Is gewoon een generaal stuk. Maar het gaat wel voor beide clubs opquote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je het nog over Heerenveen of over Feyenoord?
Is die niet eens mislukt bij 1860 München?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:03 schreef Fetai het volgende:
Feyenoord kijk godverdomme eens naar Twellman bij New England Revolution![]()
Die heeft enorm veel ervaring, scoort aan de lopende band en kost geen drol![]()
Dat klopt, hij heeft daar één jaar gezeten. Na die periode is hij alsmaar beter en beter gaan spelen en daarom lijkt het mij gewoon een speler om in de gaten te houden. Ik wil niet zeggen dat het dé speler zal zijn waar we naar zoeken, maar wie weet? Van een speler als Magrao heb ik ook nog nooit gehoord, dus waarom zal dat wel een garantie op succes zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Is die niet eens mislukt bij 1860 München?
Die hebben geen fluit gekost, zijn dus geen miskoop. Dat het waardeloze spelers waren mag duidelijk zijn. Berg Hestad en Hanssen horen er niet thuis trouwens. Hestad heeft een seizoen in de basis gestaan en ging toen vanwege een ziek dochtertje terug, Hanssen heeft zich op dit moment in de basis gespeeld, en doet het verdienstelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Panu Toivonen, Hannu Haarala, Thomas Holm, Allan Jepsen, Mika Pulkkinen, Allan Bak Jensen, Agbar Barsom, Daniel Berg Hestad, Jesper Hakansson, Simon Karkov, Borre Meinseth, Marc Nygaard, Thomas Myssing, Stefan Selakovic, Rafael Viera Pires Tarvajarvi, Hanssen, Norregaard, Lasse Schone, Ken Ilso Larsen en Jakob Poulsen.
Kent u deze nog?
Karkov was toch ook best goed, alleen wilde die een wereldreis gaan maken toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die hebben geen fluit gekost, zijn dus geen miskoop. Dat het waardeloze spelers waren mag duidelijk zijn. Berg Hestad en Hanssen horen er niet thuis trouwens. Hestad heeft een seizoen in de basis gestaan en ging toen vanwege een ziek dochtertje terug, Hanssen heeft zich op dit moment in de basis gespeeld, en doet het verdienstelijk.
Maar goed, verder kan je natuurlijk een minstens zo lange lijst met goed gescoute spelers opnoemen, dus wat is je punt eigenlijk?
Kuyt was ook pas 18 toen hij van de amateurs naar Utrecht ging, zegt dus niks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef Erasmusch het volgende:
Zal niet zo veel kosten, maar vraag me wel af waarom ie niet eerder opgemerkt is door BVOs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |