En El Katchati van NEC naar Stade Reims. Toch 2.5 miljoen winst op gepakt in een jaartje. (ex salaris natuurlijk)quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt74f9f8612c911e13
Sierhuis kennelijk naar NEC. Is denk ik best leuk spitsje voor ze. Komt tekort voor de top van Nederland.
Zonde dat hij de stap niet heeft kunnen maken. Had natuurlijk ook aardige concurrentie het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En El Katchati van NEC naar Stade Reims. Toch 2.5 miljoen winst op gepakt in een jaartje. (ex salaris natuurlijk)
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ekt-naar-stade-reims
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |