Da's helemaal ergquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij jullie wordt er ten minste gedoucht
Bij ons gaat iedereen gewoon stinkend naar huis.
Ik vind het een slechte ontwikkeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:09 schreef xJapser het volgende:
Ik vind dit maar en dom topic. Kennelijk heb je je niet verdiept in bepaalde culturen waar men niet in het bijzijn van jan en alleman met de piemel bloot gaat. Als die mensen dat willen, wie ben jij om erover te oordelen.
Dit is een serieus topic, poging tot discussie, blijkbaar omdat het over piemels gaat kan men weer niet serieus doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
als de mods er waren , had dit topic allang op slot gezeten, denk ik
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij ons gaat iedereen gewoon stinkend naar huis.
Verwijder jezelf uit dit topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef xJapser het volgende:
Wat wil je precies horen dan? Dat we met zn allen degenen die in onderbroek willen douchen de kleedkamer uit moeten rossen?
Dat heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:13 schreef xJapser het volgende:
Nee.
Ik blijf net zolang zieken tot er een modje komt die dit topic op slot gooit.
Edit: En geef even aan waar je heen wilt in deze volgens jou poging tot serieuze discussie?
Prima, gaan we samen!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:17 schreef xJapser het volgende:
Flikker jij ook even op?
Wat ben jij triest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:17 schreef xJapser het volgende:
Dit soort topics horen in ONZ thuis. Ik niet.
Gelukkig bepaal jij, als alleenheerser, wat er wèl en geen discussiewaarde heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef xJapser het volgende:
Totaal geen discussiewaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |