abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49334963
Bedankt jongens voor het wegpesten van een mod
Klasse!
pi_49334980
Dat kakkerlakken gezuig en gejammer over joden dit en dat is ook zum kotsen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49334989
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Eilanden het volgende:

[..]

BS .... gewoon hard ingrijpen EN van beide kanten ... ik vind dat hij van Ajacieden ook meer trollen toelaat
Hoe dan? Ik heb al hoevaak aangegeven dat ik ALLEEN kan waarschuwen en posts aanpassen. Verder niets. Ohja, voorbeelden graag waar ik meer toelaat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:43:01 #129
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_49335249
Ray, dat je het in je eentje moet doen vind ik geen argument. Ik snap dat het dan een hels karwei is, maar dan moeten er meer mede-mods aanwezig zijn of misschien moet het aantal mods bij VBL wel hoger zijn.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:43:29 #130
26251 Eilanden
pi_49335266
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kakkerlakken gezuig en gejammer over joden dit en dat is ook zum kotsen...
Alsof de Ajacieden niet aan het zuigen zijn
pi_49335291
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Ray, dat je het in je eentje moet doen vind ik geen argument. Ik snap dat het dan een hels karwei is, maar dan moeten er meer mede-mods aanwezig zijn of misschien moet het aantal mods bij VBL wel hoger zijn.
Ik vind het voor Ray wel een legitiem argument.
Nu lijkt het alsof het Ray zijn schuld is dat er maar 1 mod online is.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:45:40 #132
26251 Eilanden
pi_49335322
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind het voor Ray wel een legitiem argument.
Nu lijkt het alsof het Ray zijn schuld is dat er maar 1 mod online is.
Ik bedoel juist het tegenovergestelde .. dat er bij zulke wedstrijden juist meer dan 1 mod moet zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 13 mei 2007 @ 16:46:03 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49335342
quote:
beetje ongelukkige samenloop van omsatandigheden vandaag dat er maar één mod is, over het algemeen zijn er op zondag meerdere mods aanwezig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49335354
quote:

[..]

Alsof de Ajacieden niet aan het zuigen zijn
Al doen 'we' het niet, dan nog heeft die jodenmod het gedaan. Je moet eens in het Ajax topic kijken voordat Lovre gescoord heeft. Wat een getroll daar ook, net als andersom. Maar goed, de jodenmod ziet dat blijkbaar niet. Echt, om te kotsen.
In Southern Sun
pi_49335357
quote:
Ik vind het wel een argument. De vader van rubbereend ligt in het ziekenhuis, logisch dat hij er niet is. dndiek is ook even een dag je weg. Andere dagen is het anders en zijn we er wel allemaal, en dan gaat alles prima.

De ene voetbaldag is niet met de andere te vergelijken. Ajax wint, geen enkele note. Feyenoord staat gelijk, geen enkele note, Groningen maakte gelijk, de bom ontploft. Het heeft allemaal daarmee te maken. Gaat het bij Ajax en Feyenoord slecht, dan gaat het op het forum ook slecht, hoeveel mods er ook zijn.

Heb je die voorbeelden nog trouwens?
pi_49335539
Al dat geziek en gezeik over de mod. Zoals ie zelf zegt, hij heeft voor ons gifjes gemaakt en gepost en de topics op orde gehouden. En in zijn eentje kan dat niet allemaal, lijkt me logisch.
Raymania
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Trouwste user 2022 zondag 13 mei 2007 @ 17:57:09 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_49337498
Ray laat je niet wegjagen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49340271
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef denthemen het volgende:

[..]

En Hitler heeft miljoenen mensen in kampen opgesloten, mag jij dit nu ook doen? Wat een onzin om te zeggen dat jij zo'n kut opmerking mag maken omdat Paul de Leeuw dat ook doet, dat jij nog niet eens ziet wat er fout is aan je grap is misschien nog wel erger, ik zou me kapot schamen als ik zo'n kut grap zou hebben gemaakt
Hitler met Paul de Leeuw vergelijken

BTW, waarom is die post van mij nou verwijderd? Toch niet om die opmerking hoop ik? Zou wel echt te triest voor woorden zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vakkie_W op 13-05-2007 19:40:26 ]
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_49341307
Pleur het dan naar IRC of gooi de livetopics weheg.

Ik kan ook wel begrijpen als je het hebt gehad hoor, Ray.
pi_49347009
Inderdaad, hij heeft groot gelijk. Onderwijl is het ook vechten de bierkaai. Je hebt maar een paar ogen en Ray is een liefhebber die ook lekker wil kijken. Achteraf wordt er altijd wel goed teruggekeken. Ray

Sfeerverpesters en rellers gedraag je eens (en hou dat eens vol)!
That's all folks!
pi_49352574
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Achteraf wordt er altijd wel goed teruggekeken. Ray
Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezien Ja daag! Ook had hij het nog 3x kunnen lezen in het Ajax topic zelf.
pi_49352633
Sorry, jou neem ik niet zo serieus meer.
That's all folks!
pi_49353446
quote:
Op maandag 14 mei 2007 07:57 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezien Ja daag! Ook had hij het nog 3x kunnen lezen in het Ajax topic zelf.
Ga toch weg. Ik heb het wel gezien, alleen vergeten te melden. Daarna was het te laat.
Kan gebeuren, geen wereldramp, het is maar een forum.

Verder slaat het nergens op wat je zegt over dat er niet goed wordt teruggekeken, want hier zegt rubbereend, wel zeven minuten na jouw klik-post, dat hij bezig is. Er wordt altijd nagelezen, alleen is het moeilijk voor ons om dat te laten zien, want wie controleert ons?

Anyway, ik ga me hier echt niet druk om maken. Het blijft een hobby, en dat wil ik graag zo houden.
pi_49353509
Oh, en lees deze en deze.
Einde discussie.
pi_49357378
quote:
Op maandag 14 mei 2007 07:57 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Iemand die het leuk vind om terminale kinderen belachelijk te maken is niet echt serieus te nemen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_49359254
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef denthemen het volgende:

[..]

Iemand die het leuk vind om terminale kinderen belachelijk te maken is niet echt serieus te nemen..

AUB zeg! Ik maak nergens terminale kinderen belachelijk. Iemand vroeg of we waren vergeten met Dani met terminale kinderen had gedaan.
Omdat ik Dani een grote homo vind, en ik geen idee heb wat hij het terminale kinderen heeft gedaan, zei ik voor de gein "Heeft hij zeker van een sterretje een rondje gemaakt"

Ja dan maak ik een terminaal kind belachelijk
pi_49359455
Tja, als dat voor jou volstrekt normaal is, dan ben ik toch blij dat ik anders ben opgevoed
In Southern Sun
pi_49359587
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, als dat voor jou volstrekt normaal is, dan ben ik toch blij dat ik anders ben opgevoed [afbeelding]
Ik maak een grap man! Who Cares
pi_49359638
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

In elke grap zit een kern van waarheid.
En soms is het niet gepast om grappen te maken.
Niet iedereen heeft de zelfde humor.

Zomaar wat redenen.
pi_49359644
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Zal ik het nog een keer zeggen of heb je m'n puntje nu wel begrepen?
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')