Ik ben altijd wel 'fan' geweest van Anouar Hadouir. Er zit volgens mij aardig wat potentieel in, maar de echte doorbraak laat nog op zich wachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:19 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Zullen we ome Dirk alvast opbellen dat we hier wat leuks voor noppes hebben rond lopen?
200mtr verderop! is gewoon een politiebureau inclusief cellen en een ME lokatie....quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef bladibladibla het volgende:
De gemeente had moeten nadenken en gewoon uit voorzorg de ME moeten inschakelen. Dat doen ze te pas en te onpas bij wedstrijden.
Wel mooi dat de KNVB de schade vergoed: dat geld kan dan weer mooi gebruikt worden om een spelersalaris te betalen.
Krijgt Willem II er eigenlijk geld voor om hun stadion beschikbaar te stellen voor een dergelijke interland?
Hahah mooi Masita, dat hadden wij vroeger ook bij mijn amateurcluppie. Roda JC heeft daar volgens mij ook nog in gespeeld. Deze shirts zijn trouwens best mooi idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:05 schreef Cerubo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat shirt best mooi. Had stuk slechter verwacht van Masita
.
Ik zie liever een jeugdspeler op die plaats. Ik kan me niet voorstellen dat het 2e zo matig is dat ze geen fatsoenlijke centrale verdediger hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:17 schreef existenz het volgende:
Vast erg goedkoop gehaald en is een wisselspeler... Prima dan toch?
Dat ie beter mag spelen dan die aap van een paar jaar geleden... Die zakte echt zwaar door het ijs. Ben zijn naam alleen vergeten...quote:
Omdat we niet pro Ajax waren, maar pro PSVquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Cerubo het volgende:
Nieuwendaal.
Waarom is Willem II doorgestreep in je sig![]()
![]()
ik heb t helemaal gehad met willemII na de laatste wedstrijd. Heb ook geen seizoenskaart meer voor komend seizoenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Cerubo het volgende:
Nieuwendaal.
Waarom is Willem II doorgestreep in je sig![]()
![]()
vind je? Als Ajacied zijnde midden tussen duizenden WillemII supporters staan terwijl je op dat moment door één doelpunt geen kampioen word kan gebeuren. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zieligquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef existenz het volgende:
Ajax supporters en club mogen namelijk wel minderwaardig doen over Willem II, maar als ze kei hard terug gepakt kunnen worden, dan mag dat ineens niet meer.
Beetje zielig toma...
Brabantse broederschapquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef toma het volgende:
. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zielig
Het is bij ook bij de wedstrijd van AZ gebeurd. Ook AZ blies hoog van de toren dat ze er wel even overheen zouden rennen... Er is geen enkele club te vinden waar dit niet gebeurd zou zijn. Bovendien doet de hele randstad altijd minachtend over al die boeren in het zuiden (En dan bedoelen ze niet alleen PSV)... Wordt het een keer zelf geroepen, dan is het weer niet goed, want dan gaat het wel ineens om PSV.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Brabantse broederschap, dit was je wsl bij zowat elke Brabantse club overkomen denk ik.
De uitspraken voor de wedstrijd van geheel Ajax blijven de kroon spannen en actie = reactie. Het is inmiddels ook wel duidelijk dat Ajax kampioen was geworden als ze de uitspraken niet hadden gedaan.... Willem II spelers en staf hebben aangegeven dat ze nu tenminste nog ergens om speelde en anders hoogstwaarschijnlijk veel tammer waren geweest....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:38 schreef toma het volgende:
[..]
vind je? Als Ajacied zijnde midden tussen duizenden WillemII supporters staan terwijl je op dat moment door één doelpunt geen kampioen word kan gebeuren. Maar dat ze dan ook nog eens 'boeren, boeren!' schreeuwen en juichen alsof ze kampioen zijn geworden terwijl ze met 0-2 hebben verloren; dat is pas zielig
misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Als het psv was die hier moest voetballen en een goal te kort kwam had het publiek waarschijnlijk joden geroepen... hoort bij het spel.
Alleen doet die club exact hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.
achja, ben toch meer voor Ajax dan voor WillemII. En schreeuw liever Joden dan Boeren. Ik zal wel altijd nog naar westrijden gaan van WIllemII misschien dat ik ooit nog eens een seizoenskaart koop maar dat zit er komende tijd sowiezo niet in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen doet die club exact hetzelfde.
Hoort bij het spel bedoel ik in de zin van dat supporters elkaar uitdagen. En zoals iemand eerder vertelde wordt dat wel overal gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
misschien wel. best triest eigenlijk. Daarom ga ik liever naar een club waar ik wel van hou.
juist. Daarom kijk ik liever een samenvatting van WillemII ipv dat ik tussen de supporters ga staan. Ik ken er verschrikkelijk veel van en er zitten ook een hoop vrienden van me tussen maar ik zou 100 keer liever naar de ArenA gaan. Het is niet zo dat ik niet meer gecharmeerd ben van de club ofzo integendeel zelfs ik ben steeds meer van de club gaan houden de laatste jaren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hoort bij het spel bedoel ik in de zin van dat supporters elkaar uitdagen. En zoals iemand eerder vertelde wordt dat wel overal gedaan.
Maar ben je het met me eens dat je, laten we zeggen in jou geval, gecharmeerd bent van de club, de kleuren misschien wel de voetballers en op de laatste plaats supporter bent van de supporters?
ik zat er al een tijdje aan te denken. Ook vanwege privé omstandigheden dat ik veel minder tijd heb om er heen te gaan. Maar dit was echt de druppel die de emmer deed over lopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:35 schreef reem het volgende:
Vanwaar die omslag toma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |