Nu niet meerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Er zit toch geen slot op?
Er heeft nooit een slotje op gezeten hoor, alleen jouw dubbele topic wel.quote:
Alleen wordt het nu wel heel erg slowchatterigquote:Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er heeft nooit een slotje op gezeten hoor, alleen jouw dubbele topic wel.
Ik reageerde op jorien, jij kwam tussendoor.quote:
Tsja, zei ik ook al in het topic. Naja, mensen hebben er lol in, dus laat maar effe openquote:Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen wordt het nu wel heel erg slowchatterig![]()
Nee joh gekkiequote:Op zondag 6 mei 2007 16:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik reageerde op jorien, jij kwam tussendoor.
Wat maakt het trouwens uit wie een slowchattopic opent? Eergevoel?
Het is een vreselijk mannetje inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
Kunnen we niet een jorien filter opzetten?
Die gast post echt de grootst mogelijke onzin om maar top-poster in VBL te blijven![]()
Ja okee, Dan zal de emmer toch allang vol moeten zijn, of niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef RayMania het volgende:
In livescoretopics is er weinig aan te doen, iedereen doet het daar. Jorien alleen een factor 100 erger.
100x een reden om hem even te laten afkoelen dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef RayMania het volgende:
In livescoretopics is er weinig aan te doen, iedereen doet het daar. Jorien alleen een factor 100 erger.
In andere topics valt het 'opzich' nog wel mee, niet zo erg als in livescoretopics. Tuurlijk willen wij het niet hebben, offtopic gaat gewoon weg als wij het zien. En wordt 'bestraft' als het 'de pan uit rijst'.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, Dan zal de emmer toch allang vol moeten zijn, of niet?
ik wilde het nog voor de penalty doenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
= Niet doen =
Yup, had al twee keer gewaarschuwd. Vieze plaatjes maar weggehaald.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
Al die posts van Nood-Kloon met die strontplaatjes zijn niet echt grappig
Pff, ik post gewoon in het topic omdat het gezellig was tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
In andere topics valt het 'opzich' nog wel mee, niet zo erg als in livescoretopics. Tuurlijk willen wij het niet hebben, offtopic gaat gewoon weg als wij het zien. En wordt 'bestraft' als het 'de pan uit rijst'.
Wegquote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef sjimz het volgende:
Reactie van Grimm in het emanuelson topic is ook overbodig.
Je doet het overal. Probeer gewoon te minderen, want veel users ergeren zich aan jouw postgedrag.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pff, ik post gewoon in het topic omdat het gezellig was tijdens de wedstrijd.
het is sinds lange tijd dat er geen ruzie was in het live topic denk ik zo...
en dan gaan jullie hier moeilijk over doen ?
De quote in de post van Sjimz moet ook nog worden aangepastquote:
Zelf al gedaan!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De quote in de post van Sjimz moet ook nog worden aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |