En als ajax dan stunt en met 6-0 wint laten we maar zeggen??quote:Op zondag 22 april 2007 18:15 schreef MarkNMGN het volgende:
AZ wordt kampioen, die laten het écht niet liggen tegen Excelsior, 1-0 winnen is al voldoende.
Er zijn wel meer wedstrijden waarin Ajax het heeft laten liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:14 schreef knnth het volgende:
Ik denk dat AZ dit niet meer weggeeft. Mentaal stukken sterker geworden onder Van Gaal, niet alleen maar het ploegje dat leuk voetbalt. PSV is geknakt, en Ajax, tsja, die zullen achteraf roepen dat het aan Wegereef lag
dan hebben ze nog steeds 1 goal te weinig...quote:Op zondag 22 april 2007 18:16 schreef ILCILA het volgende:
[..]
En als ajax dan stunt en met 6-0 wint laten we maar zeggen??
2 toch omdat en az 1x moet scoren om te winnen en bij gelijk aantal gaan de meeste voor goals voor op het minste tegen?quote:Op zondag 22 april 2007 18:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
dan hebben ze nog steeds 1 goal te weinig...
1) AZ - 72 punten (+53) AZ wint met 1-0 = +54quote:Op zondag 22 april 2007 18:19 schreef Boomstam het volgende:
[..]
2 toch omdat en az 1x moet scoren om te winnen en bij gelijk aantal gaan de meeste voor goals voor op het minste tegen?
onee ajax heeft al meer voor.
ajax heeft het kampioenschap verspeeld tegen Sparta dit seizoenquote:Op zondag 22 april 2007 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Die twee tegengoals van Sparta zijn trouwens wel erg duur voor Ajax... een gat van 4 doelpunten was nog te overbruggen geweest wellicht... 6 is teveel
Doet me denken aan de slogan op hun website: Altijd Zichzelf.quote:Op zondag 22 april 2007 18:24 schreef Kadoc het volgende:
Gewoon AZ.
Ajax heeft het kampioenschap verspeeld tegen iedereen van wie ze verloren of gelijkgespeeld hebben. Hetzelfde geldt voor AZ en PSV. Een beetje raar om te zeggen dus.quote:Op zondag 22 april 2007 18:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
ajax heeft het kampioenschap verspeeld tegen Sparta dit seizoen
Je kan ook zeggen dat AZ kampioen is geworden toen ze met 8-1 wonnen van NAC.quote:Op zondag 22 april 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajax heeft het kampioenschap verspeeld tegen iedereen van wie ze verloren of gelijkgespeeld hebben. Hetzelfde geldt voor AZ en PSV. Een beetje raar om te zeggen dus.
PSV heeft oa ook 7-0 gewonnen van Sparta. Dus dat gaat wat ver.quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat AZ kampioen is geworden toen ze met 8-1 wonnen van NAC.
quote:22/4/2007 - Ten Cate: wij worden kampioen
Ajax coach Henk ten Cate liet na afloop weten dat Ajax kampioen zal gaan worden volgende week. "Wij worden in de laatste wedstrijd kampioen tegen Willem II. Ik weet zeker dat Ton Lokhoff zijn sportieve plicht zal doen met Excelsior. Excelsior hield PSV op 0-0 en gaat dat ook met AZ doen. Daar ben ik van overtuigd."
Maar uiteindelijk heeft die monsterscore AZ toch een heel eind onderweg geholpen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PSV heeft oa ook 7-0 gewonnen van Sparta. Dus dat gaat wat ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |