Een huldiging van Feyenoord verpesten is nooit goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, hij deed wat goeds voor de wereld.
Zou goed kunnen, Az is al op zoek naar een vervanger voor de Cler.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef g4st het volgende:
de Cler schijnt weer eens in verband te zijn gebracht met Feyenoord
Klinkt als een Bosz-transfer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, Az is al op zoek naar een vervanger voor de Cler.
Zou het overigens een onbegrijpelijke transfer vinden, Drenthe doet het toch goed op de LB positie, of je moet Drenthe links-half zetten maar daar heb ik dan weer liever van Bronckhorst met Drenthe er als LB achter, maar goed.
Mwoah, de Cler zou geen slechte zijn, met z'n ervaring en z'n opbouwende kwaliteiten. Kun je Drenthe doorschuiven naar het middenveld.quote:
jij vind volkert van der graaf goed ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Happel is een geitenwollensokken bomenknuffelaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij vind volkert van der graaf goed ?![]()
![]()
Linksbackpositie staat ongeveer onderaan het prioriteitenlijstje, dus ik hoef geen De Cler.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef g4st het volgende:
[..]
Mwoah, de Cler zou geen slechte zijn, met z'n ervaring en z'n opbouwende kwaliteiten. Kun je Drenthe doorschuiven naar het middenveld.
Maar van mij hoeft ie niet te komen, alleen als er niets beters haalbaar is.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vooral Talpa heeft daar een handje van. Sowieso nemen die het altijd op voor de spelers / bestuur en zijn ze altijd al gauw negatief over de supportersquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel prettig trouwens dat de mening dat Koeman er niks aan kan doen, en dat hij het maximale uit de groep haalt langzaam maar zeker ook in twijfel wordt getrokken.
Eindelijk een paar journalisten/columnisten die niet oppertunistisch proberen te scoren met sensationele of emotionele doemscenario's of liefkozend bedoelde 'Feyenoord is zielig, en Koeman in het bijzonder' praatjes.
Ja, enige minpunt van Wilfred Genee; doet altijd zo 'redelijk'quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vooral Talpa heeft daar een handje van. Sowieso nemen die het altijd op voor de spelers / bestuur en zijn ze altijd al gauw negatief over de supporters.
Krijg altijd zin om hem af te schietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef g4st het volgende:
[..]
Ja, enige minpunt van Wilfred Genee; doet altijd zo 'redelijk'
Beter dan die kale pisnicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij vind volkert van der graaf goed ?![]()
![]()
Zeker ook omdat het een jood is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Linksbackpositie staat ongeveer onderaan het prioriteitenlijstje, dus ik hoef geen De Cler.
Triestquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter dan die kale pisnicht.
[..]
Zeker ook omdat het een jood is.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Kom, laten we ons niet (meer) met Fortuyn bezig houden, het is hier geen POL en bovendien was hij volgens mij nog voor Sparta ook.
Precies een club voor hem, een club voor mensen die zich verheven voelen boven het gepeupel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |