een 2bakkig stel staat idd nog ergens dacht ik maar de rest is volgens mij geshredquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Wadloper het volgende:
Ik weet wel dat twee kopbakken ergens in Arnhem staan, welk nummer weet ik niet
Van de protoserie
toch best een spinnenweb die bovenleiding daar in duitsland zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Afgelopen dinsdag een rondje Nord NRW gedaan, viermaal B was het doel. Bier, Bratwurst, Bordjes en Bahnhofsfest-Bochum-Dahlhausen... Helaas waren er spelende kinderen gesignaleerd waardoor we ons plan gewijzigd hebben en het bahnhofsfest overgeslagen hebben. Maar wel veel mooie dingen gezien:
[afbeelding]
Armseinen en Talentjes op Coesfeld
[afbeelding]
BR 425 als stoptrein RB Essen - Münster. Dit is voorbeeld voor de nieuwe stoptreinen die de NS besteld hebben.
[afbeelding]
Een oude IC lok serie 120 met een Intercity naar Berlijn gezien in Essen Hbf
[afbeelding]
De stoptrein RB Essen - Bochum - Hagen wordt gereden met de originele Silberling rijtuigen en geduwd/getrokken door een Taurus lok. Aanrader!!! Vanaf de zomer rijden hier namelijk de elektrische FLIRT stellen van Stadler
[afbeelding]
In Hagen kwamen we nog wel een Sonderzug vanuit Bochum Dahlhausen tegen. Een oude 212 met een gezelschapstrein stopte even.
[afbeelding]
Was toppie dagOp de bordjes foto is een hele oude SBB lok te zien, die we nog tegenkwamen in Essen op de terugweg met een gezelschapstrein
Blijft voor mij een van de mooiste stations ooitquote:Op zondag 6 mei 2007 15:54 schreef italiaan1987 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was juist de trein ri. Tilburg vanuit Eindhoven. Heb het ook al enkele keren meegemaakt, meestal is de trein ri. Tilburg wel net een beetje sneller.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Das wel gaaf idd... heb dat ook al een aantal keer meegemaakt toen ik naar EIndhoven ging. Het is de intercity vanuit Brede/Tilburg.
Dan hebben Duitsers mooie stations! Vergeleken met die Nederlandse donkere hollenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Foto 4 en 5 zijn iig niet Berlin Hbf maar Dresden Hbf
Tip: emigreer!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja duh, Nederland is in zo'n beetje alles gewoon uberkut!
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:25 schreef Willy84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Terein waar tzt de wadlopers worden geplaatst? In de loods te Amersfoort![]()
Ah check... lijkt mij ook een logische plek... volgens mij staat het idd leeg. Is het nog wel NS grond?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij niets meer
Ik had het meer over de stalling van de wadjes
je weet maar nooit he!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dacht ik nog wel. NS is niet zo snel met verkopen van haar gronden
Nu maar hopen dat ze nog wat stellen na revisie kunnen slijtenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je weet maar nooit he!
wat stalling is altijd fijn
Omreisadvies via Ut natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Goh, maar weer eens aanrijding contra mensch op Bd-Tb. Zal me benieuwen hoe laat ik thuis ben.
Denk het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze nog wat stellen na revisie kunnen slijten
Ach, zien de mensen ook eens wat meer van dit kippenlandje, bovendien lijken de treinen zo ook nog wat vollerquote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omreisadvies via Ut natuurlijk. Duurt maar 2:25 voor een ritje van 20 min, heerlijk die NS
. Zelfs via Leerdam is nog 20 min sneller...
Klopt ja, rijden bussen daar...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Goh, maar weer eens aanrijding contra mensch op Bd-Tb. Zal me benieuwen hoe laat ik thuis ben.
Ik heb La Kuuk me maar laten oppikken op Gilze-Rijenquote:
Alleen jammer dat je de hele 3600 niet kan vervangen met een enkel Veetje van Arriva hequote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Omreisadvies via Ut natuurlijk. Duurt maar 2:25 voor een ritje van 20 min, heerlijk die NS
. Zelfs via Leerdam is nog 20 min sneller...
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondtquote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je de hele 3600 niet kan vervangen met een enkel Veetje van Arriva he
vast niet in de spits?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondt, dus het kan!
Valt me op, dat ze tegenwoordig ook gewoon aanrijding met persoon laten zien. Vroeger was het toch altijd alleen, ongeluk of aanrijding.
Het schept in ieder geval duidelijkheid voor iedereen. Prorail wil namelijk vaker haar eigen straatje schoonvegen en minder de schuld krijgen van alle vertragingen. Door een reden te noemen, is het voor de mensen wat makkelijker te begrijpen wie de 'schuldige' is.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach, in de 3700 rijdt ook een 2*Plan V rondt, dus het kan!
Valt me op, dat ze tegenwoordig ook gewoon aanrijding met persoon laten zien. Vroeger was het toch altijd alleen, ongeluk of aanrijding.
idd.. helaasn ooit ingezeten op dat traject..quote:Op maandag 7 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was vroeger het geval met de 10798. Daar kwam vroeger speciaal een stelletje voor naar Lw om die trein te rijden. Tegenwoordig is dat al ICM. Ook was vroeger omloopmatig 3xV op vrijdag. Aankomst 18.13 uur. Daarna werden ze afgerangeerd en vertrokken ze om 22.35 uur weer
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden isquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd.. helaasn ooit ingezeten op dat traject..
maar ICM zwerft ook rond.. en een T / V maakt buiten de spits weinig uit tov ICM dacht ik zo
combinerenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden is
voor scholieren veevervoer heb je toch geen comfort nodig?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat dacht je van het comfort. Bovendien is het lastig met al die rondzwerfende stellen om composities van de juiste lengte te maken, omdat dan minder vaak een juist treinstel voorhanden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |