Hoe dan? Ik heb al hoevaak aangegeven dat ik ALLEEN kan waarschuwen en posts aanpassen. Verder niets. Ohja, voorbeelden graag waar ik meer toelaat.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
BS .... gewoon hard ingrijpen EN van beide kanten ... ik vind dat hij van Ajacieden ook meer trollen toelaat
Alsof de Ajacieden niet aan het zuigen zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat kakkerlakken gezuig en gejammer over joden dit en dat is ook zum kotsen...
Ik vind het voor Ray wel een legitiem argument.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Ray, dat je het in je eentje moet doen vind ik geen argument. Ik snap dat het dan een hels karwei is, maar dan moeten er meer mede-mods aanwezig zijn of misschien moet het aantal mods bij VBL wel hoger zijn.
Ik bedoel juist het tegenovergestelde .. dat er bij zulke wedstrijden juist meer dan 1 mod moet zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het voor Ray wel een legitiem argument.
Nu lijkt het alsof het Ray zijn schuld is dat er maar 1 mod online is.
beetje ongelukkige samenloop van omsatandigheden vandaag dat er maar één mod is, over het algemeen zijn er op zondag meerdere mods aanwezigquote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Ray, dat je het in je eentje moet doen vind ik geen argument. Ik snap dat het dan een hels karwei is, maar dan moeten er meer mede-mods aanwezig zijn of misschien moet het aantal mods bij VBL wel hoger zijn.
Al doen 'we' het niet, dan nog heeft die jodenmod het gedaan. Je moet eens in het Ajax topic kijken voordat Lovre gescoord heeft. Wat een getroll daar ook, net als andersom. Maar goed, de jodenmod ziet dat blijkbaar niet. Echt, om te kotsen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof de Ajacieden niet aan het zuigen zijn
Ik vind het wel een argument. De vader van rubbereend ligt in het ziekenhuis, logisch dat hij er niet is. dndiek is ook even een dag je weg. Andere dagen is het anders en zijn we er wel allemaal, en dan gaat alles prima.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Eilanden het volgende:
Hitler met Paul de Leeuw vergelijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
En Hitler heeft miljoenen mensen in kampen opgesloten, mag jij dit nu ook doen? Wat een onzin om te zeggen dat jij zo'n kut opmerking mag maken omdat Paul de Leeuw dat ook doet, dat jij nog niet eens ziet wat er fout is aan je grap is misschien nog wel erger, ik zou me kapot schamen als ik zo'n kut grap zou hebben gemaakt
Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezienquote:Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Achteraf wordt er altijd wel goed teruggekeken. Ray
Ga toch weg. Ik heb het wel gezien, alleen vergeten te melden. Daarna was het te laat.quote:Op maandag 14 mei 2007 07:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezienJa daag! Ook had hij het nog 3x kunnen lezen in het Ajax topic zelf.
Iemand die het leuk vind om terminale kinderen belachelijk te maken is niet echt serieus te nemen..quote:Op maandag 14 mei 2007 07:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lik m'n reet! Er word helemaal niet goed terug gekeken. Tijdens de laatste competitieronde heeft Pizzakoppo 3 maal gescholden met "kanker". Ik heb dat toen gemeld in het vorige feedback topic, maar Ray had het zogenaamd niet gezienJa daag! Ook had hij het nog 3x kunnen lezen in het Ajax topic zelf.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iemand die het leuk vind om terminale kinderen belachelijk te maken is niet echt serieus te nemen..
Ik maak een grap man! Who Caresquote:Op maandag 14 mei 2007 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, als dat voor jou volstrekt normaal is, dan ben ik toch blij dat ik anders ben opgevoed [afbeelding]
In elke grap zit een kern van waarheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |