Ik heb weleens een VIRM kopbak achter een Plan V gezien. Nadat de rest van de VIRM niet kon kiezen of ie links of rechts over het wissel wilde.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb ook wel Vtjes(mat64) achter andere Vtjes ( IRM ) gezien
en dat stel bungelde gewoon achter de IRM aan voor opzending :p
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:06 schreef NordicBlue het volgende:
Die half uitgebrande trein staat trouwens achter station HS gerangeerd sinds gister langs de trambaan, zal morgen wat foto's maken als hij er nog staat
Hij staat er al ffquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:05 schreef FredvZ het volgende:
De 852 staat trouwens geparkeerd op Gv (spoor 17). [...]
2 emmertjes waterr halleeequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
Handigheid in Breda...
De afgelopen weken met mooi weer was het (onoverdekte) perron tussen spoor 7 en 8 buiten gebruik. Sinds gisteren regent het en... ja hoor, gooi maar open!.
Ja, Utrecht - Amersfoort meldtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef FredvZ het volgende:
Was weer feest bij de NS vanmorgen....
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, Utrecht - Amersfoort meldt
IC naar Groningen van 9:20 opgeheven, gauw even iedereen bij de IC naar Leeuwarden van 9:17 in proppen, die voor de grap uiteraard op een afwijkend perron stond. 9:25 eindelijk weg (+8) en leuk bij Bilthoven, Den Dolder EN binnenkomst Amersfoort last van de stopper naar Zwolle die ervoorlangs getsjoekt werd, zelf ook te laat. Kutzooi
Ze mogen in Breda blij zijn dat er nog een extra perron gekomen isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
Handigheid in Breda...
De afgelopen weken met mooi weer was het (onoverdekte) perron tussen spoor 7 en 8 buiten gebruik. Sinds gisteren regent het en... ja hoor, gooi maar open!.
ik dacht dat ze daar al klaar mee waren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Een banaan? Zo ja, dan zal ie wel klaar staan om richting Randers in Denemarken te gaan
Met de Sprinter drietjes wel, maar nu gaan de tweetjes de revisie in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar al klaar mee waren?
Dat wel. Krijgen we straks van die snelle treintjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ze mogen in Breda blij zijn dat er nog een extra perron gekomen is
Geloof me, dat was het echt nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als je het op een station wilt doen, moet je toestemming hebben, omdat het om proffesionele opnamen gaat. Zou het gaan om een toerist die een fotootje schiet, dan hoeft er uiteraard geen toestemming gevraagd te worden.
was idd een 2tjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met de Sprinter drietjes wel, maar nu gaan de tweetjes de revisie in.
Klopt ja, daar heb ik bij Rondje Nederland ook voor moeten tekenen vorig jaar. Aanwijzingen personeel opvolgen, geen flitslampen, geen reizigers hinderen en nog veel meer van die dingen. Voor ons was het een formaliteit omdat we toch maar gewoon met wat Powershotjes in het rond aan het knallen waren, maar het moest wel. Maar het kan natuurlijk best dat die man/ploeg inderdaad gewoon zo'n vergunning heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als je het op een station wilt doen, moet je toestemming hebben, omdat het om proffesionele opnamen gaat. Zou het gaan om een toerist die een fotootje schiet, dan hoeft er uiteraard geen toestemming gevraagd te worden.
Beetje late reactie, maar wat nog in dienst is, staat Hierquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Is nou al bekend welk treinstelnumme het betrof? Misschien kunnen we eens een overzich maken van hoe de hele generatie Mat64 er inmiddels voor staat? Er zijn er toch flink wat kort gereden de laatste tijd... EN uitgebrand dus..
Mjah, okquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heb ik bij Rondje Nederland ook voor moeten tekenen vorig jaar. Aanwijzingen personeel opvolgen, geen flitslampen, geen reizigers hinderen en nog veel meer van die dingen. Voor ons was het een formaliteit omdat we toch maar gewoon met wat Powershotjes in het rond aan het knallen waren, maar het moest wel. Maar het kan natuurlijk best dat die man/ploeg inderdaad gewoon zo'n vergunning heeft natuurlijk
Verstandig om het zo te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, daar heb ik bij Rondje Nederland ook voor moeten tekenen vorig jaar. Aanwijzingen personeel opvolgen, geen flitslampen, geen reizigers hinderen en nog veel meer van die dingen. Voor ons was het een formaliteit omdat we toch maar gewoon met wat Powershotjes in het rond aan het knallen waren, maar het moest wel. Maar het kan natuurlijk best dat die man/ploeg inderdaad gewoon zo'n vergunning heeft natuurlijk
Link doet het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://f2.putfile.com/get(...)shb2-35005243888.wmv! iemand die al gezien?
ken t nummer niet lezen dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, schijnt een filmpje van de 3102 te zijn van enkele jaren geleden
Dat lijstje klopt ook niet helemaal, plan V1-3 staan erbijvoorbeeld niet op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
Wat er ooit op de baan was, staat Hier
Ik denk dat 2equote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Link doet het idd niet. En als ik Save Target As.... doe, krijg ik een wmv file van 11,7 kb.
dat is OF een filmje met een resolutie van 4 x 6 pixels en een duur van achttien milliseconden, OF er is iets misgegaan
Staat een nieuw stel klaar in Ah. Of is dat het overleden stel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Wadloper het volgende:
En het tweede stel wat bij veolisloper is overleden is de 3218...
Mja, tenminste van alles wat er nu rijd staat er op wat er geleverd is en deels ook wat al terzijde staat. De lijst is echter al een geruime tijd niet bijgewerkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat lijstje klopt ook niet helemaal, plan V1-3 staan erbijvoorbeeld niet op.
Onderdelenleverancier voor andere stellen dus. Zouden ze het stel ook weer rijvaardig moeten overdragen bij beëindiging van het contract?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef Wadloper het volgende:
En het tweede stel wat bij veolisloper is overleden is de 3218...
ik denk meer aan.. zoveel mogelijk rijvaardig.. en wat het niet is op veolia kosten naar de shredder :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onderdelenleverancier voor andere stellen dus. Zouden ze het stel ook weer rijvaardig moeten overdragen bij beëindiging van het contract?
Ik denk van wel... toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onderdelenleverancier voor andere stellen dus. Zouden ze het stel ook weer rijvaardig moeten overdragen bij beëindiging van het contract?
ik zie het al op teletekst hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst moeten ze de zomer maar eens zien te overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |