Ordinaire reclame.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:28 schreef VoreG het volgende:
Kut titel
Ging ik je zomaar succes wensenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag.
Ook weer thuis, lange reis en een korte nacht gehad.. Zo maar even bij slapen denk ik
Tof Clau!
Hmm spannend hoor!!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Haha nee, ik keek er ook giga overheen.
Sien: heb al wel wat dingen lopen, maar nog niet iets echt concreet.
Maar net gesprek gehad. Per 1 juli ontslag, ga vanaf nu 3 dagen p/w werken om mn dagen op te maken. Financieel zijn we er goed uitgekomen, en dat wordt deze week al afgetikt (weet ik zeker dat ik mn geld krijg..), voordat ie op vakantie gaat. Alles zwart op wit.
Hoi HOOLS-zusterquote:
Goed geregeld Clauwia, en je vind snel weer een nieuwe baanquote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Maar net gesprek gehad. Per 1 juli ontslag, ga vanaf nu 3 dagen p/w werken om mn dagen op te maken. Financieel zijn we er goed uitgekomen, en dat wordt deze week al afgetikt (weet ik zeker dat ik mn geld krijg..), voordat ie op vakantie gaat. Alles zwart op wit.
Ik hoor liever "Its raining men, halleluja"quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef borisz het volgende:
zoals 2 unlimited al song, theres nothing like the rain![]()
Dag patient, hoe is het met de blauwe plekken ?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef rubbereend het volgende:
omg is piemol-zwaarden in douche sportclub gay?
Slechtquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dag patient, hoe is het met de blauwe plekken ?
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ging ik je zomaar succes wensenZou dat het geweest zijn???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |