Feyenoord gaat nog een Magrão proberen.quote:De Rotterdammers onderhandelen met Yokohama Flügels Marinos om Márcio Rodrigues - voetbalnaam Magrão - los te weken.
waar speelt die 1e eigelijk ??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Miljoenen transfers, kom maar op.
[..]
Feyenoord gaat nog een Magrão proberen.
Klose had toch bij Barca een voorcontract getekend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef Terreros85 het volgende:
David Villa naar FC Barcelona of Chelsea deze zomer volgens AS
Vanuit Japan? Dat wordt een toppertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alleen is dit wel een topper. Meteen de beste voetballer van Feyenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat is het voor soort speler? Op welke positie speelt hij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen is dit wel een topper. Meteen de beste voetballer van Feyenoord
Hij speelt op de Braziliaanse 5 en is een beer van een vent. Een van de betere nummer 5 in Zuid Amerika. Het is wel een nadeel dat hij nooit in Europa gespeeld heeft maar het niveau van Feyenoord is ook niet al te hoog.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is het voor soort speler? Op welke positie speelt hij?
Klinkt als een goede versterking voor feijenoord , maar ja met dit materiaal is bijna alles wel een versterking voor feijenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij speelt op de Braziliaanse 5 en is een beer van een vent. Een van de betere nummer 5 in Zuid Amerika. Het is wel een nadeel dat hij nooit in Europa gespeeld heeft maar het niveau van Feyenoord is ook niet al te hoog.
Hij zou perfect achter DeGuzman passen en ik denk dat hij wel haalbaar is.
P.S. Hij speelt overigens bij Corinthians(huur) en ik denk dat hij wel haalbaar is omdat hij al 28 is
zoooooquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:03 schreef DANILXL het volgende:
Huntelaar is aan het onderhandelen met Juventus (bron: Gazetto della Sport ofzow)
Ik kan me niet voorstellen dat hij Pincha gaat verlaten, hij heeft zelfs het trainingscomplex laten bouwenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
Veron naar Panathinaikos
Jij hoeft het ook niet voor te stellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij Pincha gaat verlaten, hij heeft zelfs het trainingscomplex laten bouwen
Klose blijft dus gewoon.quote:Bayern München hoeft op korte termijn niet te rekenen op Miroslav Klose. De begeerde spits heeft Werder Bremen zijn keus kenbaar gemaakt: hij dient zijn contract uit.
Ja gelukkig speelde hij nooit op het oude traningscomplexquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet voor te stellen.
Hij wil de droom van zijn vader laten uitkomen![]()
Gelukkig speelde de vader van Veron voor Panathinaikosquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja gelukkig speelde hij nooit op het oude traningscomplex
Véron gaat echt niet pincha verlaten voor een Griekse club
quote:Juan Sebastian Veron heeft momenteel een aanbieding van Panathinaikos in beraad. De 32-jarige Argentijnse middenvelder van Estudiantes zou in de voetsporen kunnen treden van z’n vader Juan Ramon Veron, die in de jaren zeventig actief was namens de Griekse topclub. “Er ligt een aanbieding van Panathinaikos, ik spreek veel met hun technisch directeur. Mijn zoon is in juni transfervrij en zou graag nog eens willen spelen in Europa”, aldus Veron senior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |