soms wel maar da's dan denk ik niet van geilheid maar dat er soms frictie ontstaat als ze elkaar raken.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Rijst bij mij de vraag.. zijn ze slap of stijf?
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:20 schreef dvdk het volgende:
[..]
plus je kan ook harder meppen met een stijve.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Als je nou een vrouw zoekt die pingpongballen kan schieten kan je samen honkballen
Whahahquote:Op maandag 7 mei 2007 12:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Als je nou een vrouw zoekt die pingpongballen kan schieten kan je samen honkballen
De aanval is de beste verdediging.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:19 schreef Aurelianus het volgende:
En die piemels komen de hele tijd maar 'per ongeluk' in iemands aars terecht. Yeah right.
Zoiets deden wij ook weleens. Als iemand even niet oplette keihard op zijn pik slaan met een platte hand, ook leuk als je even niet oplet werd je onder gepist. Maar boeiend, je staat toch onder de douche.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:14 schreef dvdk het volgende:
hey ik ga elke week zaalvoetballen met wat vrienden, gewoon voor de fun,
ik vertelde laatst aan m'n vriending dat we op de sportclub dan tijdens het douchen dan soms gaan piemol zwaarden..... dus piemels tegen elkaar slaan of tegen elkaars kont, gewoon voor de grap.
zij zei me dat dat nogal gay was en dat die kerels vast homo zijn. Dat heterosexuelen dat helemaal neit doen.
Maar dat is toch niet gay? welke vrienden doen dit ook onder elkaar.
mvg.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:44 schreef honderd het volgende:
[..]
Zoiets deden wij ook weleens. Als iemand even niet oplette keihard op zijn pik slaan met een platte hand, ook leuk als je even niet oplet werd je onder gepist. Maar boeiend, je staat toch onder de douche.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
als er iemand na gym of sporten met zijn hand mijn pik had aangeraakt dan had ik hem eerst flink afgetuigt.. en daarna was hij de bak in gegaan voor aanranding
Ik heb het over een voetbalteam, dus allemaal bekende en vrienden van elkaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
als er iemand na gym of sporten met zijn hand mijn pik had aangeraakt dan had ik hem eerst flink afgetuigt.. en daarna was hij de bak in gegaan voor aanranding
aha, dus jullie wisten al dat iedereen homo was/is? nee dan is het niet erg nee!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:53 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik heb het over een voetbalteam, dus allemaal bekende en vrienden van elkaar.
ja want? aan iemands geslachtsdeel zitten dat is geen aanranding? dus ik mag straks gewoon je vriendin in der kruis pakken? en in de bus mag ik elk wijf ook maar aan der tieten zitten?quote:
idd. ziekquote:Op maandag 7 mei 2007 12:53 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik heb het over een voetbalteam, dus allemaal bekende en vrienden van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |