Santi Kolkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Cerubo het volgende:
Jammer van Cristiano. Was wel goede speler, zeker voor Willem II. Hopen op fatsoenlijke vervanger.
Goede spits wel, prive redenen hmm..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:54 schreef bladibladibla het volgende:
Jammer dat Cristiano vertrekt. Aardige gast is dat.
Niels Vorthoren, leuke speler is dat. Denk dat die bij een eerste divisie club als TOP Oss best lekker zou kunnen draaien. Benieuwd wie hem oppikt. En anders speelt hij over twee jaar weer bij Kozakken Boys, met een hoop familie. Ook gezellig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef existenz het volgende:
Willem II heeft besloten de aflopende contracten van Geert den Ouden en Edwin Hermans niet te verlengen. Cristiano heeft Willem II laten weten vanwege familiale redenen terug te keren naar Zwitserland. Den Ouden en Hermans die beiden één seizoen bij de Tricolores onder contract stonden, speelden respectievelijk 19 en 12 officiële wedstrijden in het Rood-Wit-Blauw. Cristiano dos Santos Rodrigues werd sinds de winterstop gehuurd van het Zwitserse FC Basel, de club waar hij een doorlopend contract heeft.
De aanvaller produceerde in 13 officiële optredens 5 treffers voor Willem II.
Willem II is bereid mee te werken aan de verhuur van international Niels Vorthoren (18) en Ken van Mierlo (19). De bedoeling hiervan is dat zij zich eventueel elders verder ontwikkelen om vervolgens terug te keren in de A-selectie van Willem II.
Kerekes raken ze volgens mij nooit meer kwijt... Die man presteert niet eens meer in het derde elftal, heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hadden ze dat ook maar bij Kerekes gedaan![]()
Allemaal de schuld van Dirk S.!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
den ouden , christiano en edwin hermans vertrekken bij willem II
Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeldquote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hij gaat volgend jaar weer terug naar Debrecen. Zijn contract was namelijk afgelopen. Dit is echt de grootste miskoop (kijkend naar de prijs-kwaliteit verhouding) die we ooit hebben gedaan. Aangeraden door Istvan Szeker, ook een van onze grootste miskopen ooit. Hopelijk leren we ervan en halen we niet meer van die spelers die amper gescout zijn en goedkoop lijken. Destijds waren we namelijk ook geïnteresseerd in ene Afonso Alves, die was alleen net iets duurder dan Kerekes, maar had zoveel meer opgeleverd.
quote:HISTORIE IS NIET TE KOOP
quote:LIEVER DOOR DE DRANK HEEL VER HEEN
DAN 29-04-2007 OP M'N BEEN
Die onderste quote is wel mooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef toma het volgende:
Ik lachte me gister weer kapot om die $cheringa te zien afdruipen toen Ajax de cup won![]()
met de toepasselijke spandoeken.
[..]
[..]
Uiteraard voor een zacht prijsjequote:Op maandag 7 mei 2007 18:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Die had dan volgend seizoen bij AZ gespeeld
Van de ene kant is het mooi, want het is een goede keeper. Toch had ik liever Aerts gezien, heeft meer ervaring en op gehuurde spelers kun je niet verderbouwen .quote:'Willem II geeft Vermeer kans op debuut'
8/5/2007 8 :32
Kenneth Vermeer heeft voor komend seizoen onderdak gevonden bij Willem II, meldt De Telegraaf. De 21-jarige keeper van Ajax wilde per se verhuurd worden, omdat hij in Amsterdam nauwelijks kans op speeltijd heeft.
Bij Willem II zal Vermeer de concurrentiestrijd aan moeten gaan met Björn Sengier, die afgelopen seizoen 23 keer het doel verdedigde. De van Feyenoord gehuurde Maikel Aerts en reservekeeper Peter Zois staan voor een vertrek uit Tilburg.
Vermeer verlengde zijn contract bij Ajax onlangs tot medio 2010. De doelman, die deel uit maakte van de selectie van Jong Oranje, wacht nog steeds op zijn debuut in het betaalde voetbal. Bij Ajax moet hij Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar voor zich dulden.
Het lijkt erop dat Vermeer op het moment voor de zekerheid is aangetrokken en dat ze Aerts een goedkoper contract willen aanbieden ivm zijn blessure. Daarnaast zal Vermeer ook veel speeltijd in het 2e krijgen, dat had hij ook niet echt bij Ajax...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:32 schreef nuldertien.net het volgende:
Van mij mag Aerts blijven, zeer goede keeper en om nou die Vermeer als reserve keeper te hebben is wel erg grote luxe, eerder een goede speler kopen dacht ik
quote:BD: Vermeer komt, Aerts hoopt
vrijdag 18 mei 2007
Eigenlijk is dit geen nieuw nieuws maar toch valt het te lezen in het Brabants Dagblad van vandaag. Vermeer wordt gehuurd en willem II wil verder met Aerts.
Willem II maakt vandaag of begin volgende week bekend dat doelman Kenneth Vermeer voor een seizoen gehuurd is van Ajax. Beide partijen zijn akkoord. De keeper moet alleen nog maar formeel zijn handtekening zetten onder de huurverbintenis. Dat zeggen bronnen binnen de Amsterdamse club.Daarnaast wil Willem II nog steeds doelman Maikel Aerts overnemen van Feyenoord. De Tilburgse club heeft de keeper uit Best een meerjarig contract aangeboden. Aerts denkt dat hij er met Willem II wel uitkomt. Of de transactie doorgaat, hangt af van de medewerking van Feyenoord. Daar staat de keeper nog twee jaar onder contract.
Toch vindt Willem II het noodzakelijk met Vermeer nog een nieuwe keeper aan te trekken. De Tilburgse club gaat er - op basis van verklaringen van medici - van uit dat Aerts niet voor het begin van het nieuwe seizoen fit zal zijn. Vermeer kreeg van Willem II de toezegging dat hij de eerste maanden eerste doelman zal zijn. Dat is ook een uitdrukkelijke voorwaarde die Ajax aan de huurovereenkomst stelde. Vermeer moet in de eredivisie ervaring op gaan doen.
Maikel Aerts scheurde een paar maanden geleden de biceps in zijn rechterarm. Die is inmiddels weer operatief aangehecht. Maar volgens medici kan het nog wel enige maanden duren voor Aerts weer geheel hersteld is.
De keeper, die graag bij Willem II blijft, denkt daar anders over. Hij heeft hoop dat hij nog voor het begin van de competitie op 17 augustus weer helemaal fit is. „ Artsen baseren zich bij hun prognoses op het genezingsproces bij normale mensen. Maar ik ben een getraind sportman. Ik ben vlugger terug dan iedereen denkt.”
Willem II, dat eerder Rydell Poepon opnieuw huurde van Ajax, is in gesprek met Anouar Hadouir over het openbreken van zijn contract. De verbintenis van de Bossche voetballer loopt eind volgend seizoen af. Over het verloop van de onderhandelingen mocht Hadouir geen mededeling doen. De Tilburgse club moet verder nog op zoek naar een spits nu Cristiano heeft aangegeven te zullen vertrekken. Iwan Redan staat niet te springen om terug te keren naar Willem II. „ Gezien alles wat er gebeurd is, lijkt me dat niet de meest ideale oplossing”, zegt zijn zaakwaarnemer Edward Burleson. „ Maar als er zich geen club meldt, dan dient hij zijn contract uit.”
Zullen we ome Dirk alvast opbellen dat we hier wat leuks voor noppes hebben rond lopen?quote:Willem II heeft de afgelopen weken onderhandeld met Anouar Hadouir en hem een aanmerkelijk verbeterde aanbieding gedaan teneinde zijn op 30 juni 2008 aflopende contract met minimaal twee jaar te verlengen. Helaas zijn Hadouir en Willem II niet tot een overeenstemming gekomen, waardoor het contract van de aanvaller na volgend seizoen afloopt
utrecht heeft Kruys en Caluwe al.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef existenz het volgende:
Nee, die moet eerst meer laten zien voordat hij daar echt naar toe kan.... Speelt momenteel niet de sterren van de hemel. Twente/Utrecht dat is een club waar ik hem eerder naar toe zie gaan.
Ik ben altijd wel 'fan' geweest van Anouar Hadouir. Er zit volgens mij aardig wat potentieel in, maar de echte doorbraak laat nog op zich wachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Zullen we ome Dirk alvast opbellen dat we hier wat leuks voor noppes hebben rond lopen?
200mtr verderop! is gewoon een politiebureau inclusief cellen en een ME lokatie....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef bladibladibla het volgende:
De gemeente had moeten nadenken en gewoon uit voorzorg de ME moeten inschakelen. Dat doen ze te pas en te onpas bij wedstrijden.
Wel mooi dat de KNVB de schade vergoed: dat geld kan dan weer mooi gebruikt worden om een spelersalaris te betalen.
Krijgt Willem II er eigenlijk geld voor om hun stadion beschikbaar te stellen voor een dergelijke interland?
Hahah mooi Masita, dat hadden wij vroeger ook bij mijn amateurcluppie. Roda JC heeft daar volgens mij ook nog in gespeeld. Deze shirts zijn trouwens best mooi idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef Cerubo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat shirt best mooi. Had stuk slechter verwacht van Masita
.
Ik zie liever een jeugdspeler op die plaats. Ik kan me niet voorstellen dat het 2e zo matig is dat ze geen fatsoenlijke centrale verdediger hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:17 schreef existenz het volgende:
Vast erg goedkoop gehaald en is een wisselspeler... Prima dan toch?
Dat ie beter mag spelen dan die aap van een paar jaar geleden... Die zakte echt zwaar door het ijs. Ben zijn naam alleen vergeten...quote:
Omdat we niet pro Ajax waren, maar pro PSVquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Cerubo het volgende:
Nieuwendaal.
Waarom is Willem II doorgestreep in je sig![]()
![]()
ik heb t helemaal gehad met willemII na de laatste wedstrijd. Heb ook geen seizoenskaart meer voor komend seizoenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Cerubo het volgende:
Nieuwendaal.
Waarom is Willem II doorgestreep in je sig![]()
![]()
vind je? Als Ajacied zijnde midden tussen duizenden WillemII supporters staan terwijl je op dat moment door één doelpunt geen kampioen word kan gebeuren. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zieligquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef existenz het volgende:
Ajax supporters en club mogen namelijk wel minderwaardig doen over Willem II, maar als ze kei hard terug gepakt kunnen worden, dan mag dat ineens niet meer.
Beetje zielig toma...
Brabantse broederschapquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef toma het volgende:
. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zielig
Het is bij ook bij de wedstrijd van AZ gebeurd. Ook AZ blies hoog van de toren dat ze er wel even overheen zouden rennen... Er is geen enkele club te vinden waar dit niet gebeurd zou zijn. Bovendien doet de hele randstad altijd minachtend over al die boeren in het zuiden (En dan bedoelen ze niet alleen PSV)... Wordt het een keer zelf geroepen, dan is het weer niet goed, want dan gaat het wel ineens om PSV.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Brabantse broederschap, dit was je wsl bij zowat elke Brabantse club overkomen denk ik.
De uitspraken voor de wedstrijd van geheel Ajax blijven de kroon spannen en actie = reactie. Het is inmiddels ook wel duidelijk dat Ajax kampioen was geworden als ze de uitspraken niet hadden gedaan.... Willem II spelers en staf hebben aangegeven dat ze nu tenminste nog ergens om speelde en anders hoogstwaarschijnlijk veel tammer waren geweest....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef toma het volgende:
[..]
vind je? Als Ajacied zijnde midden tussen duizenden WillemII supporters staan terwijl je op dat moment door één doelpunt geen kampioen word kan gebeuren. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zielig
misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Als het psv was die hier moest voetballen en een goal te kort kwam had het publiek waarschijnlijk joden geroepen... hoort bij het spel.
Alleen doet die club exact hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.
achja, ben toch meer voor Ajax dan voor WillemII. En schreeuw liever Joden dan Boeren. Ik zal wel altijd nog naar westrijden gaan van WIllemII misschien dat ik ooit nog eens een seizoenskaart koop maar dat zit er komende tijd sowiezo niet in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen doet die club exact hetzelfde.
Hoort bij het spel bedoel ik in de zin van dat supporters elkaar uitdagen. En zoals iemand eerder vertelde wordt dat wel overal gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.
juist. Daarom kijk ik liever een samenvatting van WillemII ipv dat ik tussen de supporters ga staan. Ik ken er verschrikkelijk veel van en er zitten ook een hoop vrienden van me tussen maar ik zou 100 keer liever naar de ArenA gaan. Het is niet zo dat ik niet meer gecharmeerd ben van de club ofzo integendeel zelfs ik ben steeds meer van de club gaan houden de laatste jaren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hoort bij het spel bedoel ik in de zin van dat supporters elkaar uitdagen. En zoals iemand eerder vertelde wordt dat wel overal gedaan.
Maar ben je het met me eens dat je, laten we zeggen in jou geval, gecharmeerd bent van de club, de kleuren misschien wel de voetballers en op de laatste plaats supporter bent van de supporters?
ik zat er al een tijdje aan te denken. Ook vanwege privé omstandigheden dat ik veel minder tijd heb om er heen te gaan. Maar dit was echt de druppel die de emmer deed over lopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:35 schreef reem het volgende:
Vanwaar die omslag toma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |