Noem die goede Scandinaviers eens op?quote:
Tomassonquote:Op zondag 22 april 2007 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem die goede Scandinaviers eens op?
Hoezo alleen scandinaviers? Ik denk dat Heerenveen een van de betere scoutingnetwerken heeft, en als het dan al een slechtere koop is heeft hij vaak geen drol gekost of kan hij alsnog voor hetzelfde geld weg.quote:Op zondag 22 april 2007 14:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem die goede Scandinaviers eens op?
Samaras, Ruud, Huntelaar, Alves en Pranjic zijn wel ok. De rest nog een paar Scandi's. En alle andere Scandi's zijn rukquote:Op zondag 22 april 2007 14:50 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Hoezo alleen scandinaviers? Ik denk dat Heerenveen een van de betere scoutingnetwerken heeft, en als het dan al een slechtere koop is heeft hij vaak geen drol gekost of kan hij alsnog voor hetzelfde geld weg.
Alves is van Malmo gehaald, Van Nistelrooy en Huntelaar zijn voor een aantal x het aankoopbedrag weggegaan, hetzelfde geld voor bijv. Vayrynen en Edman waar ze ook winst op hebben gehaald. En bijv. tomasson, samaras bijv.
Het rendement van hun scouting is gewoon erg hoog. Daar zitten soms wat missers tussen, maar er staan genoeg toppers tegenover.quote:Op maandag 23 april 2007 00:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Samaras, Ruud, Huntelaar, Alves en Pranjic zijn wel ok. De rest nog een paar Scandi's. En alle andere Scandi's zijn ruk
Inderdaad. Heerenveen heeft gewoon erg weinig dure miskopen gedaan. Er zijn natuurlijk genoeg spelers geweest die het niet hebben gered, maar die zijn hoofdzakelijk gratis of voor een appel en een ei gekomen. Dan is de kans naltijd groter dat de speler niet voldoet. De scouting van Heerenveen is juist een van de pijlers onder het succes van de laatste jaren.quote:Op maandag 23 april 2007 00:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Het rendement van hun scouting is gewoon erg hoog. Daar zitten soms wat missers tussen, maar er staan genoeg toppers tegenover.
Zo lang de balans maar uitslaat naar de goede kant en dat is bij Heerenveen duidelijk het geval, in tegenstelling tot Feyenoord dus.quote:Op maandag 23 april 2007 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan er zo 30 opnoemen die totaal mislukt zijn
Ik helaas bij Feyenoord ook. Alleen kan ik er bij ons kluppie niet zoveel successen tegenover zetten als bij Heerenveen.quote:Op maandag 23 april 2007 00:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan er zo 30 opnoemen die totaal mislukt zijn
Bullshit natuurlijk bij een prof-organisatie gebeuren dat soort dingen nietquote:Op maandag 23 april 2007 00:47 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zo lang de balans maar uitslaat naar de goede kant en dat is bij Heerenveen duidelijk het geval, in tegenstelling tot Feyenoord dus.
Wat voor dingen gebeuren niet in een professionele organistatie?quote:Op maandag 23 april 2007 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk bij een prof-organisatie gebeuren dat soort dingen niet
Voor miljoenen investeren zonder dat er rendement komt. Verder leidt 3 a 5 miskopen per jaar tot enorme problemen waardoor je nooit vooruit komt( het Van Raaij syndroom)quote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Wat voor dingen gebeuren niet in een professionele organistatie?
Zei ik dat dan?quote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor miljoenen investeren zonder dat er rendement komt
Maar Heerenveen heeft dus nauwelijks of geen van dat soort miskopen gedaan en daar ging het in dit geval over.quote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel van die aankopen vallen onder die definitie
Heb je het nog over Heerenveen of over Feyenoord?quote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor miljoenen investeren zonder dat er rendement komt. Verder leidt 3 a 5 miskopen per jaar tot enorme problemen waardoor je nooit vooruit komt( het Van Raaij syndroom)
Alves wil zelf nogeens johquote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Als Feyenoord nu al het geld wat ze hebben en los kunnen peuteren investeren in Afonso Alves. Dan is het alles of niets, maar kans op alles. Nu blijven ze ook maar een beetje aanmodderen..
Algeheel wanbeleid inderdaad.quote:Op maandag 30 april 2007 23:29 schreef ErikT het volgende:
Is het nou echt de scouting?
Ik heb de afgelopen jaren heel wat spelers bij Feyenoord zien vertrekken die daarna ontzettend opbloeiden.
Is gewoon een generaal stuk. Maar het gaat wel voor beide clubs opquote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je het nog over Heerenveen of over Feyenoord?
Is die niet eens mislukt bij 1860 München?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:03 schreef Fetai het volgende:
Feyenoord kijk godverdomme eens naar Twellman bij New England Revolution![]()
Die heeft enorm veel ervaring, scoort aan de lopende band en kost geen drol![]()
Dat klopt, hij heeft daar één jaar gezeten. Na die periode is hij alsmaar beter en beter gaan spelen en daarom lijkt het mij gewoon een speler om in de gaten te houden. Ik wil niet zeggen dat het dé speler zal zijn waar we naar zoeken, maar wie weet? Van een speler als Magrao heb ik ook nog nooit gehoord, dus waarom zal dat wel een garantie op succes zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Is die niet eens mislukt bij 1860 München?
Die hebben geen fluit gekost, zijn dus geen miskoop. Dat het waardeloze spelers waren mag duidelijk zijn. Berg Hestad en Hanssen horen er niet thuis trouwens. Hestad heeft een seizoen in de basis gestaan en ging toen vanwege een ziek dochtertje terug, Hanssen heeft zich op dit moment in de basis gespeeld, en doet het verdienstelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Panu Toivonen, Hannu Haarala, Thomas Holm, Allan Jepsen, Mika Pulkkinen, Allan Bak Jensen, Agbar Barsom, Daniel Berg Hestad, Jesper Hakansson, Simon Karkov, Borre Meinseth, Marc Nygaard, Thomas Myssing, Stefan Selakovic, Rafael Viera Pires Tarvajarvi, Hanssen, Norregaard, Lasse Schone, Ken Ilso Larsen en Jakob Poulsen.
Kent u deze nog?
Karkov was toch ook best goed, alleen wilde die een wereldreis gaan maken toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die hebben geen fluit gekost, zijn dus geen miskoop. Dat het waardeloze spelers waren mag duidelijk zijn. Berg Hestad en Hanssen horen er niet thuis trouwens. Hestad heeft een seizoen in de basis gestaan en ging toen vanwege een ziek dochtertje terug, Hanssen heeft zich op dit moment in de basis gespeeld, en doet het verdienstelijk.
Maar goed, verder kan je natuurlijk een minstens zo lange lijst met goed gescoute spelers opnoemen, dus wat is je punt eigenlijk?
Kuyt was ook pas 18 toen hij van de amateurs naar Utrecht ging, zegt dus niks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef Erasmusch het volgende:
Zal niet zo veel kosten, maar vraag me wel af waarom ie niet eerder opgemerkt is door BVOs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |