Whehehe, eindelijk een gezicht bij loekje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef g4st het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-A3l8XA2WtE&eurl=http%3A%2F%2Floekiej85%2Ehyves%2Enl%2F
dikke zonnebrilquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Whehehe, eindelijk een gezicht bij loekje.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Whehehe, eindelijk een gezicht bij loekje.
Hé he he he he, smoke weed everydayquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't nog steeds zo naar dat Emerton die finale niet mocht spelen vanwege een debiele gele kaart in de halve finale die nergens op sloeg. Bah.
Ach we wonnen hemquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't nog steeds zo naar dat Emerton die finale niet mocht spelen vanwege een debiele gele kaart in de halve finale die nergens op sloeg. Bah.
Rot eens ff op met die linkjesquote:
Nu heeft google hem voor 10 jaar bewaardquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb hem al verwijderd, als je hem nou zelf niet gequote had.
Thx hoef niet met m'n kop op fokquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb hem al verwijderd, als je hem nou zelf niet gequote had.
Dankzij die linkse rakkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat we niet naar de coolsingel konden
Een huldiging van Feyenoord verpesten is nooit goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, hij deed wat goeds voor de wereld.
Zou goed kunnen, Az is al op zoek naar een vervanger voor de Cler.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef g4st het volgende:
de Cler schijnt weer eens in verband te zijn gebracht met Feyenoord
Klinkt als een Bosz-transfer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, Az is al op zoek naar een vervanger voor de Cler.
Zou het overigens een onbegrijpelijke transfer vinden, Drenthe doet het toch goed op de LB positie, of je moet Drenthe links-half zetten maar daar heb ik dan weer liever van Bronckhorst met Drenthe er als LB achter, maar goed.
Mwoah, de Cler zou geen slechte zijn, met z'n ervaring en z'n opbouwende kwaliteiten. Kun je Drenthe doorschuiven naar het middenveld.quote:
jij vind volkert van der graaf goed ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Happel is een geitenwollensokken bomenknuffelaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij vind volkert van der graaf goed ?![]()
![]()
Linksbackpositie staat ongeveer onderaan het prioriteitenlijstje, dus ik hoef geen De Cler.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef g4st het volgende:
[..]
Mwoah, de Cler zou geen slechte zijn, met z'n ervaring en z'n opbouwende kwaliteiten. Kun je Drenthe doorschuiven naar het middenveld.
Maar van mij hoeft ie niet te komen, alleen als er niets beters haalbaar is.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vooral Talpa heeft daar een handje van. Sowieso nemen die het altijd op voor de spelers / bestuur en zijn ze altijd al gauw negatief over de supportersquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel prettig trouwens dat de mening dat Koeman er niks aan kan doen, en dat hij het maximale uit de groep haalt langzaam maar zeker ook in twijfel wordt getrokken.
Eindelijk een paar journalisten/columnisten die niet oppertunistisch proberen te scoren met sensationele of emotionele doemscenario's of liefkozend bedoelde 'Feyenoord is zielig, en Koeman in het bijzonder' praatjes.
Ja, enige minpunt van Wilfred Genee; doet altijd zo 'redelijk'quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vooral Talpa heeft daar een handje van. Sowieso nemen die het altijd op voor de spelers / bestuur en zijn ze altijd al gauw negatief over de supporters.
Krijg altijd zin om hem af te schietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef g4st het volgende:
[..]
Ja, enige minpunt van Wilfred Genee; doet altijd zo 'redelijk'
Beter dan die kale pisnicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij vind volkert van der graaf goed ?![]()
![]()
Zeker ook omdat het een jood is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Linksbackpositie staat ongeveer onderaan het prioriteitenlijstje, dus ik hoef geen De Cler.
Triestquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter dan die kale pisnicht.
[..]
Zeker ook omdat het een jood is.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Kom, laten we ons niet (meer) met Fortuyn bezig houden, het is hier geen POL en bovendien was hij volgens mij nog voor Sparta ook.
Precies een club voor hem, een club voor mensen die zich verheven voelen boven het gepeupel.
quote:
Nee je had gelijk, hij was wel voor Sparta. Moest alleen ff popi jopi doen toen Feyenoord in de finale stond.quote:
Top filmpje..quote:
Klopt, maarjaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef g4st het volgende:
[..]
Nee je had gelijk, hij was wel voor Sparta. Moest alleen ff popi jopi doen toen Feyenoord in de finale stond.
hij was een spartaanquote:
Wat heb ik toen zitten schelden, echt niet normaal.. we waren toen ook zo dichtbij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet alleen die wedstrijd, ook de kwart en halve finale. Eerst tegen PSV, met die kopbal van Pierre vlak voor tijd.
quote:Koeman weg bij Feyenoord
Erwin Koeman stopt als trainer bij Feyenoord. Hij maakt dat vandaag op een persconferentie bekend.
uitgegeven: 08:05 03-05-2007 gewijzigd: 08:05 03-05-2007
De trainer heeft onvoldoende vertrouwen, dat hij de spelersgroep voor de playoffs aan het voetballen krijgt. Er was nog wel voldoende vertrouwen van de club Feyenoord in de trainer. Het contract van de coach liep nog één jaar door.
Wie de ploeg tijdens de playoffs zal gaan leiden is nog onbekend. Feyenoord eindigde dit seizoen als zevende op de ranglijst. Afgelopen zondag miste Feyenoord de playoffs voor een Championsleague-plaats, door met 5-1 van Heerenveen te verliezen.
Feyenoord speelt in de eerste ronde van de playoffs een dubbele ontmoeting tegen FC Groningen.
bron Rijnmond.nl
Co heeft een contract dat dit seizoen eindigt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hij moet de huidige selectie weer aan het voetballen krijgen. Naar mijn idee is Co Adriaanse daar het beste geschikt voor, maar of die met deze selectie wil trainen, laat staan zijn baan in de Oekraine wil opzeggen?
Iedere trainer, behalve Koeman, kan iets met dit materiaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag me af of er een trainer is , die met dit materiaal wat kan , alleen van de Guzman , Drenthe , Vlaar en nog 1 of 2 zou ik vrolijk van worden.
Mij benieuwen wie het wordt
Iedere trainer kan er wat mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag me af of er een trainer is , die met dit materiaal wat kan , alleen van de Guzman , Drenthe , Vlaar en nog 1 of 2 zou ik vrolijk van worden.
Mij benieuwen wie het wordt
van hanegem zeker niet als bosz er zit....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef sjimz het volgende:
Wie zien jullie het liefst als opvolger?
Co Adriaanse?
Toch maar weer Bert van Marwijk?
Willem van Hanegem?
Of iemand anders?
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hij moet de huidige selectie weer aan het voetballen krijgen. Naar mijn idee is Co Adriaanse daar het beste geschikt voor, maar of die met deze selectie wil trainen, laat staan zijn baan in de Oekraine wil opzeggen?
Co it is then.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:49 schreef avotar het volgende:
Co heeft een contract dat dit seizoen eindigt.
Peter Bosz?quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef venomsnake het volgende:
Wie gaat er nu voor de groep staan tijdens de Playoffs?
Pierre!quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef venomsnake het volgende:
Wie gaat er nu voor de groep staan tijdens de Playoffs?
dat is toch net zo'n sul als Erwin?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:08 schreef mister_popcorn het volgende:
ff afwachten wie de nieuwe wordt... ben wel benieuwd, ik hoop op mario eigenlijk.
Te weinig vertrouwen dat ze het gaan halen denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:27 schreef Dynia het volgende:
wat een vreemd moment zo vlak voor de playoffs...had ie dat ou ook niet even kunnen doen, of is dit voor het zogenaamde schokeffect?
aub niet zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat is 1. Nu de rest nog. Metgod nu voor de groep voor de playoffs?
Die vond ik als speler altijd wel een soort uitstraling van een coach hebben, op de een of andere manier. Hoe die het nu doet weet ik verder niet.quote:
Hij heeft een jaartje Excelsior gedaan.. Gedegradeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die vond ik als speler altijd wel een soort uitstraling van een coach hebben, op de een of andere manier. Hoe die het nu doet weet ik verder niet.
Wim J.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Maar oké, ik zie dit incapabele bestuur de vacature als trainer wel weer intern oplossen.
![]()
Volgens mij kreeg hij het voor elkaar om onderin de eerste divisie te eindigen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij heeft een jaartje Excelsior gedaan.. Gedegradeerd.
(meen ik)
Nee joh, Metgod en Duut moeten ook wieberen. Twee zoutzakken waar je echt geen drol aan hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat is 1. Nu de rest nog. Metgod nu voor de groep voor de playoffs?
Misschien is een functie als cornervlag wat voor zequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee joh, Metgod en Duut moeten ook wieberen. Twee zoutzakken waar je echt geen drol aan hebt.
Heus is mijn heldquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben jij niet toe aan een nieuwe gebruikersnaam?
Gullit is allang weg man ...
![]()
Het is beter dat hij meteen opstapt met zijn constante negativisme. Zelden een trainer gezien die zijn spelers zo neerhaalt om zijn eigen straatje schoon te vegen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:
Verrassend. Had een vertrek wel verwacht, maar dan wel na de play-offs.
Maar Okéquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het is beter dat hij meteen opstapt met zijn constante negativisme. Zelden een trainer gezien die zijn spelers zo neerhaalt om zijn eigen straatje schoon te vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |