Matigjes, maar dat zijn alleen de livescoretopics.quote:Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
En wat is het resultaat van vandaag ?
Laten we dat even afwachten. Geef Ray even de tijd. MOrgen wordt denk ik wel de stand opgenomen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
En wat is het resultaat van vandaag ?
idd matig, eigenlijk ook wel positiefquote:Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Matigjes, maar dat zijn alleen de livescoretopics.
Ajax topics moeten nog. Veel users op scherp trouwens voor de playoffs. Eén keer etteren is foetsie.
Zie die post boven jequote:Op zondag 29 april 2007 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laten we dat even afwachten. Geef Ray even de tijd. MOrgen wordt denk ik wel de stand opgenomen.
wat?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat beide PSV modjes wel aan het feesten zouden zijn
En gelijk heb je!quote:Op zondag 29 april 2007 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik feest vanavond nog wel ff, maar niet in Eindhoven.
succesquote:Op zondag 29 april 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
En gelijk heb je!
Ik zal rond een uur of 11 na mijn laatste biertje in bed liggen, denkend aan de puin die ik morgen zal moeten ruimen.
Dank je, op slotquote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
PSV & De Graafschap : Kampioenen 2006-2007 kuttopic
quote:
Beter kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Daar staat nog niets
Ik ook niet. Over het hoofd gezien door ons, nu te laat, maar wel op scherp.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik zie Pizzakoppo er niet tussen staan.
Nu niet meer, dank jequote:
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
Zou dit in de ajax-topic OP kunnen?
AFC Ajax Topic # 627 Joden zijn de baas in Rotterdam!
Over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook niet. Over het hoofd gezien door ons, nu te laat, maar wel op scherp.
[..]
Foutje, moet kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien![]()
![]()
Kijk op de vorig pagina! 2x schelden met kanker, en met kut mongool.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Foutje, moet kunnen.
Verder hadden wij hem al voor jouw post vanochtend hier aangegeven, de FA's vinden het te laat. Klaar.
Kunnen wij niks aan doen, klaag bij de FA's zou ik zeggen. Niet hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Echt de meest trieste reden die ik ooit heb gezien
Hoe heb je het over het hoofd gezien dan? Ik heb een topic report gedaan, en het ook nog eens 2x gequote (hier en in het ajax topic zelf).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kunnen wij niks aan doen, klaag bij de FA's zou ik zeggen. Niet hier.
Alles is toch geëdit, op zondag al? Alleen vergeten bij FA's te melden, kan gebeuren door de hectiek. Kwam ik vanochtend achter, maar was te laat. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoe heb je het over het hoofd gezien dan? Ik heb een topic report gedaan, en het ook nog eens 2x gequote (hier en in het ajax topic zelf).
.
Misschien een beetje een flauwe vraag maar kan een modje dat zinloze Ajax topic ff wijzigen naar AFC AJAX topic #628 Joden winnen weer in Rotterdamquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:23 schreef dndiek het volgende:
Been there done that
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Misschien een beetje een flauwe vraag maar kan een modje dat zinloze Ajax topic ff wijzigen naar AFC AJAX topic #628 Joden winnen weer in Rotterdam
Thnx![]()
Waarom worden mensen met overgewicht gediscrimineerd ten gunste van mensen met 6 business seats in de arena ?quote:
De vorige had ook een titel (dezelfde! ) en daar was geen gezeik over.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef Bos81 het volgende:
De Ajaxtopics zijn toch al een tijdje zonder iets achter de naam van het topic![]()
Maar je kan toch ook een minder trollende titel makenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef Riro het volgende:
Dat bepaalt TS toch gewoon.
Waarom word DEZELFDE titel een topic eerder dan wel 2 dagen lang geaccepteerd? Het is gewoon bullshit en die Speedy is een irritante debielquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook een minder trollende titel maken![]()
Tuurlijk, daar gaat het mij niet om. Ik vind het alleen raar dat 1 figuur vraagt om een andere titel en dat dat dan ook gebeurt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook een minder trollende titel maken![]()
Daar heb ik niet op gelet. Dan vind ik het inderdaad vreemd dat hij nu wel wordt gewijzigd, of dat ie de eerste keer al niet werd gewijzigd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waarom word DEZELFDE titel een topic eerder dan wel 2 dagen lang geaccepteerd? Het is gewoon bullshit en die Speedy is een irritante debiel
Het Liverpool topic weer leuk makenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:47 schreef RayMania het volgende:
Sorry, ben een beetje afwezig vandaag.
Wat wil je met het topic bereiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door denthemen op 02-05-2007 21:06:14 ]Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef denthemen het volgende:
Vitesse Arnhem #37 - Op weg naar de derby en Intertoto?
Hier worden bepaalde bevolkingsgroepen toch wel érg zwart gemaaktPost zo goed mogelijk geprobeerd aan te passen. Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al dicht door mijn collegaquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[CL 1/2 finale][2-5]AC Milan - Manchester United #2
mag dicht. Dank je.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Geen idee, verwijderd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:06 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat is de inbreng van De_ananas???
De falende scouting van Feyenoord # Deel 1
Best, maar niet over de falende scouting van Feyenoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ey dat ging gewoon over een Feyenoord supporter
Aangepast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef g4st het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #274 : Koeman en Bosz rot op!!!!!
Mogen die linkjes naar m'n hyves ff weg?
Zo!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef Riro het volgende:
Centraal tattoo's bij voetballers topic
Kan dit een Centraal tattoo's bij voetballers topic worden?
quote:
ik ga ff kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef tha_dark het volgende:
Het grote Javier Mascherano fan-topic: Altijd te laat
Kan iemand hier even al het offtopic gezever van DAM en de meeste reacties erop verwijderen of DAM een waarschuwing geven want het gaat echt nergens meer over.
Ik heb al gezocht (staat in het linkjes topic). Link staat nu in dubbele topic.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalschoenen Deze hebben we al, zoeken naar het topic mag een van jullie mooi doen.
Nu wel ja. Maar eerst toch nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef dndiek het volgende:
Er zit een slotje op hoor
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Noshiba het volgende:
AFC AJAX #629 kan dicht! er is een 630:)
Dank je wel.Misschien kun je mijn OP op één of andere manier verwerken.quote:
jouw OP staat er nu ipv die andere, die was wat beknopt en jouw plaatje werkte wel :quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel.Misschien kun je mijn OP op één of andere manier verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |