heb eigenlijks nog geen meldingen gehoord dat er langer dan 30 tot 60 minuten..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
60 minuten maar. Kom wij zijn in Nederland, dus dan is het meer dan 60 minuten![]()
Eigenlijk te triest voor woorde, dat in Nederland nog bussen ingezet moet worden om dat er gewoon geen treinstel isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
of op de radio..
"en een bericht voor de treinreizigers, Tussen nijmegen en Venlo rijden geen treinen door materieel tekort bij de vervoerder, Veolia, de vervoerder zet Bussen in!.. houd rekening met extra reistijd oploped tot 60 minuten"
Betaalt worden om mee te reizenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef Brembo het volgende:
[..]
Eigenlijk te triest voor woorde, dat in Nederland nog bussen ingezet moet worden om dat er gewoon geen treinstel is. Als dit komt omdat Veslopia alles gesloopt heeft, vind ik dat ze maar een vergoeding betalen aan de reiziger
.
dan koop ik wel enkeltjes ofzo :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe makkelijk wil je geld verdienen zeg
ja nouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
Nog beter: Met je studenten OV geld terug krijgen. Dan pas kun je er echt kleine beetjes mee verdienen
geen idee..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Toch alleen maar je geld terug? Dan schiet je er per saldo nog niets mee op, of mag je het dan als retourtje claimen?
wou je dan? een zo`n ambulance figuur in elke trein?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef Wadloper het volgende:
Zag net op het RTL4 journaal een bericht over die conducteur. Toen kwam er dus een HC aan het woord die ook een trauma heeft opgelopen...
Schandalig dat er geen nazorg geleverd wordt aan een HC die steeds de trein uit moet om het stoffelijk overschot te bedekken etc![]()
Maar wel een heel klein stukje van de ICM in dat bericht, reden ze mee met de mcn voor 3 sec ofzo![]()
![]()
Maar ja, kosten besparing ofzo?
Volgens mij moet het meteen, de HC moet namelijk kijken of het slachtoffer het overleefd heeft of nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Moet dat afdekken meteen al? dat kunnen de hulpdiensten die ter plekke komen toch ook doen?
Niet zolang de systemen niet failproof zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
tja.. in theorie kan je de MCN vervangen door een computer..
dat maar doen?
niet als ze onder Prorail vallen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet zolang de systemen niet failproof zijn
Klinkt goed toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef Wadloper het volgende:
Whehe
Door een vastgelopen machinistencomputer rijdt deze trein niet
Door een foutje bij Prorail zijn er 2 treinen op het zelfde spoor terecht gekomen. Het is helaas niet mogelijk om de treinen vanuit deze positie om te bouwen, zodat het spoor weer vrij wordt gemaakt. Het wachten is op een menselijke mcn die dit voor elkaar weet te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef Wadloper het volgende:
Whehe
Door een vastgelopen machinistencomputer rijdt deze trein niet
Is toch al jaren van discussie over de nazorg bij aanrijding, ik ben van mening dat het spoor meer moet worden afgesloten en beveiligd. Daarbij het aantal overgangen moet gewoon drastisch omlaag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Wadloper het volgende:
Nee, maar de nazorg heb ik het over
Je weet zelf wel wat ik bedoel, ik heb het meer over de nazorg dmv een zielenknijperHet enige wat die HC kreeg was een bakkie koffie na het 2e ongeluk
maak je Alles dubbelsporig maken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door een foutje bij Prorail zijn er 2 treinen op het zelfde spoor terecht gekomen. Het is helaas niet mogelijk om de treinen vanuit deze positie om te bouwen, zodat het spoor weer vrij wordt gemaakt. Het wachten is op een menselijke mcn die dit voor elkaar weet te krijgen.
2 uur later
Excusus voor het kleine ongemak. Deze trein kan weer verder rijden
Dat helpt in deze situatie nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maak je Alles dubbelsporig maken?
en lekker Rechtsrijden?
wissels om van spoor te wisselen bij storingen altijd automatisch naar recht door gooienquote:
in LW instappen.. via maastricht naar amsterdam?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb je treinen die opeens naar een heel andere bestemming gaan![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef dennistd het volgende:
op oldenzaal stond vanmorgen een sprinter (op spoor 2, dus niet bij station), wat moet die daar?
Nog minder materieel actiefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zijn koppelwagens. Het is een teken dat het stel naar Randers gaat
Ieder stel is er een, wil je met 4*Plan V op de 3700 rijden, moet je niet alle banaantjes weghalen. Want dan kan je weer Plan V gaan inzetten op de lijntjes waar de bananen rijden en die haal je weer uit Zw-Nm.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Zo erg mis je een banaan nu toch ook weer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |