Nou, dat wordt een lange avond Toepsquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:
Het is een plan V.
En als alle twee de rijduigen in de fik staan, is dat een aardig brandje. Spanning is van de bovenleiding af, en de trein van Artie is daar reddeloos verloren zonder enig contact met de verkeersleiding...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Benjenouman! Nieteens op MSN. Of heb je me geblocked omdat je geen kusje op je geschaafde knie kreeg?![]()
ICKquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat komt daar aan fatsoenlijk ijzer langs dan?![]()
Ja de Thalys, maar dan heb je t wel gehad
Daar was zo weinig aan de hand dat het idd niet nodig wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Benjenouman! Nieteens op MSN. Of heb je me geblocked omdat je geen kusje op je geschaafde knie kreeg?![]()
Nu krijg ik wel een kusje op mijn knie he?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar was zo weinig aan de hand dat het idd niet nodig was![]()
Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zegquote:
mischien toch eens Treinslowchat adden in de TTquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zeg
Goed idee...dan mag hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien toch eens Treinslowchat adden in de TT
Owja... sorry....jij bepaalde de regels hier he....quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga de kindertjes in Afrika voeren in plaats van te doen alsof een gezellig keuveltje zo'n vreselijk drama is zeg
de inselzug?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe de Inselzug in Harlingen Haven en Leer wordt omgeroepen in de GTW. Zouden alle stations waar de trein stopt opgenoemd worden?![]()
Duits, Nederlands en Friesquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Een doorgaande trein van Leer naar Harlingen Haven en terug. 2x per dag op vrijdag en zaterdag
Ze zullen alle stations maar in het Duits en in het Nederlands achter elkaar op moeten noemen![]()
Dan ben je namelijk enkele minuten bezig
Daar heeft de NS ook weer een oplossing voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Over het stel dat in de fik stond: het schijnt V'tje 852 te zijn geweest
Wat dacht je van het setje van die Plan T + 4 keer Plan V laatst in de 1900. Die hebben er de gehele dag in gezeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef Brembo het volgende:
Daar heeft de NS ook weer een oplossing voor. We halen gewoon een V'tje uit de 3700, rijdt toch genoeg
. Zit nu te wachten op de eerste echte Plan V intercity, die in de spits rijdt!
Damn, je zal dan maar van Den Haag naar Eindhoven moetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat dacht je van het setje van die Plan T + 4 keer Plan V laatst in de 1900. Die hebben er de gehele dag in gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |