Gullitquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het is beter dat hij meteen opstapt met zijn constante negativisme. Zelden een trainer gezien die zijn spelers zo neerhaalt om zijn eigen straatje schoon te vegen.
Volgens Teletekst, las ik ergens, zouden Metgod en Duut zijn taken waarnemen in de play-offs...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef mister_popcorn het volgende:
nog 20 minuten, misschien dat ze ook wel nieuwe trainer bekend maken?
En dat we Ronaldinho gekocht hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef Happel het volgende:
Er wordt gelijk bekend gemaakt dat Feijenoord wordt overgenomen door Gazprom en dat Adriaanse trainer wordt.
Ook volgens VI:quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens Teletekst, las ik ergens, zouden Metgod en Duut zijn taken waarnemen in de play-offs...
Dat word pijnlijk
Halenquote:Trond Sollied heeft als trainer gewerkt bij:
Bodø/Glimt (1992-1996, 1x kampioen in de 1. divisjon en 1x bekerwinnaar)
Rosenborg BK (1996-1998, 2x kampioen)
AA Gent (december 1998 tot mei 2000)
Club Brugge (juni 2000 tot juni 2005, kampioen in 2003 en 2005, bekerwinnaar in 2002 en 2004)
Olympiakos (juli 2005 tot december 2006, kampioen en bekerwinnaar in 2006)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef Happel het volgende:
Wel grappig. Naar verwachting zal Koeman opstappen. Blijkt zometeen dat er helemaal niemand weggaat, maar dat ze in overeenstemming met elkaar een nieuw contract voor de duur van tien jaar hebben ondertekend.
Jullie doen alsof de problemen over zijn na het vetrek van Koeman....quote:
Ik denk dat hij zelf de kicksen weer uit de wilgen haaltquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef Happel het volgende:
Wel grappig. Naar verwachting zal Koeman opstappen. Blijkt zometeen dat er helemaal niemand weggaat, maar dat ze in overeenstemming met elkaar een nieuw contract voor de duur van tien jaar hebben ondertekend.
Jij gaat daar vanuit, niemand anders.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jullie doen alsof de problemen over zijn na het vetrek van Koeman....![]()
Lijkt me wel het beste ja mits het niet weer een type Petrovic is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef Vakkie_W het volgende:
De nieuwe trainer moet een compleet nieuwe staf mee nemen idd.
Aan het aantal tegendoelpunten te zien weten ze ook niet wat verdedigen isquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef EnactedChaos het volgende:
Hoe kan je trouwens in hemelsnaam met 3 verdedigende (oud)spelers op de bank zitten? Hoe kan je spelers als Wijnaldum, de Guzman, Castelen, Hofs etc. nou beter maken als je zelf geen flikker weet van aanvallen?Laat staan hoe je een aanvallende speelstijl in elkaar draait. Die gasten weten helemaal niet wat anvallen is.
Tja, dan zal Bosz eerst op moeten stappen, en dat zal hij niet doen, denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef ruud_fr het volgende:
Ron Jans misschien, Booy niet
zie liever Been, Van Hanegem en Bosvelt als technische staf volgend jaar
Dat was ik er nog vergeten bij te zeggen ja. Ze kunnen al geen verdediger beter maken, laat staan een aanvaller.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Aan het aantal tegendoelpunten te zien weten ze ook niet wat verdedigen is![]()
Die heeft aangegeven nog een jaar door te gaan in Groingen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef ruud_fr het volgende:
Ron Jans misschien
op de radio schakelen ze zometeen naar de kuip, persconferentie is nog niet begonnen zeiden ze net.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:19 schreef venomsnake het volgende:
Zend tv Rijmond die persconferentie niet uit? Pastors is er nu op![]()
RRquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef JohanC het volgende:
welke zender?
Die zegt toch geen nee als er een ploeg komt uit de traditionele top 3?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft aangegeven nog een jaar door te gaan in Groingen.![]()
Contract met een jaar verlengd.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Woerts zegt dat Koeman Feyenoord altijd positief heeft uitgedragen naar de buitenwereld![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik geen Feyenoorder ben, en dus de buitenwereld, kan ik alleen maar concluderen dat hij daarin gelijk heeft... Hij is altijd realistisch geweest en heeft nooit iemand afgevallen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Woerts zegt dat Koeman Feyenoord altijd positief heeft uitgedragen naar de buitenwereld![]()
![]()
![]()
![]()
Maar okéquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Aangezien ik geen Feyenoorder ben, en dus de buitenwereld, kan ik alleen maar concluderen dat hij daarin gelijk heeft... Hij is altijd realistisch geweest en heeft nooit iemand afgevallen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar oké
Maar oké
Ja oké
Oké
Maar oké
Ja oké
Oké
Maar oké
Oké
Ja oké
Precies, die blijven nu buiten schot maar imo voegen die zoutzakken weinig toequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef don-diablo het volgende:
Opgerot en neem je assisenten maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |