hmm laat RTVwest eens opschieten met beelden / meer info :pquote:22:00:57 02-05-07 11 I BRAN Prio 1 NS (Trein in brand: ja) (Middelbrand Trein: ja) Station Delft-zuid Marcellus Emantspad 3 DELFT ( DE )
1500028 BRW Haaglanden ( ROvD Zuid )
wat voor stel is het?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
TT751 meldt brand in 2 coupés. Men zal wel rijtuigen bedoelen
Die zijn allemaal aan het huilenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:10 schreef densmee het volgende:
somda weet ook nog van niks
Of het is de wekelijkse ICK-fik aangestoken door de buurtpyromaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
TT751 meldt brand in 2 coupés. Men zal wel rijtuigen bedoelen
nou.. dan moet er maar een noodrem opquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Gaat hard met die topics, een per dag?
Dat was toevallig zo, omdat er hier een aantal mensen het nodig vonden om even flink te gaan slowchattenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Gaat hard met die topics, een per dag?
Liever zonder noodrem. Dan de ATB maar die ingrijptquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou.. dan moet er maar een noodrem op
Dat DDM en DDAR kan met eigenlijk gestolen wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als het een fatsoenlijk stuk ijzer is geef ik ze geen ongelijk
Daar hebben ze er nog genoeg vanquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:
Het is een plan V.
Wat komt daar aan fatsoenlijk ijzer langs dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als het een fatsoenlijk stuk ijzer is geef ik ze geen ongelijk
Benjenouman! Nieteens op MSN. Of heb je me geblocked omdat je geen kusje op je geschaafde knie kreeg?quote:
Nou, dat wordt een lange avond Toepsquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:
Het is een plan V.
En als alle twee de rijduigen in de fik staan, is dat een aardig brandje. Spanning is van de bovenleiding af, en de trein van Artie is daar reddeloos verloren zonder enig contact met de verkeersleiding...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Benjenouman! Nieteens op MSN. Of heb je me geblocked omdat je geen kusje op je geschaafde knie kreeg?![]()
ICKquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat komt daar aan fatsoenlijk ijzer langs dan?![]()
Ja de Thalys, maar dan heb je t wel gehad
Daar was zo weinig aan de hand dat het idd niet nodig wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Benjenouman! Nieteens op MSN. Of heb je me geblocked omdat je geen kusje op je geschaafde knie kreeg?![]()
Nu krijg ik wel een kusje op mijn knie he?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar was zo weinig aan de hand dat het idd niet nodig was![]()
Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zegquote:
mischien toch eens Treinslowchat adden in de TTquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zeg
Goed idee...dan mag hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien toch eens Treinslowchat adden in de TT
Owja... sorry....jij bepaalde de regels hier he....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zeg
de inselzug?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe de Inselzug in Harlingen Haven en Leer wordt omgeroepen in de GTW. Zouden alle stations waar de trein stopt opgenoemd worden?![]()
Duits, Nederlands en Friesquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Een doorgaande trein van Leer naar Harlingen Haven en terug. 2x per dag op vrijdag en zaterdag
Ze zullen alle stations maar in het Duits en in het Nederlands achter elkaar op moeten noemen![]()
Dan ben je namelijk enkele minuten bezig
Daar heeft de NS ook weer een oplossing voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Over het stel dat in de fik stond: het schijnt V'tje 852 te zijn geweest
Wat dacht je van het setje van die Plan T + 4 keer Plan V laatst in de 1900. Die hebben er de gehele dag in gezeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef Brembo het volgende:
Daar heeft de NS ook weer een oplossing voor. We halen gewoon een V'tje uit de 3700, rijdt toch genoeg
. Zit nu te wachten op de eerste echte Plan V intercity, die in de spits rijdt!
Damn, je zal dan maar van Den Haag naar Eindhoven moetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat dacht je van het setje van die Plan T + 4 keer Plan V laatst in de 1900. Die hebben er de gehele dag in gezeten.
Als het nou één keuveltje was geweest?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zeg
Toen ik dat stukje deed, had ik DD-IRMquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
overleef ik wel hoor.. heb zl - nijmegen in 3xV ook overleeft :p
de eerste keer dat ik die lijn deed reed er ook IRM.. en lekker tot roosendaalquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen ik dat stukje deed, had ik DD-IRM![]()
langeafstandsritten zijn tof :pquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
ik kwam toen net vanaf de maaslijn, dus dat andere stuk zat er toen niet in
zonder overstappen maakt het nog toffer :pquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
Even van Valkenburg naar Lw. Dat moet geen probleem zijn
quote:DELFT - Op het station van Delft-Zuid heeft woensdagavond een brand gewoed in een reizigerstrein.
De brand in de trein op station Delft-zuid. FOTO TREMCO SUIKER
Alle passagiers konden ongedeerd de trein verlaten. De machinist is met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft wegens brandstichting vier aanhoudingen verricht. Dat meldde een woordvoerster van de Spoorwegpolitie.
Het vuur vernielde de twee voorste coupés. De politie hield op basis van getuigenverklaringen vier jongemannen aan op het hoofdstadion van Delft, waar de trein vandaan kwam. Het gaat om Delftenaren van 17 en 18 jaar oud.
Een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft laten weten dat het mogelijk is dat zij een schadevergoeding zullen eisen. ,,Wanneer deze mensen verantwoordelijk zijn voor de brand, dan moeten zij opdraaien voor de financiële kosten. In het verleden is dit al eens door de rechter toegewezen.'' De totale brand- en rookschade aan het treinstel bedraagt ongeveer 700.000 euro.
De brand brak kort voor 22.00 uur uit en was tegen 22.30 uur geblust door de brandweer.
De trein was op weg van Den Haag naar Dordrecht, aldus spoorbeheerder ProRail. Het treinverkeer is rond middernacht langzaam weer op gang gekomen.
Er rijdt ook een 2x Plan V rond en een 4x Plan V. Daarnaast nu weer een koploper (4+3). En voor de rest 3x Plan V geloof ik. Het is net sinterklaas de 3700 je weet nooit met wat ze aan komen zetten!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
overleef ik wel hoor.. heb zl - nijmegen in 3xV ook overleeft :p
Hier http://www.nltrein.net/site/maatschappijen/nsr/plan_v/index.htm staat al een aardig lijstje. Is helaas alleen al een half jaar niet meer bijgewerkt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we eens een overzich maken van hoe de hele generatie Mat64 er inmiddels voor staat?
Dat blijft toch moeilijk voor NS en ProRail, de afhandeling van het treinverkeer bij calamiteiten. 2 tot 3 een trein laten stilstaan, terwijl in die zelfde tijd ook een ritje Dtz - Gd - Gv gemaakt had kunnen worden. Minder vertraging en minder chagarijnige mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:11 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[...]
Toen werden de eerste 3 bakken leeggemaakt, iedereen naar achter.
[...]
Na dik een uur gingen we evacueeren, allmaal eruit via de voorste deur, dwz de deur van de machnist, dus nog even een blik kunnen werpen op de bok.
[...]
ok weer een dik uur gestaand er werden bussen beloofd maar die zijn nooit gekomen,
[...]
Na dik een uur - ik had zelf nog even vlug een rondje rond het station gelopen om te kijken of ik de tram kon vinden- kwam de zelfde trein weer voorreiden en maakte zijn rit af met nog extra stops op delft en leiden.
Waarvoor gebruiken die enorme stofzuiger dan? Want dat ding zuigt toch meteen alle stenen mee en dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Gebouwd in Meppel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Hemos
Eigenaar: ah vrij groenverzorging bv
Land van herkomst: Nederland
Locatie: München (Duitsland)
Datum: 26 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007; Claas cabine; weg-rail-voertuig; enorme stofzuiger
het is van een groenbedrijf, dus ik vermoed vooral langs het spoor dingen zuigenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef sander89 het volgende:
[..]
Waarvoor gebruiken die enorme stofzuiger dan? Want dat ding zuigt toch meteen alle stenen mee en dat lijkt me niet de bedoeling.
als alles stopt voor 2 min heeft elke trein gewoon 2 min vertraging.. kan prima?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef FredvZ het volgende:
Stoppen ze dan echt? Lijkt me namelijk funest voor de dienstregeling
Ik geloof dat dat ding gebruikt wordt om zand tussen de ballast vandaan te zuigen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef sander89 het volgende:
[..]
Waarvoor gebruiken die enorme stofzuiger dan? Want dat ding zuigt toch meteen alle stenen mee en dat lijkt me niet de bedoeling.
Een trein staat toch niet gelijk stil? En rijdt daarna toch niet gelijk op de snelheid die de trein had voor het stoppen? Het zal dus meer dan 2 minuten kosten en dan heb je altijd nog te vraag wáár zet je zo'n trein stil. Lijkt me namelijk niet echt een pretje om in een tunnel stil te staan of bij Bacinol/Calvé/DSM bij Delft. Ben wel benieuwd hoe NS/ProRail dat regeld...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
als alles stopt voor 2 min heeft elke trein gewoon 2 min vertraging.. kan prima?
ik stel gewoon voor om exact 20:00 de stroom er af te kegelen... of de ATB even masaal laten ingrijpen :pquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een trein staat toch niet gelijk stil? En rijdt daarna toch niet gelijk op de snelheid die de trein had voor het stoppen? Het zal dus meer dan 2 minuten kosten en dan heb je altijd nog te vraag wáár zet je zo'n trein stil. Lijkt me namelijk niet echt een pretje om in een tunnel stil te staan of bij Bacinol/Calvé/DSM bij Delft. Ben wel benieuwd hoe NS/ProRail dat regeld...
Moet je 1 min voor 20:00 doen, anders ben je niet op tijd gestopt. Maar ik denk dat het hele zaakje gewoon gestopt wordt. Zo erg is het ook weer niet voor de dienstregeling, als heel Nederland 2 min achter loopt, dan loopt toch alles gelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik stel gewoon voor om exact 20:00 de stroom er af te kegelen... of de ATB even masaal laten ingrijpen :p
Dat moet er dan wel net tussendoor passen natuurlijk. En Prorail moet zoiets ook nog bedacht kunnen krijgen. Laat maar dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef FredvZ het volgende:
2 tot 3 een trein laten stilstaan, terwijl in die zelfde tijd ook een ritje Dtz - Gd - Gv gemaakt had kunnen worden. Minder vertraging en minder chagarijnige mensen.
Dit gaat niet werken dudequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef biertapper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: http://district8.net/
Ook daarvan kan je je afvragen of en zo ja waarom dat dan nodig zou zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat ding gebruikt wordt om zand tussen de ballast vandaan te zuigen.
Hehehe.. alle seinen op rood kegelen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Moet je 1 min voor 20:00 doen, anders ben je niet op tijd gestopt. Maar ik denk dat het hele zaakje gewoon gestopt wordt. Zo erg is het ook weer niet voor de dienstregeling, als heel Nederland 2 min achter loopt, dan loopt toch alles gelijk.
ik vind het een slecht planquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Hehehe.. alle seinen op rood kegelen!
Geen trein rijden 19:45 en 20:15 zijn alle treinen wel ergens stil te staan. Sta je half uur te wachten voor station Ahquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:40 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik vind het een slecht plan
Treinen die op de vrije baan staan die mogen gewoon door rijden omdat de p-seinen toch op groen staan. Gewoon doorgaan met de dienstregeling
Das kutquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
Geen trein rijden 19:45 en 20:15 zijn alle treinen wel ergens stil te staan. Sta je half uur te wachten voor station Ah.
P-seinen krijg je toch ook wel @ Rood?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:40 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik vind het een slecht plan
Treinen die op de vrije baan staan die mogen gewoon door rijden omdat de p-seinen toch op groen staan. Gewoon doorgaan met de dienstregeling
alle VERTREKTIJDEN na 20:00 met +2 ophogen tot einde vd dagquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:53 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Das kut
Mischien moeten ze gewoon de treinen 10 sec stil laten staan is lang geneog en je heb geen vertraging![]()
Nee alleen als er een trein achter het sein staat, anders is geel of groenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
P-seinen krijg je toch ook wel @ Rood?
gewoon hax dan..quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Nee alleen als er een trein achter het sein staat, anders is geel of groen![]()
hax ?quote:
Ik zal hier maar even niet serieus op reagerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:53 schreef SpeedyRich het volgende:
Mischien moeten ze gewoon de treinen 10 sec stil laten staan is lang geneog en je heb geen vertraging![]()
hoe willen ze trouwens zorgen dat het elke trein op tijd stil staat? als MCN kan je toch oo gewoon door keutelen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal hier maar even niet serieus op reageren
De dienstregeling ligt dagelijks op honderden plekken overhoop. Laten we niet doen alsof er nooit eens een trein ene seconde na zijn tijd vertrekt. En als ALLE treinen gewoon 2 minuten stil staan, boejje. Dan schuift de hele dienstregeling toch gewoon 2 minuten op?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef FredvZ het volgende:
Stoppen ze dan echt? Lijkt me namelijk funest voor de dienstregeling
Spanning eraf, alle seinen gedoofd, klaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:55 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Nee alleen als er een trein achter het sein staat, anders is geel of groen![]()
ja man :w gewoon alle treinen +2 vertrektijd who carez? en anders haal je toch een lekkere goudgele rakker? lijkt me geen probleem hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De dienstregeling ligt dagelijks op honderden plekken overhoop. Laten we niet doen alsof er nooit eens een trein ene seconde na zijn tijd vertrekt. En als ALLE treinen gewoon 2 minuten stil staan, boejje. Dan schuift de hele dienstregeling toch gewoon 2 minuten op?
En anders mis je gewoon je aansluiting. Je gaat mij niet vertellen dat dat halve uurtje in de zon belangrijker is dan het herdenken van al diegenen die hun leven gegeven hebben, opdat jij en ik nu in vrijheid mogen kissebissen over wat vertraging
Ja, dit ligt gevoelig. Sorry.
Prutsrail computer uitschakelen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Spanning eraf, alle seinen gedoofd, klaar.
P-seinen werken ook prima zonder ProRail computer.quote:
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
P-seinen werken ook prima zonder ProRail computer.
quote:Vanmiddag een grote puinhoop op Lw-Gn. Trein 30347 was de boosdoener. De trein was net vertrokken toen het achterste stel problemen kreeg. De 3446 is onderweg afgetrapt en ledig weer naar Lw gereden. Door deze problemen heeft trein 30247 niet gereden. Vanaf Hdg is een vervangende 330247 ingelegd met het materieel van de 30260. Op de CTA in Lw stond om 17.20 uur trein 30247 nog aangekondigd met +20. uiteindelijk is dit trein 30249 +5 geworden. Uiteindelijk reden bijna alle treinen met +5 tot +15 rond, waardoor mijn trein veel ongebruikelijke kruisingen had. Zo werd er in Hdg op een ander dan gebruikelijk spoor gestopt. Tevens vond daar de kruising plaats met zowel trein 30362 als trein 30262. De andere kruisingen lagen tussen Gk en Bp, bij Zh(sneltrein) en Vvl. Trein 30249 stopte extra te Zww en Gk. Omdat er geen passagiers te Adh stonden, werd er daar niet gestopt.
Verder was opvallend dat de 305xx ook vertraging had rond 17.30 uur
Snap niet dat zo'n lijn in het noorden niet compleet dubbelspoorig wordt uitgevoerd. Want volgens mij is het een best goed lopend lijntjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
ik was degene die er eigenlijk het minste last van had
Sommige mensen waren wat later thuis, zoals iemand die om 17.00 de trein in Gn nam en pas om 21.00 in Sneek Noord was
is er geen bak uit de 400 serie nog over?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:47 schreef Brembo het volgende:
[..]
Snap niet dat zo'n lijn in het noorden niet compleet dubbelspoorig wordt uitgevoerd. Want volgens mij is het een best goed lopend lijntje.
Ik denk trouwens dat met de verkoolde Plan V dat de verkoolde bakken worden gesloopt. En wat nog bruikbaar is worden de onderdelen van genomen.
of je maakt er een TV combo vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef Wadloper het volgende:
Je kan ook het deel wat niet beschadigd is gewoon opslaan, en als er een ander Plan V'tje is die beschadigd raakt aan die zijde die je hebt opgeslagen, heb je weer een Plan V
volgens mij rijd die nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Daarvan is er al eentje dacht ik.. Of is die inmiddels al weer afgevoerd?
Nee, ik heb de 528 (geloof ik) vorige week nog gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Daarvan is er al eentje dacht ik.. Of is die inmiddels al weer afgevoerd?
vraag me af als je van een V en een T ook 2x 3 bakken kan knutselen.. :pquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik heb de 528 (geloof ik) vorige week nog gezien.
Technisch gezien is het mogelijk... Maar dan krijg je een drietje dat een bak meer heeft met dezelde tractie (niet vooruit te branden) en een drietje met een bak minder en dezelfde tractie (snellere acceleratie). Of je moet met de panto's gaan slepen, dan is de tractie enigzins in evenwicht te brengen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
vraag me af als je van een V en een T ook 2x 3 bakken kan knutselen.. :p
quote:Plan T 528 is een bijzondere plan T, de Bk2 (koprijtuig) is namelijk die van Plan V 424 (inmiddels uit dienst). Technisch gezien is de Bk aangepast aan die van een Plan T, evenals de neusschildering. Het interieur is wel gelijk aan dat van een Plan V.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mat_%2764
Ehm, de T heeft de motorbakken in het midden, ik weet niet hoor...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vraag me af als je van een V en een T ook 2x 3 bakken kan knutselen.. :p
een Vtje heeft toch in 1 vd bakken tractie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, de T heeft de motorbakken in het midden, ik weet niet hoor...
oh mijn fout!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:36 schreef Duvel het volgende:
Een Plan T heeft twee gemotiseerde bakken: die in het midden, met vier aangedreven draaistellen. De kopbakken zijn nagenoeg identiek, en expres niet van een tractieinstallatie voorzien om schadegevallen wat minder impact te laten hebben.
Plan V heeft twee aangedreven draaistellen in het midden.
Een Plan T heeft dus acht tractiemotoren, een Plan V vier. Een T is dan ook twee keer zo lang.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh mijn fout!
meende dat de T maar 4 aangedreven assen haden een T maar 2
Dat is net zo'n gevoel als je vanaf Spoor 2 op Hilversum richting Baarn gaat... je word ff gezwiept...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Wadloper het volgende:
Wat mij ook opvalt trouwens, is dat spoor 3b, bij de bocht net achter de brug als je het station inrijdt vanuit Haren of uitrijdt in Groningen, de trein echt een hoek maakt wat je ook echt voelt.
Zijn dat meer mensen toevallig opgevallen?
beter dan ICM waar er geen enkele mogelijkheid tot active ventilatie is op de ARKO na.. wat erg irritant is als veel pluisjes waaien buiten :pquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:42 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, had de hele coupé voor mezelf tot an utrecht
U-bahn is Duits voor Metro ja.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Willy84 het volgende:
Alexx is dat de metro in Muchen?
Er was er toch maar 1 waar dezelfde types als in Adam reden/rijden. Ga even googlenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet je, er zijn best een boel steden in Duitsland.
mischien is eht handig als je zegt waar die loods staat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:25 schreef Willy84 het volgende:
[afbeelding]
Amsterdam Bijlmer Arena: Lekker trappetje naar beneden. Als je naar beneden kijkt wordt je niet goed zo hoog is het.
[afbeelding]
Het station ziet er echter wel netjes uit. Alleen is het gewoon te groot, waardoor een overstapje trein-metro niet leuk is.
[afbeelding]
Onbekende loc op Utrecht-C
[afbeelding]
Flinke sleep in Utrecht-C![]()
[afbeelding]
De tram kwam niet opdagen, wat een aantal mensen niet vrolijk stemden.![]()
[afbeelding]
Toen maar de metro gepakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Terein waar tzt de wadlopers worden geplaatst? In de loods staat ook wat mat64 en ICM spul.
Volgens mij zijn het enkele bakken uit de protoserie. Die raampjes zijn echt heel moeilijk doorheen te kijken. Maar ICM is het zeker. Plus dus wat mat64 erbij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Die foto's zijn te Amersfoort. En Willy84: wat voor ICM spul?
proto is toch al geshred?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:59 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het enkele bakken uit de protoserie. Die raampjes zijn echt heel moeilijk doorheen te kijken. Maar ICM is het zeker. Plus dus wat mat64 erbij.
een 2bakkig stel staat idd nog ergens dacht ik maar de rest is volgens mij geshredquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Wadloper het volgende:
Ik weet wel dat twee kopbakken ergens in Arnhem staan, welk nummer weet ik niet
Van de protoserie
toch best een spinnenweb die bovenleiding daar in duitsland zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Afgelopen dinsdag een rondje Nord NRW gedaan, viermaal B was het doel. Bier, Bratwurst, Bordjes en Bahnhofsfest-Bochum-Dahlhausen... Helaas waren er spelende kinderen gesignaleerd waardoor we ons plan gewijzigd hebben en het bahnhofsfest overgeslagen hebben. Maar wel veel mooie dingen gezien:
[afbeelding]
Armseinen en Talentjes op Coesfeld
[afbeelding]
BR 425 als stoptrein RB Essen - Münster. Dit is voorbeeld voor de nieuwe stoptreinen die de NS besteld hebben.
[afbeelding]
Een oude IC lok serie 120 met een Intercity naar Berlijn gezien in Essen Hbf
[afbeelding]
De stoptrein RB Essen - Bochum - Hagen wordt gereden met de originele Silberling rijtuigen en geduwd/getrokken door een Taurus lok. Aanrader!!! Vanaf de zomer rijden hier namelijk de elektrische FLIRT stellen van Stadler
[afbeelding]
In Hagen kwamen we nog wel een Sonderzug vanuit Bochum Dahlhausen tegen. Een oude 212 met een gezelschapstrein stopte even.
[afbeelding]
Was toppie dagOp de bordjes foto is een hele oude SBB lok te zien, die we nog tegenkwamen in Essen op de terugweg met een gezelschapstrein
Blijft voor mij een van de mooiste stations ooitquote:Op zondag 6 mei 2007 15:54 schreef italiaan1987 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was juist de trein ri. Tilburg vanuit Eindhoven. Heb het ook al enkele keren meegemaakt, meestal is de trein ri. Tilburg wel net een beetje sneller.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Das wel gaaf idd... heb dat ook al een aantal keer meegemaakt toen ik naar EIndhoven ging. Het is de intercity vanuit Brede/Tilburg.
Dan hebben Duitsers mooie stations! Vergeleken met die Nederlandse donkere hollenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Foto 4 en 5 zijn iig niet Berlin Hbf maar Dresden Hbf
Tip: emigreer!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja duh, Nederland is in zo'n beetje alles gewoon uberkut!
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:25 schreef Willy84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Terein waar tzt de wadlopers worden geplaatst? In de loods te Amersfoort![]()
Ah check... lijkt mij ook een logische plek... volgens mij staat het idd leeg. Is het nog wel NS grond?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij niets meer
Ik had het meer over de stalling van de wadjes
je weet maar nooit he!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dacht ik nog wel. NS is niet zo snel met verkopen van haar gronden
Nu maar hopen dat ze nog wat stellen na revisie kunnen slijtenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je weet maar nooit he!
wat stalling is altijd fijn
Omreisadvies via Ut natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Goh, maar weer eens aanrijding contra mensch op Bd-Tb. Zal me benieuwen hoe laat ik thuis ben.
Denk het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze nog wat stellen na revisie kunnen slijten
Ach, zien de mensen ook eens wat meer van dit kippenlandje, bovendien lijken de treinen zo ook nog wat vollerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omreisadvies via Ut natuurlijk. Duurt maar 2:25 voor een ritje van 20 min, heerlijk die NS
. Zelfs via Leerdam is nog 20 min sneller...
Klopt ja, rijden bussen daar...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Goh, maar weer eens aanrijding contra mensch op Bd-Tb. Zal me benieuwen hoe laat ik thuis ben.
Ik heb La Kuuk me maar laten oppikken op Gilze-Rijenquote:
Alleen jammer dat je de hele 3600 niet kan vervangen met een enkel Veetje van Arriva hequote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omreisadvies via Ut natuurlijk. Duurt maar 2:25 voor een ritje van 20 min, heerlijk die NS
. Zelfs via Leerdam is nog 20 min sneller...
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondtquote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je de hele 3600 niet kan vervangen met een enkel Veetje van Arriva he
vast niet in de spits?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondt, dus het kan!
Valt me op, dat ze tegenwoordig ook gewoon aanrijding met persoon laten zien. Vroeger was het toch altijd alleen, ongeluk of aanrijding.
Het schept in ieder geval duidelijkheid voor iedereen. Prorail wil namelijk vaker haar eigen straatje schoonvegen en minder de schuld krijgen van alle vertragingen. Door een reden te noemen, is het voor de mensen wat makkelijker te begrijpen wie de 'schuldige' is.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondt, dus het kan!
Valt me op, dat ze tegenwoordig ook gewoon aanrijding met persoon laten zien. Vroeger was het toch altijd alleen, ongeluk of aanrijding.
idd.. helaasn ooit ingezeten op dat traject..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger het geval met de 10798. Daar kwam vroeger speciaal een stelletje voor naar Lw om die trein te rijden. Tegenwoordig is dat al ICM. Ook was vroeger omloopmatig 3xV op vrijdag. Aankomst 18.13 uur. Daarna werden ze afgerangeerd en vertrokken ze om 22.35 uur weer
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden isquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd.. helaasn ooit ingezeten op dat traject..
maar ICM zwerft ook rond.. en een T / V maakt buiten de spits weinig uit tov ICM dacht ik zo
combinerenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden is
voor scholieren veevervoer heb je toch geen comfort nodig?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden is
Ik heb weleens een VIRM kopbak achter een Plan V gezien. Nadat de rest van de VIRM niet kon kiezen of ie links of rechts over het wissel wilde.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb ook wel Vtjes(mat64) achter andere Vtjes ( IRM ) gezien
en dat stel bungelde gewoon achter de IRM aan voor opzending :p
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:06 schreef NordicBlue het volgende:
Die half uitgebrande trein staat trouwens achter station HS gerangeerd sinds gister langs de trambaan, zal morgen wat foto's maken als hij er nog staat
Hij staat er al ffquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:05 schreef FredvZ het volgende:
De 852 staat trouwens geparkeerd op Gv (spoor 17). [...]
2 emmertjes waterr halleeequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
Handigheid in Breda...
De afgelopen weken met mooi weer was het (onoverdekte) perron tussen spoor 7 en 8 buiten gebruik. Sinds gisteren regent het en... ja hoor, gooi maar open!.
Ja, Utrecht - Amersfoort meldtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef FredvZ het volgende:
Was weer feest bij de NS vanmorgen....
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Utrecht - Amersfoort meldt
IC naar Groningen van 9:20 opgeheven, gauw even iedereen bij de IC naar Leeuwarden van 9:17 in proppen, die voor de grap uiteraard op een afwijkend perron stond. 9:25 eindelijk weg (+8) en leuk bij Bilthoven, Den Dolder EN binnenkomst Amersfoort last van de stopper naar Zwolle die ervoorlangs getsjoekt werd, zelf ook te laat. Kutzooi
Ze mogen in Breda blij zijn dat er nog een extra perron gekomen isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
Handigheid in Breda...
De afgelopen weken met mooi weer was het (onoverdekte) perron tussen spoor 7 en 8 buiten gebruik. Sinds gisteren regent het en... ja hoor, gooi maar open!.
ik dacht dat ze daar al klaar mee waren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Een banaan? Zo ja, dan zal ie wel klaar staan om richting Randers in Denemarken te gaan
Met de Sprinter drietjes wel, maar nu gaan de tweetjes de revisie in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar al klaar mee waren?
Dat wel. Krijgen we straks van die snelle treintjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ze mogen in Breda blij zijn dat er nog een extra perron gekomen is
Geloof me, dat was het echt nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als je het op een station wilt doen, moet je toestemming hebben, omdat het om proffesionele opnamen gaat. Zou het gaan om een toerist die een fotootje schiet, dan hoeft er uiteraard geen toestemming gevraagd te worden.
was idd een 2tjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met de Sprinter drietjes wel, maar nu gaan de tweetjes de revisie in.
Klopt ja, daar heb ik bij Rondje Nederland ook voor moeten tekenen vorig jaar. Aanwijzingen personeel opvolgen, geen flitslampen, geen reizigers hinderen en nog veel meer van die dingen. Voor ons was het een formaliteit omdat we toch maar gewoon met wat Powershotjes in het rond aan het knallen waren, maar het moest wel. Maar het kan natuurlijk best dat die man/ploeg inderdaad gewoon zo'n vergunning heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als je het op een station wilt doen, moet je toestemming hebben, omdat het om proffesionele opnamen gaat. Zou het gaan om een toerist die een fotootje schiet, dan hoeft er uiteraard geen toestemming gevraagd te worden.
Beetje late reactie, maar wat nog in dienst is, staat Hierquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is nou al bekend welk treinstelnumme het betrof? Misschien kunnen we eens een overzich maken van hoe de hele generatie Mat64 er inmiddels voor staat? Er zijn er toch flink wat kort gereden de laatste tijd... EN uitgebrand dus..
Mjah, okquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heb ik bij Rondje Nederland ook voor moeten tekenen vorig jaar. Aanwijzingen personeel opvolgen, geen flitslampen, geen reizigers hinderen en nog veel meer van die dingen. Voor ons was het een formaliteit omdat we toch maar gewoon met wat Powershotjes in het rond aan het knallen waren, maar het moest wel. Maar het kan natuurlijk best dat die man/ploeg inderdaad gewoon zo'n vergunning heeft natuurlijk
Verstandig om het zo te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heb ik bij Rondje Nederland ook voor moeten tekenen vorig jaar. Aanwijzingen personeel opvolgen, geen flitslampen, geen reizigers hinderen en nog veel meer van die dingen. Voor ons was het een formaliteit omdat we toch maar gewoon met wat Powershotjes in het rond aan het knallen waren, maar het moest wel. Maar het kan natuurlijk best dat die man/ploeg inderdaad gewoon zo'n vergunning heeft natuurlijk
Link doet het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://f2.putfile.com/get(...)shb2-35005243888.wmv! iemand die al gezien?
ken t nummer niet lezen dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, schijnt een filmpje van de 3102 te zijn van enkele jaren geleden
Dat lijstje klopt ook niet helemaal, plan V1-3 staan erbijvoorbeeld niet op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
Wat er ooit op de baan was, staat Hier
Ik denk dat 2equote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Link doet het idd niet. En als ik Save Target As.... doe, krijg ik een wmv file van 11,7 kb.
dat is OF een filmje met een resolutie van 4 x 6 pixels en een duur van achttien milliseconden, OF er is iets misgegaan
Staat een nieuw stel klaar in Ah. Of is dat het overleden stel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Wadloper het volgende:
En het tweede stel wat bij veolisloper is overleden is de 3218...
Mja, tenminste van alles wat er nu rijd staat er op wat er geleverd is en deels ook wat al terzijde staat. De lijst is echter al een geruime tijd niet bijgewerkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ook niet helemaal, plan V1-3 staan erbijvoorbeeld niet op.
Onderdelenleverancier voor andere stellen dus. Zouden ze het stel ook weer rijvaardig moeten overdragen bij beëindiging van het contract?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Wadloper het volgende:
En het tweede stel wat bij veolisloper is overleden is de 3218...
ik denk meer aan.. zoveel mogelijk rijvaardig.. en wat het niet is op veolia kosten naar de shredder :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onderdelenleverancier voor andere stellen dus. Zouden ze het stel ook weer rijvaardig moeten overdragen bij beëindiging van het contract?
Ik denk van wel... toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onderdelenleverancier voor andere stellen dus. Zouden ze het stel ook weer rijvaardig moeten overdragen bij beëindiging van het contract?
ik zie het al op teletekst hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst moeten ze de zomer maar eens zien te overleven
heb eigenlijks nog geen meldingen gehoord dat er langer dan 30 tot 60 minuten..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
60 minuten maar. Kom wij zijn in Nederland, dus dan is het meer dan 60 minuten![]()
Eigenlijk te triest voor woorde, dat in Nederland nog bussen ingezet moet worden om dat er gewoon geen treinstel isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
of op de radio..
"en een bericht voor de treinreizigers, Tussen nijmegen en Venlo rijden geen treinen door materieel tekort bij de vervoerder, Veolia, de vervoerder zet Bussen in!.. houd rekening met extra reistijd oploped tot 60 minuten"
Betaalt worden om mee te reizenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef Brembo het volgende:
[..]
Eigenlijk te triest voor woorde, dat in Nederland nog bussen ingezet moet worden om dat er gewoon geen treinstel is. Als dit komt omdat Veslopia alles gesloopt heeft, vind ik dat ze maar een vergoeding betalen aan de reiziger
.
dan koop ik wel enkeltjes ofzo :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe makkelijk wil je geld verdienen zeg
ja nouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
Nog beter: Met je studenten OV geld terug krijgen. Dan pas kun je er echt kleine beetjes mee verdienen
geen idee..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Toch alleen maar je geld terug? Dan schiet je er per saldo nog niets mee op, of mag je het dan als retourtje claimen?
wou je dan? een zo`n ambulance figuur in elke trein?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef Wadloper het volgende:
Zag net op het RTL4 journaal een bericht over die conducteur. Toen kwam er dus een HC aan het woord die ook een trauma heeft opgelopen...
Schandalig dat er geen nazorg geleverd wordt aan een HC die steeds de trein uit moet om het stoffelijk overschot te bedekken etc![]()
Maar wel een heel klein stukje van de ICM in dat bericht, reden ze mee met de mcn voor 3 sec ofzo![]()
![]()
Maar ja, kosten besparing ofzo?
Volgens mij moet het meteen, de HC moet namelijk kijken of het slachtoffer het overleefd heeft of nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Moet dat afdekken meteen al? dat kunnen de hulpdiensten die ter plekke komen toch ook doen?
Niet zolang de systemen niet failproof zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
tja.. in theorie kan je de MCN vervangen door een computer..
dat maar doen?
niet als ze onder Prorail vallen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet zolang de systemen niet failproof zijn
Klinkt goed toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef Wadloper het volgende:
Whehe
Door een vastgelopen machinistencomputer rijdt deze trein niet
Door een foutje bij Prorail zijn er 2 treinen op het zelfde spoor terecht gekomen. Het is helaas niet mogelijk om de treinen vanuit deze positie om te bouwen, zodat het spoor weer vrij wordt gemaakt. Het wachten is op een menselijke mcn die dit voor elkaar weet te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef Wadloper het volgende:
Whehe
Door een vastgelopen machinistencomputer rijdt deze trein niet
Is toch al jaren van discussie over de nazorg bij aanrijding, ik ben van mening dat het spoor meer moet worden afgesloten en beveiligd. Daarbij het aantal overgangen moet gewoon drastisch omlaag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Wadloper het volgende:
Nee, maar de nazorg heb ik het over
Je weet zelf wel wat ik bedoel, ik heb het meer over de nazorg dmv een zielenknijperHet enige wat die HC kreeg was een bakkie koffie na het 2e ongeluk
maak je Alles dubbelsporig maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door een foutje bij Prorail zijn er 2 treinen op het zelfde spoor terecht gekomen. Het is helaas niet mogelijk om de treinen vanuit deze positie om te bouwen, zodat het spoor weer vrij wordt gemaakt. Het wachten is op een menselijke mcn die dit voor elkaar weet te krijgen.
2 uur later
Excusus voor het kleine ongemak. Deze trein kan weer verder rijden
Dat helpt in deze situatie nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maak je Alles dubbelsporig maken?
en lekker Rechtsrijden?
wissels om van spoor te wisselen bij storingen altijd automatisch naar recht door gooienquote:
in LW instappen.. via maastricht naar amsterdam?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb je treinen die opeens naar een heel andere bestemming gaan![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef dennistd het volgende:
op oldenzaal stond vanmorgen een sprinter (op spoor 2, dus niet bij station), wat moet die daar?
Nog minder materieel actiefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zijn koppelwagens. Het is een teken dat het stel naar Randers gaat
Ieder stel is er een, wil je met 4*Plan V op de 3700 rijden, moet je niet alle banaantjes weghalen. Want dan kan je weer Plan V gaan inzetten op de lijntjes waar de bananen rijden en die haal je weer uit Zw-Nm.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Zo erg mis je een banaan nu toch ook weer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |