Ach, meestal komen die grote namen toch niet. Dat is bij Feyenoord zo, maar bij veel andere clubs ook hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat hij voor maximaal 4 weken komt, zonder expliciet in te gaan op een langer contract. Feyenoord heeft ook duidelijk gezegd dat Beenhakker geen optie is. Lijkt me dus niet dat hij het zo snel zal worden. Ben wel erg benieuwd.
Moet wel zeggen dat ik een beetje de zenuwen krijg van alle grote namen die bij andere clubs worden genoemd. Die zijn toch echt van een geheel ander kaliber dan wat ik me kan herinneren wat er ooit bij Feyenoord genoemd is, laat staan dit jaar.
Op papier niks mis mee hoor, maar Ronald Koeman heeft op papier ook aardig wat gepresteerd. Kan er dus niet echt over oordelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord trouwens voor die Noorse trainer gaat, lijkt me een prima keuze!
Hoe kom je daar op dan?quote:
Mwah.. Ik denk niet dat het zo eventjes goed komt. Maar denk wel dat Feyenoord met een enkele aankoop toch volgend jaar voor plek 3 of 4 moet kunnen gaan, en binnen een paar jaar MISSCHIEN weer in de top meedraait. Dat wil niet zeggen dat het dan ook gelijk weer goed gesteld is met de club; ze zitten nog steeds met een slecht bestuur en flinke schulden, maar geld binnenhalen met europees voetbal is ook een belangrijk punt.quote:Kun je nagaan hoe triest het is gesteld met Feijenoord. En iedereen maar denken dat het wel even goedkomt...
Mijn godquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef Kadoc het volgende:
Jan-Joost van Gangelen zei zojuist dan Olaf Lindenbergh voor drie seizoenen kan tekenen bij Feyenoord. Wat is hier van waar?
huilliequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Zit onderhand met tranen in mijn ogen
grapje kan toch, mooie dag vandaagquote:
Het is nog maar een gerucht hoorquote:
Jullie jaquote:
Liever een titel met Olaf als geen titelquote:
Hoeft niet joh! Ik ga zometeen eerst ff het bestuur bestormen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
alle joden weg, vakkie_w heeft de meester erbij geroepen!!
Moet je doen! En daarna roepen dat je naar het café gaat en dan op Fok! blijvenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoeft niet joh! Ik ga zometeen eerst ff het bestuur bestormen.
Heb nog een oude Gmail, ook maar eens een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Vakkie_W het volgende:
WTF! Zit ik Talpa te kijken.... Lindenberg kan naar Feyenoord![]()
![]()
![]()
cwo@feyenoord.nl
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Zegt toch wel iets over dit bestuur dat ze serieuzer bezig zijn met Lindenbergh dan met van Bronckhorst![]()
vermeer was toch te huur?quote:Wat betreft Ekramy: Feyenoord zal wel weer liever de 3e keeper in amsterdam willen overnemen dan Dudek terug te halen of nog beter, Ekramy een welverdiende kans te geven.![]()
Trainer maakt niks uit, al hebben ze er Mourinho lopen. Ze blijven gvd de verkeerde spelers kopen, daar zit het probleem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:07 schreef PLAE@ het volgende:
Wat betreft Beenhakker heeft Feyenoord natuurlijk wel geluk gehad. Ze hadden niks mooiers kunnen wensen als interim. Volgend jaar zal er wel weer een sufkutje komen in de lijn van E Koeman, Been...en dan 2 jaar later zien we wel weer wie daarna komt.
Ze moeten zo iemand hebben die slim en krachtig is.
Bron: Algemeen Dagbladquote:Ik wil trouwens via deze column de mensen bedanken voor de reacties die ik heb gekregen. Het waren er een heleboel. Er zaten zelfs mails bij uit Canada en Australië. Bijna iedereen vroeg me of ik Feyenoord wil helpen. Als ik de reacties lees, is het erg droevig gesteld met de club.
Ik zal proberen iedereen persoonlijk te antwoorden. Wat de mensen nu al moeten weten, is dat ik mezelf niet ga aanbieden. Daar voel ik me te veel Feyenoorder voor. Maar als ze bij mij aankloppen, zal ik er over nadenken. Het is belangrijk dat er echte Feyenoorders komen te zitten en niet personen die vooral van zichzelf houden.
Ik houd me er niet mee bezig wie de nieuwe trainer moet worden. Dat heeft toch geen zin. Als ik een naam zou noemen, nemen ze die waarschijnlijk juist niet. De mensen die nu bij Feyenoord rondlopen, zullen toch nog wel ergens een kennis hebben die een trainersdiploma heeft?
JODEN NIET WELKOM, ze willen het gewoon niet begrijpen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef sirallut het volgende:
Lindenbergh naar Feyenoord, wat een grap. De grootste miskoop van ajax van de afgelopen paar jaar. Liever met 10 man spelen dan met lindenbergh! Die gast is zo onzeker die kan de bal alleen naar achter spelen. Hij zal het uitstekend doen bij feyenoord!
quote:
quote:Aerts kan toch bij Willem II blijven
Gisteren meldde de VI dat Maikel Aerts niet meer nodig zou zijn bij Willem II. Willem II zou de voorkeur geven aan het huren van kenneth vermeer. Echter staat vandaag in het Brabants Dagblad onderstaand bericht te lezen.
Trainer Dennis van Wijk van Willem II wil zeker vóór het einde van de maand weten of huurling Maikel Aerts (Feyenoord) en ook volgend seizoen tot de selectie in Tilburg behoort. "Wij zijn willen de speler graag hebben, maar er zitten nog wat haken en ogen aan."
Volgens Van Wijk wordt deze week nog gesproken met doelman Aerts. "Het is misschien beter om eerst met hem tot een akkoord te komen voor we verder met Feyenoord praten." De moeilijkheid is volgens de trainer vooral de blessure van de doelman. Aerts scheurde tijdens een training een spier in de rechterbovenarm.
"Het is de vraag hoe hij van zo'n delicate blessure herstelt. En zolang de verzekering Maikel niet vrij geeft, kunnen wij ook geen knopen doorhakken. Daar is het vooral wachten op." Willem II heeft al wel met Feyenoord gesproken - Aerts heeft nog een 2-jarig contract met de club uit Rotterdam - maar dat heeft volgens Van Wijk nog niet veel opgeleverd.
"Maikel heeft het goed gedaan bij ons, dus geven wij ook de voorkeur aan hem. Nee, wij voelen ons tot niets verplicht. Het belang van de club gaat altijd voor." Reservekeeper kenneth vermeer van ajax zou in beeld zijn bij de Tilburgse club. De bekerwinnaar uit amsterdam wil de jeugdinternational uitlenen aan een eredivisieclub om daar ervaring op te doen. Van Wijk: "Het is duidelijk dat wij een keeper erbij moeten hebben. Vermeer heeft wel talent, maar geen ervaring. Daar zijn wij wel naar op zoek. Overigens zie ik in de eredivisie maar weinig clubs waar vermeer eerste keeper zou kunnen worden."
Bron [ Brabants dagblad ]
Voor 3 miljoen lijkt me mooie deal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef borisz het volgende:
Lindenbergh mogen jullie hebben
Fijn, ben ik blij mee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef devv05 het volgende:
Met Lindenbergh moeten jullie de nacompetitie gewoon kunnen ontlopen hoor.
Retorische vraagstelling.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat was het al. Lekker zooitje daar.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef devv05 het volgende:
Met Lindenbergh moeten jullie de nacompetitie gewoon kunnen ontlopen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |