen hemquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't nog steeds zo naar dat Emerton die finale niet mocht spelen vanwege een debiele gele kaart in de halve finale die nergens op sloeg. Bah.
Rot eens ff op met die linkjesquote:
Nu heeft google hem voor 10 jaar bewaardquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb hem al verwijderd, als je hem nou zelf niet gequote had.
Thx hoef niet met m'n kop op fokquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb hem al verwijderd, als je hem nou zelf niet gequote had.
Dankzij die linkse rakkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat we niet naar de coolsingel konden
Een huldiging van Feyenoord verpesten is nooit goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, hij deed wat goeds voor de wereld.
Zou goed kunnen, Az is al op zoek naar een vervanger voor de Cler.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef g4st het volgende:
de Cler schijnt weer eens in verband te zijn gebracht met Feyenoord
Klinkt als een Bosz-transfer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, Az is al op zoek naar een vervanger voor de Cler.
Zou het overigens een onbegrijpelijke transfer vinden, Drenthe doet het toch goed op de LB positie, of je moet Drenthe links-half zetten maar daar heb ik dan weer liever van Bronckhorst met Drenthe er als LB achter, maar goed.
Mwoah, de Cler zou geen slechte zijn, met z'n ervaring en z'n opbouwende kwaliteiten. Kun je Drenthe doorschuiven naar het middenveld.quote:
jij vind volkert van der graaf goed ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Happel is een geitenwollensokken bomenknuffelaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij vind volkert van der graaf goed ?![]()
![]()
Linksbackpositie staat ongeveer onderaan het prioriteitenlijstje, dus ik hoef geen De Cler.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef g4st het volgende:
[..]
Mwoah, de Cler zou geen slechte zijn, met z'n ervaring en z'n opbouwende kwaliteiten. Kun je Drenthe doorschuiven naar het middenveld.
Maar van mij hoeft ie niet te komen, alleen als er niets beters haalbaar is.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vooral Talpa heeft daar een handje van. Sowieso nemen die het altijd op voor de spelers / bestuur en zijn ze altijd al gauw negatief over de supportersquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel prettig trouwens dat de mening dat Koeman er niks aan kan doen, en dat hij het maximale uit de groep haalt langzaam maar zeker ook in twijfel wordt getrokken.
Eindelijk een paar journalisten/columnisten die niet oppertunistisch proberen te scoren met sensationele of emotionele doemscenario's of liefkozend bedoelde 'Feyenoord is zielig, en Koeman in het bijzonder' praatjes.
Ja, enige minpunt van Wilfred Genee; doet altijd zo 'redelijk'quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vooral Talpa heeft daar een handje van. Sowieso nemen die het altijd op voor de spelers / bestuur en zijn ze altijd al gauw negatief over de supporters.
Krijg altijd zin om hem af te schietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef g4st het volgende:
[..]
Ja, enige minpunt van Wilfred Genee; doet altijd zo 'redelijk'
Beter dan die kale pisnicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij vind volkert van der graaf goed ?![]()
![]()
Zeker ook omdat het een jood is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Linksbackpositie staat ongeveer onderaan het prioriteitenlijstje, dus ik hoef geen De Cler.
Triestquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter dan die kale pisnicht.
[..]
Zeker ook omdat het een jood is.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Kom, laten we ons niet (meer) met Fortuyn bezig houden, het is hier geen POL en bovendien was hij volgens mij nog voor Sparta ook.
Precies een club voor hem, een club voor mensen die zich verheven voelen boven het gepeupel.
quote:
Nee je had gelijk, hij was wel voor Sparta. Moest alleen ff popi jopi doen toen Feyenoord in de finale stond.quote:
Top filmpje..quote:
Klopt, maarjaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef g4st het volgende:
[..]
Nee je had gelijk, hij was wel voor Sparta. Moest alleen ff popi jopi doen toen Feyenoord in de finale stond.
hij was een spartaanquote:
Wat heb ik toen zitten schelden, echt niet normaal.. we waren toen ook zo dichtbij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet alleen die wedstrijd, ook de kwart en halve finale. Eerst tegen PSV, met die kopbal van Pierre vlak voor tijd.
quote:Koeman weg bij Feyenoord
Erwin Koeman stopt als trainer bij Feyenoord. Hij maakt dat vandaag op een persconferentie bekend.
uitgegeven: 08:05 03-05-2007 gewijzigd: 08:05 03-05-2007
De trainer heeft onvoldoende vertrouwen, dat hij de spelersgroep voor de playoffs aan het voetballen krijgt. Er was nog wel voldoende vertrouwen van de club Feyenoord in de trainer. Het contract van de coach liep nog één jaar door.
Wie de ploeg tijdens de playoffs zal gaan leiden is nog onbekend. Feyenoord eindigde dit seizoen als zevende op de ranglijst. Afgelopen zondag miste Feyenoord de playoffs voor een Championsleague-plaats, door met 5-1 van Heerenveen te verliezen.
Feyenoord speelt in de eerste ronde van de playoffs een dubbele ontmoeting tegen FC Groningen.
bron Rijnmond.nl
Co heeft een contract dat dit seizoen eindigt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hij moet de huidige selectie weer aan het voetballen krijgen. Naar mijn idee is Co Adriaanse daar het beste geschikt voor, maar of die met deze selectie wil trainen, laat staan zijn baan in de Oekraine wil opzeggen?
Iedere trainer, behalve Koeman, kan iets met dit materiaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag me af of er een trainer is , die met dit materiaal wat kan , alleen van de Guzman , Drenthe , Vlaar en nog 1 of 2 zou ik vrolijk van worden.
Mij benieuwen wie het wordt
Iedere trainer kan er wat mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag me af of er een trainer is , die met dit materiaal wat kan , alleen van de Guzman , Drenthe , Vlaar en nog 1 of 2 zou ik vrolijk van worden.
Mij benieuwen wie het wordt
van hanegem zeker niet als bosz er zit....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Wie zien jullie het liefst als opvolger?
Co Adriaanse?
Toch maar weer Bert van Marwijk?
Willem van Hanegem?
Of iemand anders?
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hij moet de huidige selectie weer aan het voetballen krijgen. Naar mijn idee is Co Adriaanse daar het beste geschikt voor, maar of die met deze selectie wil trainen, laat staan zijn baan in de Oekraine wil opzeggen?
Co it is then.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:49 schreef avotar het volgende:
Co heeft een contract dat dit seizoen eindigt.
Peter Bosz?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef venomsnake het volgende:
Wie gaat er nu voor de groep staan tijdens de Playoffs?
Pierre!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef venomsnake het volgende:
Wie gaat er nu voor de groep staan tijdens de Playoffs?
dat is toch net zo'n sul als Erwin?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:08 schreef mister_popcorn het volgende:
ff afwachten wie de nieuwe wordt... ben wel benieuwd, ik hoop op mario eigenlijk.
Te weinig vertrouwen dat ze het gaan halen denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:27 schreef Dynia het volgende:
wat een vreemd moment zo vlak voor de playoffs...had ie dat ou ook niet even kunnen doen, of is dit voor het zogenaamde schokeffect?
aub niet zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat is 1. Nu de rest nog. Metgod nu voor de groep voor de playoffs?
Die vond ik als speler altijd wel een soort uitstraling van een coach hebben, op de een of andere manier. Hoe die het nu doet weet ik verder niet.quote:
Hij heeft een jaartje Excelsior gedaan.. Gedegradeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die vond ik als speler altijd wel een soort uitstraling van een coach hebben, op de een of andere manier. Hoe die het nu doet weet ik verder niet.
Wim J.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Maar oké, ik zie dit incapabele bestuur de vacature als trainer wel weer intern oplossen.
![]()
Volgens mij kreeg hij het voor elkaar om onderin de eerste divisie te eindigen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij heeft een jaartje Excelsior gedaan.. Gedegradeerd.
(meen ik)
Nee joh, Metgod en Duut moeten ook wieberen. Twee zoutzakken waar je echt geen drol aan hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat is 1. Nu de rest nog. Metgod nu voor de groep voor de playoffs?
Misschien is een functie als cornervlag wat voor zequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee joh, Metgod en Duut moeten ook wieberen. Twee zoutzakken waar je echt geen drol aan hebt.
Heus is mijn heldquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben jij niet toe aan een nieuwe gebruikersnaam?
Gullit is allang weg man ...
![]()
Het is beter dat hij meteen opstapt met zijn constante negativisme. Zelden een trainer gezien die zijn spelers zo neerhaalt om zijn eigen straatje schoon te vegen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:
Verrassend. Had een vertrek wel verwacht, maar dan wel na de play-offs.
Maar Okéquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het is beter dat hij meteen opstapt met zijn constante negativisme. Zelden een trainer gezien die zijn spelers zo neerhaalt om zijn eigen straatje schoon te vegen.
Gullitquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het is beter dat hij meteen opstapt met zijn constante negativisme. Zelden een trainer gezien die zijn spelers zo neerhaalt om zijn eigen straatje schoon te vegen.
Volgens Teletekst, las ik ergens, zouden Metgod en Duut zijn taken waarnemen in de play-offs...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef mister_popcorn het volgende:
nog 20 minuten, misschien dat ze ook wel nieuwe trainer bekend maken?
En dat we Ronaldinho gekocht hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef Happel het volgende:
Er wordt gelijk bekend gemaakt dat Feijenoord wordt overgenomen door Gazprom en dat Adriaanse trainer wordt.
Ook volgens VI:quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens Teletekst, las ik ergens, zouden Metgod en Duut zijn taken waarnemen in de play-offs...
Dat word pijnlijk
Halenquote:Trond Sollied heeft als trainer gewerkt bij:
Bodø/Glimt (1992-1996, 1x kampioen in de 1. divisjon en 1x bekerwinnaar)
Rosenborg BK (1996-1998, 2x kampioen)
AA Gent (december 1998 tot mei 2000)
Club Brugge (juni 2000 tot juni 2005, kampioen in 2003 en 2005, bekerwinnaar in 2002 en 2004)
Olympiakos (juli 2005 tot december 2006, kampioen en bekerwinnaar in 2006)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef Happel het volgende:
Wel grappig. Naar verwachting zal Koeman opstappen. Blijkt zometeen dat er helemaal niemand weggaat, maar dat ze in overeenstemming met elkaar een nieuw contract voor de duur van tien jaar hebben ondertekend.
Jullie doen alsof de problemen over zijn na het vetrek van Koeman....quote:
Ik denk dat hij zelf de kicksen weer uit de wilgen haaltquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef Happel het volgende:
Wel grappig. Naar verwachting zal Koeman opstappen. Blijkt zometeen dat er helemaal niemand weggaat, maar dat ze in overeenstemming met elkaar een nieuw contract voor de duur van tien jaar hebben ondertekend.
Jij gaat daar vanuit, niemand anders.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jullie doen alsof de problemen over zijn na het vetrek van Koeman....![]()
Lijkt me wel het beste ja mits het niet weer een type Petrovic is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef Vakkie_W het volgende:
De nieuwe trainer moet een compleet nieuwe staf mee nemen idd.
Aan het aantal tegendoelpunten te zien weten ze ook niet wat verdedigen isquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef EnactedChaos het volgende:
Hoe kan je trouwens in hemelsnaam met 3 verdedigende (oud)spelers op de bank zitten? Hoe kan je spelers als Wijnaldum, de Guzman, Castelen, Hofs etc. nou beter maken als je zelf geen flikker weet van aanvallen?Laat staan hoe je een aanvallende speelstijl in elkaar draait. Die gasten weten helemaal niet wat anvallen is.
Tja, dan zal Bosz eerst op moeten stappen, en dat zal hij niet doen, denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef ruud_fr het volgende:
Ron Jans misschien, Booy niet
zie liever Been, Van Hanegem en Bosvelt als technische staf volgend jaar
Dat was ik er nog vergeten bij te zeggen ja. Ze kunnen al geen verdediger beter maken, laat staan een aanvaller.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Aan het aantal tegendoelpunten te zien weten ze ook niet wat verdedigen is![]()
Die heeft aangegeven nog een jaar door te gaan in Groingen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef ruud_fr het volgende:
Ron Jans misschien
op de radio schakelen ze zometeen naar de kuip, persconferentie is nog niet begonnen zeiden ze net.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef venomsnake het volgende:
Zend tv Rijmond die persconferentie niet uit? Pastors is er nu op![]()
RRquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef JohanC het volgende:
welke zender?
Die zegt toch geen nee als er een ploeg komt uit de traditionele top 3?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft aangegeven nog een jaar door te gaan in Groingen.![]()
Contract met een jaar verlengd.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Woerts zegt dat Koeman Feyenoord altijd positief heeft uitgedragen naar de buitenwereld![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik geen Feyenoorder ben, en dus de buitenwereld, kan ik alleen maar concluderen dat hij daarin gelijk heeft... Hij is altijd realistisch geweest en heeft nooit iemand afgevallen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Woerts zegt dat Koeman Feyenoord altijd positief heeft uitgedragen naar de buitenwereld![]()
![]()
![]()
![]()
Maar okéquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Aangezien ik geen Feyenoorder ben, en dus de buitenwereld, kan ik alleen maar concluderen dat hij daarin gelijk heeft... Hij is altijd realistisch geweest en heeft nooit iemand afgevallen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar oké
Maar oké
Ja oké
Oké
Maar oké
Ja oké
Oké
Maar oké
Oké
Ja oké
Precies, die blijven nu buiten schot maar imo voegen die zoutzakken weinig toequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef don-diablo het volgende:
Opgerot en neem je assisenten maar mee.
Huh? Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef Marcosss het volgende:
Is die Wijnaldum dan ook niet beschikbaar voor de playoffs eigenlijk?
Niks over gehoordquote:Ik herinner me trouwens dat Buijs vorig jaar rood kreeg voor Groningen in de playoffs. Neemt hij die schorsing nu gewoon mee naar Feyenoord dan?
Omdat hij nu meedoet aan dat EK onder 17 natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Huh? Waarom niet?
[..]
Niks over gehoord
quote:Erwin Koeman: 'Ik ben niet meer gemotiveerd'
3/5/2007 11:00
Erwin Koeman stapt per direct op bij Feyenoord. De coach zegt dat hij de motivatie mist om het seizoen af te maken bij de Rotterdamse club.
'Het belangrijkste is mijn gevoel', vertelde Koeman donderdagochtend in De Kuip. 'En mijn gevoel geeft aan dat ik niet meer honderd procent gemotiveerd ben om met deze ploeg te kunnen presteren in de play-offs om Europees voetbal. Het zat er een beetje aan te komen, gezien de hele situatie. Ik ben wel trots.'
Meer wilde Koeman niet uitwijden over zijn afscheid. De trainer had woensdag uitgebreid met de Feyenoord-directie gesproken over zijn voornemen op te stappen. Twee weken geleden had hij ook al overwogen te vertrekken, na de 4-1 nederlaag bij Heracles Almelo. Zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wist hem destijds nog om te praten. Maar na het 5-1 verlies dat Feyenoord zondag leed bij SC Heerenveen liet hij zich niet meer van zijn vertrek weerhouden.
Koemans assistenten John Metgod en Henk Duut nemen voorlopig de taken van de opgestapte trainer over. Technisch directeur Peter Bosz voegde daar aan toe dat de mogelijkheid bestaat dat er alsnog iemand 'bij komt' om met Feyenoord te proberen in de play-offs kwalificatie voor het UEFA Cup-toernooi af te dwingen
tuurlijk welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef Marcosss het volgende:
Is die Wijnaldum dan ook niet beschikbaar voor de playoffs eigenlijk?
Joh, die indruk gaf je al het hele seizoen, lapzwansquote:Erwin Koeman: 'Ik ben niet meer gemotiveerd'
Niet meer gemotiveerd? Krijg de touwtyfus, ken je kluiven.. Bloedhond!quote:Erwin Koeman: 'Ik ben niet meer gemotiveerd'
3/5/2007 11:00
Erwin Koeman stapt per direct op bij Feyenoord. De coach zegt dat hij de motivatie mist om het seizoen af te maken bij de Rotterdamse club.
'Het belangrijkste is mijn gevoel', vertelde Koeman donderdagochtend in De Kuip. 'En mijn gevoel geeft aan dat ik niet meer honderd procent gemotiveerd ben om met deze ploeg te kunnen presteren in de play-offs om Europees voetbal. Het zat er een beetje aan te komen, gezien de hele situatie. Ik ben wel trots.'
Meer wilde Koeman niet uitwijden over zijn afscheid. De trainer had woensdag uitgebreid met de Feyenoord-directie gesproken over zijn voornemen op te stappen. Twee weken geleden had hij ook al overwogen te vertrekken, na de 4-1 nederlaag bij Heracles Almelo. Zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wist hem destijds nog om te praten. Maar na het 5-1 verlies dat Feyenoord zondag leed bij SC Heerenveen liet hij zich niet meer van zijn vertrek weerhouden.
Koemans assistenten John Metgod en Henk Duut nemen voorlopig de taken van de opgestapte trainer over. Technisch directeur Peter Bosz voegde daar aan toe dat de mogelijkheid bestaat dat er alsnog iemand 'bij komt' om met Feyenoord te proberen in de play-offs kwalificatie voor het UEFA Cup-toernooi af te dwingen
zo dom zijn ze wel, maar geloof niet dat Booy een vriendje of familie van Bosz isquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef Erasmusch het volgende:
Booykom op zo dom zijn ze ook weer niet
Op die geweldige 7e plaats? Op het mislopen van de play-offs van de 1e vijf, waardoor zelfs Europees voetbal een onzekerheid wordt? Op de gigantische groei die de club in kwalitatief opzicht heeft doorgemaakt? Op het negatieve doelsaldo?quote:Ik ben wel trots
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Willem kom je naar huis toe ?
Jammer dat Booy niet naar Brugge isquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef venomsnake het volgende:
Zou mij niets verbazen als het Booy wordt.. Die heeft toch aangegeven dat hij weg wil bij Utrecht..?
Tuurlijk is dat mogelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Bosz die zichzelf tot trainer benoemd...
Is dat mogelijk?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Briljant was die tijd, heel de nacht er na rijnmond geluisterd![]()
Euh jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Rijmond luisteren! Zo'n prijs winnen en nog niet eens in de stad zijn.
4x de Murphys uitgekankerd en wakker worden op een bankje in Hoog Catharijnequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Rijmond luisteren! Zo'n prijs winnen en nog niet eens in de stad zijn.
ADRIAANSE WIL ZELF NIET.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, ik zie maar 3 man die Feyenoord weer kunnen helpen.
Adriaanse, Beenhakker of Willem. Willem komt niet zolang Bosz er zit, en de andere 2 wilt het merendeel van de supporters niet, terwijl ze wel het onderste uit de kan kunnen halen bij spelers.
In 98 werd je kampioen met een niet super goede selectie, volgens sommige.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, ik zie maar 3 man die Feyenoord weer kunnen helpen.
Adriaanse, Beenhakker of Willem. Willem komt niet zolang Bosz er zit, en de andere 2 wilt het merendeel van de supporters niet, terwijl ze wel het onderste uit de kan kunnen halen bij spelers.
99quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In 98 werd je kampioen met een niet super goede selectie, volgens sommige.
dus is beenhakker wel een goede trainer![]()
je vergeet het half aanranden van vrouwen, en kotsen in de treinquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
4x de Murphys uitgekankerd en wakker worden op een bankje in Hoog Catharijne![]()
lijkt me een prima trainer voor Feyenoord, hij staat ook voor fysiek voetbal en z'n niet lullen maar poetsen instelling van zn teamsquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Laat ze Trond Sollied maar aanstellen als nieuwe trainer
Mjah, Brugge is de laatste tijd nog meer op Feijenoord gaan lijken; problemen met zo'n beetje iedere trainer die ze proberen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Sollied was toch met problemen weggegaan bij Brugge?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Sollied was toch met problemen weggegaan bij Brugge?
quote:Terwijl Sollied op vakantie was in Griekenland, lekte er in de Belgische pers een videoboodschap uit waarop hij aankondigde dat hij trainer zou worden bij Olympiakos. Sollied zei dat de video eigenlijk pas mocht vertoond worden nadat hij voor de Griekse club getekend had, maar het bestuur van Club Brugge interpreteerde de videoboodschap alsof hij ontslag nam.
Nooit, zolang Bosz er zit denkquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Misschien is Henk Fraser wel te porren?
's Middags heerlijk in de zon in de Oude Haven, daarna naar DHZ en na de wedstrijd weer naar de Oude Haven, het was zo'n geweldige dag!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
4x de Murphys uitgekankerd en wakker worden op een bankje in Hoog Catharijne![]()
Je kan je avatar ook wel aanpassen nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |