quote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
En Hung-05 is inmiddels FOK!loos.

wederom dankquote:

Dat is bekend jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:30 schreef sjimz het volgende:
Opzich doet hij niet heel veel verkeerds, alleen hij post vaak shirtjes die al geweest zijn, in meerdere reacties op elkaar, in linkjes die het niet doen, met spam![]()

quote:
Alleen is dit dus niet helemaal waarquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
En Hung-05 is inmiddels FOK!loos.

er is ergens iets misgegaan, want we hebben tot 2 keer toe te horen gekregen dat hij weg zou zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Alleen is dit dus niet helemaal waar
Of de ban is nog niet doorgevoerd door de crew.

Praat het forum tegen jouquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is ergens iets misgegaan, want we hebben tot 2 keer toe te horen gekregen dat hij weg zou zijn

ja, heb jij die update nog nietquote:

Gedaan, bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
kan een modje even een van de twee voetbalonderschrifttopics dichtgooien? Dank u

Ik zie niets. Heb getest in Internet Exployer en FireFox. Weet ook niet wat het kan zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Welke eredivisieclub kocht het best in?
Dat wat Dubno zegt, heeft iedereen geloof ik. Hoe kan zoiets?

In firefox heb ik daar geen last van, in IE wel..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Welke eredivisieclub kocht het best in?
Dat wat Dubno zegt, heeft iedereen geloof ik. Hoe kan zoiets?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |