Santi Kolkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Cerubo het volgende:
Jammer van Cristiano. Was wel goede speler, zeker voor Willem II. Hopen op fatsoenlijke vervanger.
Goede spits wel, prive redenen hmm..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef bladibladibla het volgende:
Jammer dat Cristiano vertrekt. Aardige gast is dat.
Niels Vorthoren, leuke speler is dat. Denk dat die bij een eerste divisie club als TOP Oss best lekker zou kunnen draaien. Benieuwd wie hem oppikt. En anders speelt hij over twee jaar weer bij Kozakken Boys, met een hoop familie. Ook gezellig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef existenz het volgende:
Willem II heeft besloten de aflopende contracten van Geert den Ouden en Edwin Hermans niet te verlengen. Cristiano heeft Willem II laten weten vanwege familiale redenen terug te keren naar Zwitserland. Den Ouden en Hermans die beiden één seizoen bij de Tricolores onder contract stonden, speelden respectievelijk 19 en 12 officiële wedstrijden in het Rood-Wit-Blauw. Cristiano dos Santos Rodrigues werd sinds de winterstop gehuurd van het Zwitserse FC Basel, de club waar hij een doorlopend contract heeft.
De aanvaller produceerde in 13 officiële optredens 5 treffers voor Willem II.
Willem II is bereid mee te werken aan de verhuur van international Niels Vorthoren (18) en Ken van Mierlo (19). De bedoeling hiervan is dat zij zich eventueel elders verder ontwikkelen om vervolgens terug te keren in de A-selectie van Willem II.
Kerekes raken ze volgens mij nooit meer kwijt... Die man presteert niet eens meer in het derde elftal, heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hadden ze dat ook maar bij Kerekes gedaan![]()
Allemaal de schuld van Dirk S.!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
den ouden , christiano en edwin hermans vertrekken bij willem II
Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeldquote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hij gaat volgend jaar weer terug naar Debrecen. Zijn contract was namelijk afgelopen. Dit is echt de grootste miskoop (kijkend naar de prijs-kwaliteit verhouding) die we ooit hebben gedaan. Aangeraden door Istvan Szeker, ook een van onze grootste miskopen ooit. Hopelijk leren we ervan en halen we niet meer van die spelers die amper gescout zijn en goedkoop lijken. Destijds waren we namelijk ook geïnteresseerd in ene Afonso Alves, die was alleen net iets duurder dan Kerekes, maar had zoveel meer opgeleverd.
quote:HISTORIE IS NIET TE KOOP
quote:LIEVER DOOR DE DRANK HEEL VER HEEN
DAN 29-04-2007 OP M'N BEEN
Die onderste quote is wel mooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef toma het volgende:
Ik lachte me gister weer kapot om die $cheringa te zien afdruipen toen Ajax de cup won![]()
met de toepasselijke spandoeken.
[..]
[..]
Uiteraard voor een zacht prijsjequote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |