Huh? Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef Marcosss het volgende:
Is die Wijnaldum dan ook niet beschikbaar voor de playoffs eigenlijk?
Niks over gehoordquote:Ik herinner me trouwens dat Buijs vorig jaar rood kreeg voor Groningen in de playoffs. Neemt hij die schorsing nu gewoon mee naar Feyenoord dan?
Omdat hij nu meedoet aan dat EK onder 17 natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Huh? Waarom niet?
[..]
Niks over gehoord
quote:Erwin Koeman: 'Ik ben niet meer gemotiveerd'
3/5/2007 11:00
Erwin Koeman stapt per direct op bij Feyenoord. De coach zegt dat hij de motivatie mist om het seizoen af te maken bij de Rotterdamse club.
'Het belangrijkste is mijn gevoel', vertelde Koeman donderdagochtend in De Kuip. 'En mijn gevoel geeft aan dat ik niet meer honderd procent gemotiveerd ben om met deze ploeg te kunnen presteren in de play-offs om Europees voetbal. Het zat er een beetje aan te komen, gezien de hele situatie. Ik ben wel trots.'
Meer wilde Koeman niet uitwijden over zijn afscheid. De trainer had woensdag uitgebreid met de Feyenoord-directie gesproken over zijn voornemen op te stappen. Twee weken geleden had hij ook al overwogen te vertrekken, na de 4-1 nederlaag bij Heracles Almelo. Zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wist hem destijds nog om te praten. Maar na het 5-1 verlies dat Feyenoord zondag leed bij SC Heerenveen liet hij zich niet meer van zijn vertrek weerhouden.
Koemans assistenten John Metgod en Henk Duut nemen voorlopig de taken van de opgestapte trainer over. Technisch directeur Peter Bosz voegde daar aan toe dat de mogelijkheid bestaat dat er alsnog iemand 'bij komt' om met Feyenoord te proberen in de play-offs kwalificatie voor het UEFA Cup-toernooi af te dwingen
tuurlijk welquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef Marcosss het volgende:
Is die Wijnaldum dan ook niet beschikbaar voor de playoffs eigenlijk?
Joh, die indruk gaf je al het hele seizoen, lapzwansquote:Erwin Koeman: 'Ik ben niet meer gemotiveerd'
Niet meer gemotiveerd? Krijg de touwtyfus, ken je kluiven.. Bloedhond!quote:Erwin Koeman: 'Ik ben niet meer gemotiveerd'
3/5/2007 11:00
Erwin Koeman stapt per direct op bij Feyenoord. De coach zegt dat hij de motivatie mist om het seizoen af te maken bij de Rotterdamse club.
'Het belangrijkste is mijn gevoel', vertelde Koeman donderdagochtend in De Kuip. 'En mijn gevoel geeft aan dat ik niet meer honderd procent gemotiveerd ben om met deze ploeg te kunnen presteren in de play-offs om Europees voetbal. Het zat er een beetje aan te komen, gezien de hele situatie. Ik ben wel trots.'
Meer wilde Koeman niet uitwijden over zijn afscheid. De trainer had woensdag uitgebreid met de Feyenoord-directie gesproken over zijn voornemen op te stappen. Twee weken geleden had hij ook al overwogen te vertrekken, na de 4-1 nederlaag bij Heracles Almelo. Zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk wist hem destijds nog om te praten. Maar na het 5-1 verlies dat Feyenoord zondag leed bij SC Heerenveen liet hij zich niet meer van zijn vertrek weerhouden.
Koemans assistenten John Metgod en Henk Duut nemen voorlopig de taken van de opgestapte trainer over. Technisch directeur Peter Bosz voegde daar aan toe dat de mogelijkheid bestaat dat er alsnog iemand 'bij komt' om met Feyenoord te proberen in de play-offs kwalificatie voor het UEFA Cup-toernooi af te dwingen
zo dom zijn ze wel, maar geloof niet dat Booy een vriendje of familie van Bosz isquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef Erasmusch het volgende:
Booykom op zo dom zijn ze ook weer niet
Op die geweldige 7e plaats? Op het mislopen van de play-offs van de 1e vijf, waardoor zelfs Europees voetbal een onzekerheid wordt? Op de gigantische groei die de club in kwalitatief opzicht heeft doorgemaakt? Op het negatieve doelsaldo?quote:Ik ben wel trots
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Willem kom je naar huis toe ?
Jammer dat Booy niet naar Brugge isquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:47 schreef venomsnake het volgende:
Zou mij niets verbazen als het Booy wordt.. Die heeft toch aangegeven dat hij weg wil bij Utrecht..?
Tuurlijk is dat mogelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef EnactedChaos het volgende:
Bosz die zichzelf tot trainer benoemd...
Is dat mogelijk?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Briljant was die tijd, heel de nacht er na rijnmond geluisterd![]()
Euh jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Rijmond luisteren! Zo'n prijs winnen en nog niet eens in de stad zijn.
4x de Murphys uitgekankerd en wakker worden op een bankje in Hoog Catharijnequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Rijmond luisteren! Zo'n prijs winnen en nog niet eens in de stad zijn.
ADRIAANSE WIL ZELF NIET.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, ik zie maar 3 man die Feyenoord weer kunnen helpen.
Adriaanse, Beenhakker of Willem. Willem komt niet zolang Bosz er zit, en de andere 2 wilt het merendeel van de supporters niet, terwijl ze wel het onderste uit de kan kunnen halen bij spelers.
In 98 werd je kampioen met een niet super goede selectie, volgens sommige.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, ik zie maar 3 man die Feyenoord weer kunnen helpen.
Adriaanse, Beenhakker of Willem. Willem komt niet zolang Bosz er zit, en de andere 2 wilt het merendeel van de supporters niet, terwijl ze wel het onderste uit de kan kunnen halen bij spelers.
99quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In 98 werd je kampioen met een niet super goede selectie, volgens sommige.
dus is beenhakker wel een goede trainer![]()
je vergeet het half aanranden van vrouwen, en kotsen in de treinquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
4x de Murphys uitgekankerd en wakker worden op een bankje in Hoog Catharijne![]()
lijkt me een prima trainer voor Feyenoord, hij staat ook voor fysiek voetbal en z'n niet lullen maar poetsen instelling van zn teamsquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Laat ze Trond Sollied maar aanstellen als nieuwe trainer
Mjah, Brugge is de laatste tijd nog meer op Feijenoord gaan lijken; problemen met zo'n beetje iedere trainer die ze proberen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Sollied was toch met problemen weggegaan bij Brugge?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Sollied was toch met problemen weggegaan bij Brugge?
quote:Terwijl Sollied op vakantie was in Griekenland, lekte er in de Belgische pers een videoboodschap uit waarop hij aankondigde dat hij trainer zou worden bij Olympiakos. Sollied zei dat de video eigenlijk pas mocht vertoond worden nadat hij voor de Griekse club getekend had, maar het bestuur van Club Brugge interpreteerde de videoboodschap alsof hij ontslag nam.
Nooit, zolang Bosz er zit denkquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Misschien is Henk Fraser wel te porren?
's Middags heerlijk in de zon in de Oude Haven, daarna naar DHZ en na de wedstrijd weer naar de Oude Haven, het was zo'n geweldige dag!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
4x de Murphys uitgekankerd en wakker worden op een bankje in Hoog Catharijne![]()
Je kan je avatar ook wel aanpassen nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |