Top filmpje..quote:
Klopt, maarjaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef g4st het volgende:
[..]
Nee je had gelijk, hij was wel voor Sparta. Moest alleen ff popi jopi doen toen Feyenoord in de finale stond.
hij was een spartaanquote:
Wat heb ik toen zitten schelden, echt niet normaal.. we waren toen ook zo dichtbij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet alleen die wedstrijd, ook de kwart en halve finale. Eerst tegen PSV, met die kopbal van Pierre vlak voor tijd.
quote:Koeman weg bij Feyenoord
Erwin Koeman stopt als trainer bij Feyenoord. Hij maakt dat vandaag op een persconferentie bekend.
uitgegeven: 08:05 03-05-2007 gewijzigd: 08:05 03-05-2007
De trainer heeft onvoldoende vertrouwen, dat hij de spelersgroep voor de playoffs aan het voetballen krijgt. Er was nog wel voldoende vertrouwen van de club Feyenoord in de trainer. Het contract van de coach liep nog één jaar door.
Wie de ploeg tijdens de playoffs zal gaan leiden is nog onbekend. Feyenoord eindigde dit seizoen als zevende op de ranglijst. Afgelopen zondag miste Feyenoord de playoffs voor een Championsleague-plaats, door met 5-1 van Heerenveen te verliezen.
Feyenoord speelt in de eerste ronde van de playoffs een dubbele ontmoeting tegen FC Groningen.
bron Rijnmond.nl
Co heeft een contract dat dit seizoen eindigt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hij moet de huidige selectie weer aan het voetballen krijgen. Naar mijn idee is Co Adriaanse daar het beste geschikt voor, maar of die met deze selectie wil trainen, laat staan zijn baan in de Oekraine wil opzeggen?
Iedere trainer, behalve Koeman, kan iets met dit materiaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag me af of er een trainer is , die met dit materiaal wat kan , alleen van de Guzman , Drenthe , Vlaar en nog 1 of 2 zou ik vrolijk van worden.
Mij benieuwen wie het wordt
Iedere trainer kan er wat mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag me af of er een trainer is , die met dit materiaal wat kan , alleen van de Guzman , Drenthe , Vlaar en nog 1 of 2 zou ik vrolijk van worden.
Mij benieuwen wie het wordt
van hanegem zeker niet als bosz er zit....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Wie zien jullie het liefst als opvolger?
Co Adriaanse?
Toch maar weer Bert van Marwijk?
Willem van Hanegem?
Of iemand anders?
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hij moet de huidige selectie weer aan het voetballen krijgen. Naar mijn idee is Co Adriaanse daar het beste geschikt voor, maar of die met deze selectie wil trainen, laat staan zijn baan in de Oekraine wil opzeggen?
Co it is then.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:49 schreef avotar het volgende:
Co heeft een contract dat dit seizoen eindigt.
Peter Bosz?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef venomsnake het volgende:
Wie gaat er nu voor de groep staan tijdens de Playoffs?
Pierre!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef venomsnake het volgende:
Wie gaat er nu voor de groep staan tijdens de Playoffs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |