abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:49:13 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49013443
den ouden , christiano en edwin hermans vertrekken bij willem II
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:49:45 #2
160770 Yestuuur
Rex Gentium
pi_49013461
het is Cristiano kakkerlak
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_49013472
Plakt er es een mooie OP in
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_49013482
Jammer van Cristiano. Was wel goede speler, zeker voor Willem II. Hopen op fatsoenlijke vervanger.
pi_49013485
Willem II heeft besloten de aflopende contracten van Geert den Ouden en Edwin Hermans niet te verlengen. Cristiano heeft Willem II laten weten vanwege familiale redenen terug te keren naar Zwitserland. Den Ouden en Hermans die beiden één seizoen bij de Tricolores onder contract stonden, speelden respectievelijk 19 en 12 officiële wedstrijden in het Rood-Wit-Blauw. Cristiano dos Santos Rodrigues werd sinds de winterstop gehuurd van het Zwitserse FC Basel, de club waar hij een doorlopend contract heeft.

De aanvaller produceerde in 13 officiële optredens 5 treffers voor Willem II.

Willem II is bereid mee te werken aan de verhuur van international Niels Vorthoren (18) en Ken van Mierlo (19). De bedoeling hiervan is dat zij zich eventueel elders verder ontwikkelen om vervolgens terug te keren in de A-selectie van Willem II.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_49013519
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef existenz het volgende:
Plakt er es een mooie OP in
En een leukere titel .
pi_49013543
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Cerubo het volgende:
Jammer van Cristiano. Was wel goede speler, zeker voor Willem II. Hopen op fatsoenlijke vervanger.
Santi Kolk
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:53:48 #8
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49013616
Jesper Heesters in het 1e!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49016233
Jammer dat Cristiano vertrekt. Aardige gast is dat.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_49016586
Door het slechte codeerwerk van FOK, tik ik hem maar opnieuw:

Van de 3 missen we er 2 echt niet...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:14:01 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49017120
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef bladibladibla het volgende:
Jammer dat Cristiano vertrekt. Aardige gast is dat.
Goede spits wel, prive redenen hmm..
pi_49018087
ik had al een tijdje terug gelezen dat zijn gezin Nederland totaal niet bevalt. dus was voor mij geen verassing.
pi_49032290
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef existenz het volgende:
Willem II heeft besloten de aflopende contracten van Geert den Ouden en Edwin Hermans niet te verlengen. Cristiano heeft Willem II laten weten vanwege familiale redenen terug te keren naar Zwitserland. Den Ouden en Hermans die beiden één seizoen bij de Tricolores onder contract stonden, speelden respectievelijk 19 en 12 officiële wedstrijden in het Rood-Wit-Blauw. Cristiano dos Santos Rodrigues werd sinds de winterstop gehuurd van het Zwitserse FC Basel, de club waar hij een doorlopend contract heeft.

De aanvaller produceerde in 13 officiële optredens 5 treffers voor Willem II.

Willem II is bereid mee te werken aan de verhuur van international Niels Vorthoren (18) en Ken van Mierlo (19). De bedoeling hiervan is dat zij zich eventueel elders verder ontwikkelen om vervolgens terug te keren in de A-selectie van Willem II.
Niels Vorthoren, leuke speler is dat. Denk dat die bij een eerste divisie club als TOP Oss best lekker zou kunnen draaien. Benieuwd wie hem oppikt. En anders speelt hij over twee jaar weer bij Kozakken Boys, met een hoop familie. Ook gezellig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49091107
Onze op's worden er wel steeds beter op

Den Ouden weg is erg goed, gast speelde niets klaar. Hermans was aardig voor de selectieopvulling. Hij kostte amper iets en vond ik niet eens zo dramatisch toen hij speelde. Cristiano was qua prijs-kwaliteit misschien een iets te groot risico. Zijn verlies kunnen we volgend jaar opvangen met de veel betere El Hamdaoui. Hij een Poepon lijkt me een goede combinatie. Nu nog Aerts aantrekken en ik ben tevreden.

Nac schijnt trouwens interesse te hebben in Bobson. Ik weet dat hij niet geliefd is in Tilburg, maar persoonlijk zou ik het erg jammer vinden. Tot aan het moment dat van Basten hem opriep en dit seizoen heeft hij het aardig gedaan. Waarschijnlijk zal Kolkka wel zijn vervanger worden dan.
pi_49101672
Tja NAC is in alles geintresseerd. Als Willem II heeft een speler heeft gespot blijkt ook NAC hem te willen hebben.
pi_49102171
Hadden ze dat ook maar bij Kerekes gedaan
pi_49102250
Roel van Heemert in het eerste!
pi_49104598
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hadden ze dat ook maar bij Kerekes gedaan
Kerekes raken ze volgens mij nooit meer kwijt... Die man presteert niet eens meer in het derde elftal, heb ik van horen zeggen.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_49104795
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
den ouden , christiano en edwin hermans vertrekken bij willem II
Allemaal de schuld van Dirk S.!
pi_49104828
Hij gaat volgend jaar weer terug naar Debrecen. Zijn contract was namelijk afgelopen. Dit is echt de grootste miskoop (kijkend naar de prijs-kwaliteit verhouding) die we ooit hebben gedaan. Aangeraden door Istvan Szeker, ook een van onze grootste miskopen ooit. Hopelijk leren we ervan en halen we niet meer van die spelers die amper gescout zijn en goedkoop lijken. Destijds waren we namelijk ook geïnteresseerd in ene Afonso Alves, die was alleen net iets duurder dan Kerekes, maar had zoveel meer opgeleverd.
pi_49109929
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hij gaat volgend jaar weer terug naar Debrecen. Zijn contract was namelijk afgelopen. Dit is echt de grootste miskoop (kijkend naar de prijs-kwaliteit verhouding) die we ooit hebben gedaan. Aangeraden door Istvan Szeker, ook een van onze grootste miskopen ooit. Hopelijk leren we ervan en halen we niet meer van die spelers die amper gescout zijn en goedkoop lijken. Destijds waren we namelijk ook geïnteresseerd in ene Afonso Alves, die was alleen net iets duurder dan Kerekes, maar had zoveel meer opgeleverd.
Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeld
pi_49110489
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van Dirk S.!
pi_49110788
Ik lachte me gister weer kapot om die $cheringa te zien afdruipen toen Ajax de cup won
met de toepasselijke spandoeken.
quote:
HISTORIE IS NIET TE KOOP
quote:
LIEVER DOOR DE DRANK HEEL VER HEEN
DAN 29-04-2007 OP M'N BEEN
  maandag 7 mei 2007 @ 19:15:44 #24
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49111969
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef toma het volgende:
Ik lachte me gister weer kapot om die $cheringa te zien afdruipen toen Ajax de cup won
met de toepasselijke spandoeken.
[..]

[..]
Die onderste quote is wel mooi.
pi_49124247
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef existenz het volgende:

[..]

Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeld
Uiteraard voor een zacht prijsje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties